Dedikodu

26 5 0
                                    

°~° Hatırlatma °~°
Yareni babası , Büşrayı annesi aradı gel artık diye onlar ayaklandı gidelim artık diye Deniz bende gidiyim artık geç oldu dedi. Gitme desem hepsinin itirazını çekemicem tamam dedim. Gönderdim hepsini. Geçtim geri balkona Allahıma şükrettim böyle dostlarım , böyle hakiki kardeşlerim olduğu için.
°

Ben en son balkon da oturuyordum dimi hala oturuyorum fakat ufak bir problemimiz var ki otururken uyuya kalmışım ve şuan feci bir şekil de boynum ağıyor. Ama yok ben kaşınıyorum sen niye uyumazsın ki sabahın dokuzuna kadar dört saat uyku senin neyine yetecek? Ah salak kafam ah. Kalktım elimi yüzümü yıkadım , baktım annem hâlâ evde yok. Telefonu elime aldım annemi arayayım diye kadın beni kaç kere aramışta ben duymamışım. Artık kaçıncı uykumdaysam duymamışım mübarek bende uyudum mu kış uykusuna yatıyorum. Aradım , sordum ablana gel diyor. Ben gelmiyeceğim siz oturun dedim. Şimdi gitcem geri gelcem yok bu iki kilo alçıyla o yolu çekemem.
Oturdum televizyon izledim , bilgisayar da takıldım , film izledim , salak salak şarkı söyledim derken yapacak birşey kalmadı fakat benim can sıkıntım geçmedi. Balkona çıktım baktım bizim mobese kameraları dışarda. Onların yanına gideyim dedim. Ha bu arada kendileri mahallemizin yaşlı dedikodu tayfasıdır. Her türlü dedikodu bulunur , can sıkıntısı alınır , çekirdek çitlenir , prensip meselesi temizliğe gitmiyorlar ki kendi evlerini de temizlemeye halleri yoktur. Diz , bel , baş ağrıları favorileridir. Arada bir takma dişleri çıkar yada varislerinin ağrıları artabilir fakat dedikodu vazgeçilmezleridir. Geçen Ayşe teyzeyi hastaneye kaldırdılar kalp krizi geçirmiş. Dedim bende annemle geçmiş olsuna gideyim. Gittik bir de ne göreyim bizim diğer teyzeler kolidor da sırayla Ayşe teyzenin odasına girip mahallenin dedikodu raporlarını veriyorlar. O kadar da ciddiler yaptıkları dedikodular konusunda asla aksatmazlar. Neyse asıl mevzuya gelelim. İndim aşağıya tabiki yanıma çekirdeğimi de aldım ver çekirdeği al dedikoduyu.

"Kızlar ne yapıyorsunuz?"
"Ne olsun kızım aynı."
"Aa yokmu dedikodu Necla teyzem?"
"Var da sana yok."
"Neden Necla teyzem?"
"Kız zilli yanımıza geldiğin mi var dedikodu getirdiğin mi var?"
"Ama teyzem okullar açıktı sınavlar vardı o yüzden gelemedim yanınıza artık sık sık uğrarım hele bir okullar kapansın."
"Öyle olsun bakalım deli kız otur bakalım."

Ben baya bir oturdum ağzım açık dinledim maşallah ne bilgiler varmış şaştım kaldım. Müsaade istedim eve çıktım.
Annem aradı ablamda kalıcakmış geç oldu bu saatte gelmeyeyim dedi tamam dedim.

"Ee kaldık mı Gül hanım baş başa?"
"Kaldık iç sesim kaldık. Zaten sende olmasan ne yapardım?"
"İşte böyle kıymetimi bil zilli."
"Çokta mütevazısın maşallah Naciye Allah bozmasın."
"Öyleyimdir canım."
"Peki Naciye."

İç sesimle de konuşmam bitince mecbur laptop'a kaldım. Kaçıncı izleyişim olduğunu bilmediğim İncir Reçelini bir kere daha izledim. Ama bu kadar güzel , duygusal , ağlamalık bir film daha yok benim için.

Telefonum çaldığın da burnumu çeke çeke cevap verdim.
"Efendim"
"Gül niye ağlıyon birşey mi oldu?"
"Duygu öldü Deniz daha ne olsun?"
"Duygu kim lan?"
"İncir Reçelindeki Duygu yok mu?"
"Haa onu mu diyorsun gerizekalı?"
"Başka tanıdığım duygu mu var benim? Kendi duygularım var ama onlar somut anlamda tabi , gerçi onları da bazen anlamıyorum ama ..."
"Ay yeter bee ne saçmalıyorsun sen ya ana anladık ağlamaktan beynin bulanmışta bana da acı be kızım."
"Tamam beee öff"
"Neyse ben ağrın sızın var mı diye aradım?"
"Yok iyiyim kolum ağrımıyo , başım ağlamanın etkisiyle ağrıyor geçer o da. Annem de ablamda zaten uyucam bende."
"Anladım aşkım ağrı kesici falan iç , korkarsan geliyim."
"Yok ya ne korkcam ilk mi evde yalnız kalışım korkmam."
"Tamam aşkım öptüm çok dikkat et kendine."
"Tamam bitanem sende dikkat et öpüldün."

Kapattım telefonu sonra uyuya kalmışım taki bir ses duyana kadar. Dinledim başka ses gelmedi , neyse öylesine tıkırtı herhalde. Ayy nasıl sıkışmışım bari tuvalete gideyim. Kalktım ampulün anahtarına bastım yanmadı heralde elektrikler kesilmiş.
Kapıyı açtım duvarlara dokunarak ilerliyordum taki bir bedene çarpana kadar. Karışımdaki kişinin koluna dokundum. Karnıma birşey saplandı ve ayaklarım yerden kesildi.
Ölüyorum kız!

Merhabalar ben geldim. Uzun bir zamandır yoktum o yüzden geçen bölümü hatırlamama ihtimaliniz olabilir diyerekten bir hatırlatma koyma gereği duydum.
Bu arada grip oldum sesim falan karga sesiyle eşittir. Güzel dualarınızı bekliyorum.
Ayrıca bugün benim doğum günüm hani bilin istedim. 😊
Sizleri seviyorum.
Allaha emanet olun. 😃

GülümseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin