Capitolul 14

1.3K 48 16
                                    

-Esti asa frumoasa ,ma complimenteaza privindu-ma . Era o atmosfera asa de placuta .Ospatarul ne adusese comanda asezandu-o apoi cu mare grija pe masa.

-Multumesc ,insa tu esti mai presus de mine,spun zambind.

-Ba nu.

-Ba da.

-Esti o fire incapatanata. Spune razand.

-Da ,ai observat si tu? 

-Sigur ca am observat .

-Ma scuzi,trebuie sa merg pana la baie,ii spun ,apoi ma ridic de pe scaun.

Eram la intalnire cu Cameron Dallas,nu stiu cum puteam sa ma abtin sa nu tip, plus ca are si sentimente fata de mine ,e prea frumos ca sa fie adevarat ,insa ceva o sa strice seara asta,sunt sigura . Mi-am aranjat parul ,apoi m-am intors ,am inchis ochii nervoasa atunci cand l-am vazut pe Shawn intrand in restaurant .Ce am spus?Cu siguranta seara asta o s-o strice cineva. Insa cand am vazut cine intrase dupa el am ramas socata ,baiatul asta ma socheaza de fiecare data ,era Alis . L-a luat pe Shawn de brat ,apoi s-au asezat la o masa. M-am indreptat si eu spre masa unde stateam impreuna cu Cam . M-am asezat ,incercand sa fiu linistita ,insa pe dinauntrul meu nu eram asa ,fierbiam de nervi ,iar fata de maimuta a lui Alis era tot ce imi doream sa vad ,despre ea era vorba? Probabil ea era iubita lui .Dar de ce eram geloasa?Rose ,e doar o casatorie falsa ,de ce esti geloasa?

-Rose,te simti bine? Intreaba Cam.

-Da,sunt bine . Spun ezitand .

 Privirea mi-a zburat la Shawn ,ma observase si el,ma privea ,insa am decis sa-mi mut privirea .

-A venit si Shawn,spune Cam.

-Da,am observat .

Am incercat sa-l ignor ,asa ca mi-am continuat cina impreuna cu Cameron ,pana cand...

-Rose?Ce faci aici?  Am ignorat intrebarea lui Shawn uitandu-ma in contiunuare la Cam.

-Esti surda? Continua Alis .

-Mai ai tupeul sa-mi vorbesti?Spun ridicandu-ma.

-Da,sigur ca am ,pana la urma meritai asta ,continua.

-Bine ,dar stii ce meritai tu?Sa intrii la inchisoare ,iar asta o sa se intample maine.

-Draga,dupa cum vezi ,eu sunt actuala iubita a lui Shawn ,deci o sa ies oricum de acolo. Spune in soapta .

-Iti este frica sa nu te auda Shawn?O intreb zambindu-i fals.

-Nu,mi-e teama sa nu-ti pierzi casa,dar daca vrei,putem vorbii tare.

-Cam?Tu ce cauti aici?I-ai spus totul ,nu? Intevine Shawn.

-Am auzit cearta pe care a-ti avut-o de dimineata,pot spune ca este vina ta . Ii raspunde Cam.

-Cam,vreau sa plecam,ii spun .

-Iti este frica ? Spune Alis.Fata asta clar vrea sa o bata cineva.

-Auzi fata!Deja devii enervanta ,ok? E vina mea ca am avut incredere intr-o scorpie ca tine? Tip ,iar Shawn imi face semne sa tac sau sa vorbesc mai incet ,insa cui ii mai pasa de ceea ce spune ,cand in fata mea sta asta.

-Dupa ce ca te tii dupa Shawn mai ai si tupeul sa stai in fata mea,insa  dupa cum ai vazut nu-mi pasa, iar inchisa tot o sa ajungi ,continui zambind ,apoi ii spun lui Cam sa plecam.

-Cum indraznesti sa ma ameninti? Deja ti-am stricat relatia cu Shawn. 

-Pacat ca nu te asculta nimeni,iar in ceea ce-l include pe Shawn ,poti sa-l iei si sa te speli cu el pe cap . E tot ce mai spun,apoi ma indrept spre iesire.

Casatorie aranjata  -Shawn Mendes//In Curs De EditareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum