În fața mea stătea Shawn ,alături de o fata blonda,sarutandu-se.Asta meritam?Ramasa fără cuvinte ,ci doar cu gânduri prostești,mi-am propus ca relația asta trebuie să se sfârșească aici și acum.
După sărutul de mai devreme,cei doi s-au luat de mână și au plecat. Am așteptat ca aceștia să nu se mai vadă ,plângeam încontinuu,trebuia să fie o seara frumoasa in care sa-mi amintesc lucruri frumoase,nu una urata pe care o s-o regret toată viața.
Mi-am șters lacrimile,apoi am urcat în masina lui Cam.
-Putem pleca.Spun încercând să nu încep iar să plâng .-Esti bine?Intreaba îngrijorat.
-Da,il mint.
-I-am văzut Rose,l-am văzut pe Shawn.De ce mă minți?Spune serios.
-Eu doar... E tot ceea ce reusesc sa spun înainte ca lacrimile sa-mi inunde ochii.
-Rose,nu plânge!Spune luandu-ma în brațe.I-am răspuns la îmbrățișare,Cam era persoana in care puteai avea încredere,cu toate că am rupt legăturile pentru un anumit interval de timp.
-Rose,eu încă țin la tine.Sopteste,iar inima simt cum o ia razna.
-Cam,dar eu îl iubesc pe Shawn,ii reamintesc .
-Nu-mi pasă,el nu te merita .
Avea dreptate ,nu merită,nu mă merită.
-Intreaba-ma . Ii spun serioasa . Trebuia sa-l uit pe Shawn ,nu mai vreau sa ma doara.
-Ce? Intreaba nedumerit. Eu doar ii zambesc ,iar el isi da seama de ceea ce vreau sa spun.
-Vrei sa fim impreuna?Intreaba fericit ,cu zambetul larg.
-Da. Ii raspund priviindu-l.
-Da, vreau sa-ti spun ca inca il iubesc pe Shawn ,insa vreau sa-l uit,el e trecutul . Continui.
-Sunt constient de asta,insa o sa inveti sa ma iubesti precum el.
L-am privit multumita de vorbele lui,speram sa fie asa .Insa un lucru era sigur,eu nu o sa-mi bat joc de sentimentele lui Cam.
M-a condus pana acasa ,dupa ce ne-am luat la revedere ,el a preluat initiativa ,sarutandu-ma. Am intrat inauntru chinuita de amintiri ,totul era distrus .
-Iubito ,ai venit?!Apare Shawn .Mi-am ''dat ochii peste cap'' ,apoi ignorandu-l am pasit in fata.
-Ce ai? Intreaba serios.
-Cred ca intelegi ce se intampla. De azi nu mai avem ce discuta.
-Ce?Intreaba ridicandu-si vocea.
-Rose , eu nu inteleg.
-Shawn,ce nu intelegi? Erai cu tipa aia ,sarutandu-te cu ea . Eu te-am asteptat cateva ore ,iar tu nici nu m-ai anuntat ca s-a anulat totul? Tip la el nervoasa ,el tace ,probabil simtindu-se vinovat.
-Eu ...
-Sunt cu Cam acum. Il intrerup.
-Cu Cam?Rose, ce naiba? Nu erai cu mine? Tipa aruncand cartea pe care o tinea in mana pe jos,eu tresarind.
-Cu Cameron?Stiam eu ca il iubesti ,stiam. Spune ,apoi iasa afara.
Nici macar nu a recunoscut .
CITEȘTI
Casatorie aranjata -Shawn Mendes//In Curs De Editare
Novela Juvenil-Te rog...te rog sa rămâi cu mine.Nu uita ca suntem căsătoriți. Spune cu o voce angelică ,ochii lui sclipeau ,oricat aș fi vrut sa-i spun ca vreau să rămân ,asta nu se putea. -Nu pot ,eu ...oricum ,asta nu e o căsătorie adevărată .Ii dau drumul la m...