Capitolul 28.

981 41 6
                                    

-Noi o să plecam,sper ca o sa va gasim împăcați. Spune Laura ,iar eu încep să râd.

-Clar o să se întâmple asta. Spun printre chicoteli.

-Hai,Cam!Lasa-i!

-Laura,cum să-l dai afară din casă pe Cam?Strig , încercând să o opresc.

-Noi chiar trebuie să plecăm.Te iubesc. 

Spune aplecandu-se ca sa-mi poata saruta fruntea.

-Bine,Cam!Și eu.Noapte buna!

-In sfârșit singuri.

Aud când închid ușa .Ce crede că o să se întâmple?Clar v-a mânca bătaie .

-Da,ghinionul tău.Spun calma,apoi alerg spre el ,lovindu-l.

-Sarcina te-a înnebunit. Tipa ferindu-se de furia mea.

-Ce?Ai noroc că nu o să te omor .

-Astepta să se nască pitica,apoi poți sa ma omori. Tipa din cealaltă parte a patului.

-M-am razandit,te omor de acum. Am sărit rapid pe pat,trecand pe partea cealaltă a patului,insa m-am dezechilibrat,la fel si Cam ,picand jos,eu fiind deasupra sa.

-Uite,daca ești prost ,asta se intampla. Spun plesnindu-l ușor peste fata.

-Credeam ca o sa avem un moment romantic,dar de data asta,tu ai stricat totul.

-Aa,da?
Ma ridic rapid,acelasi lucru făcând si el ,îi trag o privire urata ,apoi ies,insa nu înainte de a încheia ușă.

-Rose,deschide fata ușa!

Strigătele lui de ajutor nu lipseau însă mă bucuram ca scăpasem pentru moment de el.

-Sa nu te mai aud că spui "Nu ești matur" ,pentru că nici tu nu ești.

Eh,avea dreptate.

După un sfert de ora,am decis că e momentul să-i dau drumul.

-Daca n-ai fi gravida ,ce ti-as face...

-Iar te crezi Grey. Spun privindu-i fata.

-Si tu Anastasia. Se uita ciudat la mine.Paream doi nebuni,scapati de la spital.

-Nu draga,eu nu sunt Anastasia.Nu-i așa, bebe?

-O s-o cheme Ira. Intervine enervantul.

-Ira?Nici să nu aud ,copilașul meu merită un nume frumos,perfect,nu un nume ciudat,format din trei litere.

-O s-o cheme Violet .continui trasand linii pe abdomen.

-O culoare,ce impresionant.Chicotea.

-Pa.Copilasul meu are nevoie de somn.

-Acum ai observat si tu. 

M-am întors privindu-l nervoasă pentru o a 1252738 oară ,apoi m-am pus la somn.

Ziua următoare,Shawn încă o dată este absent în viața mea și a lui Shawn Jr. ,porecla pusă de mine ma amuza,insa era drăguță.
Mi-am luat telefonul de pe canapea auzindu-l bazaind .Sperăm să fie Shawn,insa era Laura.

-Da.

-Hei,Rose,sunt Cameron.Laura a avut un accident,poti venii la spital?

-Da,sigur,in 10 minute ajung.

Casatorie aranjata  -Shawn Mendes//In Curs De EditareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum