Capitolul 4.

1.7K 68 7
                                    

Trecusera 3 ore de la plecarea lui Shawn ,sper sa mai lipseasca . Am aprins televizorul si am aruncat telecomanda pe canapeaua din living.

'' Cantaretul de originea canadiana ,Shawn Mendes are de gand sa se casatoreasca,da fetelor,a-ti auzit bine.Acesta a marturisit in direct in urma cu o ora. ''

Stateam holbandu-ma la televizor ,deja a spus? M-am ridicat rapid de pe canapea cand acesta a aparut ,era perfect ,iar gandul ca eu o sa ma casatoresc cu el ,ma facea sa urlu de fericire intr-un fel ,insa in altul imi displacea ideea. Acum doi ani eram nebuna dupa el,o fana obsedata de el ,totul se schimbase cand el anuntase ca se logodise ,asta m-a daramat,apoi m-am decis sa-l uit ,sa uit toate momentele in care ma facea sa ma simt bine ,chiar daca nu stia de existenta mea.

''-E adevarat? O sa te casatoresti? Ne poti spune cine e norocoasa?

-Norocoasa e o fata obisnuita,m-a vrajit inca din momentul in care am vazut-o.''

-Ce minte!De ce minti? Tip uitandu-ma la el ,mintea,acum vorbesc si cu un televizor.

',,-O fata obisnuita? O fana? Acum cat timp v-ati cunoscut?

-Nu chiar ,din cate stiu,niciodata n-am intrebat-o daca a fost sau este fana mea. In urma cu un an.''

Chiar stia sa minta.

,, -Cand o sa aibe loc nunta?

-Peste cateva zile .''

,,Deci a-ti vazut cu proprii vostri ochi ,faimosul Shawn Mendes se casatoreste ,le dorim multa fericire viitorilor soti . Acestea au fost stirile ,va...''

Omul asta e nebun? De ce vrea sa se casatoreasca?Si cu o fata pe care nu o cunoaste,oare ce vrea sa faca?Am inchis televizorul ,uitandu-ma pe fereastra ,a venit.

-Ce faci? Tipa intrand pe usa .

-Ma gandeam la lup ,iar lupul e la usa.

-Ce ai spus? Adica? In fine,vreau sa-ti spun ceva... Spune si se aseaza pe canapea.

-Ca nunta o sa aibe loc peste cateva zile? Ca ai mintit la interviu?Pana la urma ce vrei?Ce vrei de la mine? Il iau la intrebari autoritara.

-Cu cine o sa ma casatoresc... In primul rand peste 2 zile mai exact o sa aibe loc nunta.

-Esti nebun? Tip speriata la el.

-2. Nu mai tipa la mine. Spune serios.

-Tip cand vreau,la cine vreau . Spun imitandu-i vocea.

-Dar nu la viitorul tau sot. Si o sa avem un invitat ,ai grija sa nu afle ca e o casatorie aranjata,bine?Se ridica de pe canapea indreptandu-se spre iesire.

-Stai!Shawn! Ce invitat? Il intreb curioasa.

-Cameron,spune plictisit.

-Cameron Dallas?

-Da,imi raspunde simplu.

-Nu cred,Doamne... Cum arat?Cand vine? Trebuie sa ma aranjez ,doar o sa-l intalnesc pe Cameron Dallas,spun topaind.

-Cand m-ai vazut pe mine nu te-ai emotionat asa . Spune incrutandu-se.

-Ce fraier esti ,n-ai vazut ca nu stiam ce sa fac ? Apoi cand ai venit cu aerele tale de superioritate ,m-am gandit ca n-are rost . Acum scuza-ma ,trebuie sa ma aranjez . Il anunt si o iau in directia camerei mele.

Ce parere aveti despre povestea asta?

:)

E cam scurt capitolul ,promit ca urmatorul o sa fie mai lung.

Casatorie aranjata  -Shawn Mendes//In Curs De EditareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum