Cameron Dallas o să fie în casă mea ,nu-mi venea să cred asta .Era așa perfect,zambetul ala mirific al lui,pana acum îl văzusem doar în poze si la televizor ,iar peste câteva ore o sa fie in fața mea,sunt așa de fericită,sper doar sa nu fie precum Shawn.
Din perspectiva lui Shawn
Se bucurase așa de tare,oare am făcut o greșeală?Oare am greșit cu căsătoria asta? Nu,nu Shawn,ai făcut bine,ea ar trebuii sa se bucure ca o sa stai prin preajma ei.Totusi,de ce m-a deranjat reacția ei cand a auzit de Cam?
Din perspectiva lui Rose
-Dar nu-mi sta bine în rochița asta ,oh Doamne ,cred că mă stresez prea mult ,dar totuși e vorba de Cameron Dallas,trebuie să fac o impresie bună.Cuvintele lui Shawn au început să-mi rasune în cap.Cum adică nu-i făcusem o impresie bună,de fapt era invers,el nu-mi făcuse mie o impresie bună.
Ma priveam in oglinda ,era a treia rochiță pe care o probam . Rochiță era nici prea scurtă nici prea lună ,neagra ,strâmtă până la abdomen ,era simplă ,însă perfecta.Mi-am luat o pereche de pantofi de aceiași culoare ,părul mi l-am lăsat pe spate ,liber,apoi m-am decis să cobor jos.
-Iubito!
-Asta nu e vocea lui Shawn? Ma întreb în timp ce deschideam ușă.Oare cui ii zicea așa? Oh ,da ,mie.
-Iubito,a venit Cam ,prietenul meu.Se aude încă o dată vocea viitorului meu soț.
Stai,Cam?Venise? Ok,respira,inspira,sa nu faci vre-o prostie . Am coborât jos,avand griji la scari ,am răsuflat ușurată când am văzut că încă nimic nu se întâmplase(adică să cadă jos -in sensul asta)
Mi-am ridicat privirea zarindu-i în fața mea pe Shawn si pe Cameron .Era așa perfect ,zâmbetul lui era mai perfect în realitate .Mi-am pus mâinile la gura încercând să nu tip.
-Hei,eu sunt Cam,ma bucur să te întâlnesc.Spune idolul oricărei adolescente intinzandu-mi mâna.
-Stiu cine ești,te iubesc ,nu pot să cred că ești în casă mea.Spun intinzandu-i si eu mâna.
-Si eu te iubesc,esti o fană,nu? Intreaba strangandu-mi mâna.
-Da.Spun chicotind.
-Ma bucur ca am fane așa frumoase ca tine. Ma complimenteaza ,iar eu roșesc .
-Deci,Cam,ce impresie ți-a lăsat iubita mea? Spune luandu-ma de mâna și accentuând cuvântul "iubita". M-am simțit ciudat când m-a luat de mâna fără să știu,ma strângea ,însă trebuia să nu-i dau de înțeles nimic lui Cam.
-E frumoasă,ai noroc Shawn .Spune Cam privindu-ma.
-Da,e a mea . Peste 2 zile ne căsătorim.
-Da? Intreaba uimit fixandu-ne mâinile.
Shawn probabil a observat si si-a mutat mâna asezand-o în jurul abdomenului meu.
-O sa rămâi aici până la nunta,nu? Intreaba Shawn zâmbind,ma uitam la el,baiatul asta e expert în a spune minciuni.
-Da,daca nu se supăra si ...
-Rose ,îmi pare rău,emotiile sunt de vina,ii spun zambindu-i.
-Frumos nume ,ca si tine de asemenea,simteam ca mă prăbușesc,Cameron Dallas complimentandu-ma ,asta părea un vis din care niciodată nu as fi vrut să mă mai trezesc.
-Da ,e superba ,mă bucur că am intalnit-o.Intervine Shawn.
Cameron doar zâmbește .Nu-mi placea sa mint .
-Iubito,noi o mergem să facem pregătiri în legătură cu nunta.
Shawn se apleacă sarutandu-ma pe frunte ,iar eu zâmbesc .
-Bine.Spun simplu,iar Shawn se uita urat la mine.
-Bine iubitule,spun,iar de data asta Shawn îmi zâmbește .
-Noi plecam.Spune Shawn ieșind pe ușă urmat apoi de Cameron.
-Pa,sper să ajungi rapid acasă iubitule.Strig din pragul ușii,Shawn se întoarce cu fata spre mine înainte să intre în mașină și zâmbește.Inchid ușă rapid si încep să râd. O să fie niște zile ciudate.Am inceput sa dansez prin casa ,eram asa fericita ,insa m-am oprit brusc cand gandul ca as putea sa-mi pierd casa daca nu joc bine teatrul asta isi face aparita.
Peste doua zile o sa ma casatoresc ,cum o sa le dau vestea asta parintilor mei?Adica am doar 20 de ani,daca nu o sa fie de acord? Gandurile astea nu ma lasau in pace .Daca nu o sa ma lasa ,o sa pierd casa .
Mi-am luat telefonul formand numarul mamei .
-Da?!Se aude vocea suava a mamei.
-Hei mama. Am o veste pentru voi.Spun serioasa.
-Scumpo,asa direct? Intreaba razand.
-Oh,am fost prea directa?
-Cam da. Ce veste?
-Eu... E tot ce reusesc sa spun ,daca nu o sa fie de acord?
-Tu?
-O sa ma casatoresc peste doua zile. Rasuflu usurata la sfarsitul frazei ,macar reusisem sa-i spun.
-Ce? Tipa la telefon .
CITEȘTI
Casatorie aranjata -Shawn Mendes//In Curs De Editare
Ficțiune adolescenți-Te rog...te rog sa rămâi cu mine.Nu uita ca suntem căsătoriți. Spune cu o voce angelică ,ochii lui sclipeau ,oricat aș fi vrut sa-i spun ca vreau să rămân ,asta nu se putea. -Nu pot ,eu ...oricum ,asta nu e o căsătorie adevărată .Ii dau drumul la m...