Rozdział 17

3.3K 187 76
                                    

[Klara] 

Znam plan Hrabiego. Sprytny nawet bardzo sprytny. Wciąż nie mogę pojąć jak to jest, że 13 letnie dzieci są mądrzejsze niż nie jeden 40 latek. Co się dzieje z tym światem. 

Popatrzyłam na zegar 11.25. Za pięć minut mam odejść z rezydencji i skierować się na południe Londynu. Wzięłam głęboki wdech i wpuściłam głośniej powietrze. Popatrzyłam ostatni raz na krajobraz za oknem. Możliwe, że to ostatni widok jaki mogę zobaczyć. Dobija mnie moja bezsilność. Nie wiem co będzie. Lepiej już będę wychodzić. Obróciłam się, a za mną stał Sebastian. Lekko podskoczyłam i zrobiłam krok w tył przez co usiadłam nie chcący na parapecie. 

-Sebastian, przestraszyłeś mnie. - powiedział delikatnie schodząc z parapetu. On tylko podszedł do mnie i ręką pogłaskał mnie po policzku. 

-Jesteś interesującą osobą.- usłyszałam. Potem jak gdyby nigdy nic. Odszedł. Szybki rzut okiem na zegar. 11.30. Muszę już wychodzić. 

Wyszłam z posiadłości i skierowałam się na południe. 

~~~~Time Skip~~~~

Czemu hrabia powiedział ,,Kieruj się na południe, wiesz o co chodzi,,. Zamiast po prostu ,,Idź do posiadłości [nazwisko],,. Naprawdę tego nie zrozumiem. Dobra, to ma teraz najmniejszy sens. 

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

Na obronę:

-Miałam sprawdziany do których musiałam się przygotować 

-Moja wena kopnęła nie w dupę. 

-Następny rozdział będzie dłuższy. 

*Nie zręczny śmiech* 

Ymmm... coś na pocieszenie: 

I jak może być? 

Noi teraz coś czego dawno nie było 

Pozdrawiam CreepyMielarka za bardzo miłe komentarze które mnie zmotywowały. Pozdrawiam cię ;* <3 <3 <3 

Pozdrawiam również Mrrauu za przeczytanie wszystkich moich książek w zaledwie 2 dni i bardzo ciekawe komentarze (Czemu ja piszę i się śmieje? x'D). Więc, pozdrawiam cię ;* <3 

Pozdrawiam również Popi-Sama za to , że jest przy mnie x3 <3 <3 <3 <3 <3 ;* 

(Info) 

-Rysunek dla Mrrauu jest w trakcie (Możliwe, że jeszcze w tym tygodniu będzie) 

-Następny rozdział będzie w niedziele (Prawdopodobnie) 

I no no ten no 

BAJO x'D 



Ciel x Reader // Stare RanyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz