Capitolul 24.

1.1K 44 14
                                    

Cum putea spune că nu e copilul lui?Cu toate că e al lui cu siguranță .
Cum să nu creadă ca este al lui ?Cât de prost e omul ăsta?

Din perspectiva lui Shawn

Cum sa fie însărcinată?Cu mine?Asta înseamnă că o să devin tata ,o să devin părinte.Nu știam cum sa reacționez,era pentru prima dată în viață mea când auzeam ca sunt tătic.Rose o să fie mamica ,ce mimica tânără ,oh,Shawn,termina cu prostiile si du-te la fata pentru a-ti cere scuze.
Am început să alerg ,eram fericit , simțeam goluri în stomac ,femeia asta ma făcuse așa de fericit.

-Rose,multumesc enorm de mult ca mi-a oferit șansa de a fii tatăl copilului tau,spun intrând brusc în salon. Bruneta mea stătea nemișcată fixandu-ma neîntrerupt cu privirea.

-Poti pleca . Vorbește liniștită,incercand să poarte o conversație cât mai normală.

-Nu pot.Scuze pentru comportamentul de mai devreme .Nu știam cum sa reacționez ,da,nu stiu nici cum sa ma  comport cu persoana iubita,insa chiar țin la tine. Nu stiu cum sa ma comport ,e prima data când sunt îndrăgostit de cineva,iar asta e așa de mirific.Tu ești acea persoană Rose,lasa-ma sa te iubesc in felul meu,iarta-mi greșelile ,ignora-ma ,dar nu pleca ! 

Curajul de a spune ceea ce simt apărea ,asta fiind un lucru bun .

Din perspectiva lui Rose 

Iar mintea .Cum poti să te comporți așa cu persoana de care ești îndrăgostit?
Am privit în gol,incercand să ma gândesc la copilul meu,copilul care acum era jumătate din mine .Ce v-oi face atunci când o să mă întrebe de tatăl lui?O sa-i spun că nu exista si o sa-l exclud pe Shawn din viața mea și a lui? Nu pot să fiu egoista în privința copilului,insa Shawn nu merită acest drept .Imaginea lui Cam mi-a trecut prin fata ca o iluzie,el ce o să spună?
Mi-am "scuturat" capul,apoi am trecut pe lângă Shawn fără să mai spun ceva . 

-Astepta! 

Trebuia să-i povestesc asta lui Cam ,trebuia să afle ,știam ca o sa ma părăsească,i-am greșit,i-am fost infidelă.
Am pipăit buzunarul în căutarea telefonul ,însă nimic ,probabil era acasă .

-Rose,te conduc eu acasă,oricum trebuie să vorbim cu Cam despre copil.Se aude vocea lui Shawn,iar eu ma intorc cu fata spre el .

E atat de ironic cum ma uit la el sperand sa se uite inapoi,dar cand ochii nostri se intalnesc ,ma intorc pentru ca nu vreau sa vada cat de mult am nevoie de el.Frica de fi raspinsa din nou este ceea ce ma opreste din a-i spune ce simt.Zambetul sau era de-a dreptul cel mai frumos lucru pe care l-am vazut vreodata ,pur si simplu ma vraja.

Am stiut ca te plac ,atunci cand te -am vazut m-am emotionat ,iar inima paraca-mi sarea din piept . Am stiut ca te iubesc inca din momentul acela ,chiar daca erai arogant si aveai  mai multe defecte pe care nu le stiam ,m-am indragostit chiar si de ele.

Dar mai tot timpul ne indragostim de oameni pe care nu ii putem avea niciodata.  

Gandul ca nu-i puteam spune aceste lucruri era sfasietor .

-Da,sigur.Spun in cele din urma.El continua sa zambeasca ,asta facandu-ma sa ma indrogastesc si mai mult de el,nu aveai cum sa-i rezisti.

-Poftim !Spune deschizandu-mi usa ,apoi lasandu-ma sa intru prima.

Am intrat ,zarindu-l pe Cam pe canapea , am inceput sa termin ,o sa-l doara asta,o sa-l doara adevarul.

-Rose?Shawn! Tresare ridicandu-se de pe canapea.Isi plimba privirea mirat ba la unul ba la celalalt.

-Da,chiar eu!Intervine razand. Ii mai ardea de de asta acum? Simteam ca intru in pamant de rusine .

-Shawn,iesi in momentul acesta din casa!Spune Cam ridicand vocea.

-Cam ,stai calm baiete. Nu eu ti-am furat iubita,ci tu. 

-Ce? Shawn,te auzi vorbind? Intreaba Cam deranjat.

-Da,oricum ,n-am chef de tine ,am venit sa-ti spun ca eu o sa devin tatic. 

Mi-am ridicat o spranceana,acum era mandru? Mai devreme nega faptul ca acest copil putea fi al sau.

-Felicitari!Acum poti pleca. Spune Cam.

-Nu am terminat. Continua Shawn

Am inchis ochii ,o sa-i spuna ,o sa-l pierd pe Cam din cauza mea,o sa pierd o persoana care ma intelege,

-Rose o sa devina mama. 

Am inchis ochii ,nu voiam sa vad dezamagire pe chipul lui Cam.

-Ce? Intreaba mai mult pentru el.

-Da, v-om devenii parinti . 



Casatorie aranjata  -Shawn Mendes//In Curs De EditareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum