-Buna dimineata ,raza de soare!
Ochii lui Shawn si-au făcut apariția ,fiind mult așteptați de ai mei.-Neata si ție.
Vorbele spuse de mine,au fost destul de reci .
Am ieșit din camera ,apoi mi-am făcut treburile prin casă .-Eu plec,ai grija de copilașul meu. Spune Shawn atingând delicat si cu multa grija locul în care micuța ființă era așezată.
-Al nostru.
L-am contrazis strambandu-ma.
El chicoteste ,si fara sa mai spună ceva ,pleacă.
Trebuia să-mi anunț familia cu privire la copil.
Mi-am luat telefonul,invartindu-l câtva timp ,timp in care încercăm sa-mi adun curajul.-Rose!
Vocea suavă a mamei îmi răsună în cap că un ecou .-Mama,vreau să-ți dau o veste.
-Tocmai voiam să te sun.O să am un nepotel,nu? Intreaba fericita.
-Ce?Tip.De unde stia asta?
-Tocmai a apărut Shawn la televizor,ieri a anunțat că v-a devenii tătic ,iar tu o să fi mama copilului sau.
-Dar relația ta cu Cam? Continuă ,insa cu o voce mai stinsă.
-Ieri ne-am despărțit,a aflat asta,insa am rămas prieteni.
-Iar Shawn?
-Shawn ?Shawn are o relație,mama.
-Eu cred că încă te iubește.
Nu mă iubea ,eu îl iubeam,el nici măcar nu ținea la mine câtuși de puțin.-Nu ,nu e adevărat.
O contrazic .-Eu spun că încă te iubeste. Scumpo ,vorbim mai târziu,sunt la lucru și nu pot să mai vorbesc.
-Sigur.Te iubesc!Fara sa mai aștept răspunsul,am închis telefonul.
Coborând jos,am avut grijă la coborarea scărilor ,nu puteam să fiu neglijenta .-Rose,esti acasă?
Laura!? Uh,asta ce mai caută aici?Ma întreb în sinea mea . I-am deschis ușa ,în fața mea apărând blondina.-Pot intra?Intreaba nestingherita.
-Da.
-Cu ce treaba ai venit?Ai uitat ceva?O întreb ,facandu-i semn să se așeze pe canapea,jos.
-Nu,vreau să vorbim. Îmi răspunde serioasa,probabil aflase de copil.
-Laura,daca ai aflat de copil... Nu vreau să vă stric relația ,așa că poți sta liniștită,nu o sa-i cer absolut nimic lui Shawn.
-Nu e vorba de asta.Ma bucur pentru voi,este o bucurie imensă să devii părinte. Vreau doar să-ți spun că eu o sa ma despart de Shawn ,nu vreau să vă rănesc ,se vede că e îndrăgostit de tine,nu pot sa-mi distrug viața mie,lui Shawn,tie sau copilului.Shawn mi-a spus toate astea,si am conștientizat ca e mai bine sa renunț la relația mea cu el.
Toată lumea devenise înțeleaptă?Oare ce au oamenii ăștia?
Ma holbam la ea ,nevenindu-mi să cred ceea ce spusese.-Nu te uita așa la mine.Chicoteste.
-Nu pot.Spun râzând.
Putem să fim prietene ,vrei?
Zâmbind îmi întindea mâna,eu apucand-o .-Da.
Probabil mintea ,însă o să vad eu ce pune la cale,nu sunt proastă sa nu-mi dau seama de asta.
-Ce face piticul?
-E ocupat,nici cu mama lui nu vorbește.
Îmi pun mâna pe stomac,de abia așteptăm să-l tin în brațe,de abia așteptăm să apară pe lume.
-Iesim pe afară? Intreaba Laura.
-Sigur,merg să mă pregătesc si vin.
Fiind frig afara,mi-am luat o pereche de blugi albaștrii,o bluza destul de călduroasă ,bascheti albi ,părul l-am lăsat pe spate,apoi am coborât la Laura.-Sa mergem !Spun luandu-mi geaca din cuier.
Am urcat în mașină acesteia,pornind imediat.Tot drumul am vorbit destul de deschis,si spre surprinderea mea ,nu părea a fi având un plan,poate chiar vroia să fim prietene .
-O iau pe asta,cum îmi sta?Ma intreaba,aranjandu-si din cand în când rochița superba pe care o îmbrăcase.
Era crem ,înflorată ,ea fiind blonda,ii venea perfect.-E superba.
Ii zâmbesc ,ea facand același lucru,imi amintea de Emma,era plecata înapoi la acasă ei părintească,imi lipsea,plecase imediat după nunta mea.
-O luăm pe asta ,sau nu,luam doua rochițe asemănătoare,o luăm și pe această ,spune luând inca o rochiță.
-Asta e pentru tine.
-Dar nu...Stai sa o platesc.
-Nu,e cadou.Spune amenintandu-ma din priviri.
-Ok.Spun râzând.
Am luat plasa in care se aflau rochițele,ne-am mai plimbat pentru puțin timp prin oraș,apoi am plecat spre casă.
-Vreau să dorm.Se plânge Laura asezandu-se pe canapea,imi amintea de Cam.
-Rose,ai venit?
Vocea lui Shawn se auzea de sus,asta cum intra in casa?
Văzând cum coboară jos ,l-am si luat la întrebări:-Cum intrii în casa mea?Ce cauti aici?
-Ce cauta Laura aici?Spune uitandu-se speriat la ea.
-Nu-mi răspunde la întrebare cu o întrebare.
-Pe fereastra,o lași deschisă.
Am început să râd,intra pe fereastră?-Ajutor,tu intrai pe fereastră,de ușă n-ai auzit?Îl Intreaba râzând Laura.
-Ba da,dar n-am cheie.
A început să râdă și el ,nu stiu ce ma făceam cu asta.-Acum îmi spui ce cauți aici?
Intreaba curios.
Laura îi povesteste tot ceea ce s-a întâmplat,Dupa ce termină de povestit,Shawn mă priveste.-As vrea să-ți spun ceva,dar nu pot,mi-e frică că o să greșesc.
CITEȘTI
Casatorie aranjata -Shawn Mendes//In Curs De Editare
Teen Fiction-Te rog...te rog sa rămâi cu mine.Nu uita ca suntem căsătoriți. Spune cu o voce angelică ,ochii lui sclipeau ,oricat aș fi vrut sa-i spun ca vreau să rămân ,asta nu se putea. -Nu pot ,eu ...oricum ,asta nu e o căsătorie adevărată .Ii dau drumul la m...