- Jungkook.... lūdzu nevajag...- Es kāpos uz atpakaļu.
Viņš iesmējās.
- Kas tev ir? Tev ir bail no manis? - Tagad viņš virzījās uz manu pusi.
Es atsitos pret izlietni un nu jau viņš bija man pašā priekšā.
Es sāku sarkt un nezināju,ko darīt.
Jungkooks saķēra manus gurnus un paskatījās uz mani.
- Es tev neko nedarīšu,ja ļausi man ar tevi kopā ieiet dušā...tikai nomazgāties...- Viņš nopietnā tonī sacīja.
Es izpletu acis.
/Tikai nomazgāties???!!/
/ Jā un tas pats arī notika toreiz,kad man bija tikai jānovelk drēbes.../
- Es tev apsolu...- Jungkooks pieliecās pie manas sejas.
Es sāku nervozēt.
- Apsoli?....- Es satraucos vēl vairāk.
Viņš nopietni pamāja un atkāpās.Pirms es paspēju saprast,kas notiek,viņš sāka vilkt savu kreklu nost.
/O jeez...kad es kādreiz palikšu dzīva??/
Es mēģināju neskatīties,bet tas bija grūti.
Visu laiku viņam acis bija pievērstas man un es jau sāku justies neērti.
Tad viņš sāka attaisīt savu bikšu jostu.
/Oh shit!!!/
Viņš to nometa pie zemes un vēl aizvien skatoties uz mani,sāka arī savas bikses vilkt nost.
/OH MAN...well damn/
Es gribēju novērsties,bet skats bija brīnišķīgs.
Akdievs...
/Wtf???? Ko es vispār domāju???/
Es pati jau palieku perversa....Viņš izkāpa no biksēm un tagad stāvēja tikai savos bokseršortos.
/Omg.../
Es novērsos un mēģināju neskatīties uz viņu.
Jungkooks pasmīnēja.
- Tagad tava kārta,mazā.- Viņš teica.
Es uzreiz paskatījos uz viņu un izpletu acis.
- Man liekas,ka tu esi par daudz iedzēris...skaidrā tu ko tādu man nekad neteiktu...- Es mēģināju izlocīties.
Jungkooks iesmējās.
- Ja es būtu par daudz iedzēris,tad es nebūtu bijis spējīgs,tev iemācīt deju. - Viņš atkal piestājās tuvāk.
- Tu pati vai man palīdzēt...? - Viņš nopētīja manu augumu.
/Akvai.../
/Ko lai es tagad daru??/
- Es...pati...- Es maigi viņu pagrūdu,prom no sevis.
Jungkooks pasmīnēja un atkāpās.
- Lūdzu pagriezies...- Es kautrīgi uz viņu paskatījos.
Viņš iesmējās.
- Tu to nopietni? Es jau tevi esmu redzējis bez drēbēm un tagad tev ir kauns? - Viņš nevarēja to saprast.Es nopūtos un piegāju pie viņa. Es pieskāros viņa atslēgas kaulam,kas lika viņam samulst un pašam piesarkt.
Tagad es gribēju smieties.
- Vairs neesi tik drošs par sevi? Huh? - Es nevarēju beigt smīnēt.
Jungkooks ieskatījās man acīs un arī viņam sejā parādījās smīns.
Tagad es apstulbu.
/Ak nē.../
/Kāpēc es tā pateicu?/
Pirms es apjēdzu,kas notiek,viņš saķēra manas rokas un piespieda mani pie duškabīnes durvīm.
Es izpletu acis.
- Ko tu dari?? - Es mēģināju izrauties.
Jungkooks iesprostoja mani starp savām rokām un pieliecās man pie auss.
- Nevajag mani kaitināt,princess...Tu zini,ka man tas ļoti nepatīk...- Viņa elpa noslīdēja no manas auss līdz kaklam,kur tieši bija zilums.
Viņš pasmīnēja.
- Brīnos,ka neviens to nepamanīja...-
No sākuma es nesapratu par ko viņš runā,bet pēctam,kad man pieleca,viņš atkal skūpstīja manu kaklu.
- Kookie...- Es lūdzos.
Es gribēju,lai viņš uzvedas kā parasti,kad es viņu citreiz saucu par mazu bērnu,taču tagad bija Jungkooks,kurš bija izsalcis kā vilks.
- Tu man...apsolīji...- Es atkal stostījos.
Es uzliku rokas tieši uz viņa pliko krūškurvi un gribēju viņu atgrūst,bet viņš bija daudz stiprāks par mani.
Jungkooks pieliecās pie manas sejas,bīstami tuvu un ieskatījās man acīs.
- Es pārdomāju...- Nu jau viņš bija pie manām lūpām.
Es paspēju pagriezt galvu sānis un viņš atgāza galvu uz atpakaļu.
- Ughh!! Ko tu dari? - Izklausījās,ka viņš ir nikns.
Es uz viņu paglūnēju.
- Ja gribi iet dušā,tad neuzdrīksties man pieskarties...tādā veidā...skaidrs? - Manā balsī varēja just aukstumu.
Jungkooks atkāpās un uzreiz aizgriezās.
- Nu tad davaj! Ģērbies nost! -Es brīdi vilcinājos un arī sāku izģērbties.
Man bija neērti,tāpēc es uzreiz iekāpu dušā un aizvēru durvis.
- Hey! Ko tu dari? - Jungkooks vēra durvis vaļā un es panikā,uzreiz aizgriezos.
- Nu beidz...- Viņš iekāpa pie manis un apskāva mani.
/Omg.!!/
- Tu esi skaista...tev nav jākaunas no manis..- Viņš pieliecās pie mana kakla.
Es uzreiz piesarku un sāku panikot.
/Nē! Tikai ne to! Es negribu,lai iesākums turpinātos.../
- Kookie...es tev teicu...- Es brīdināju.
- Jā,jā...Es jau to zinu...ļauj man tevi vismaz nomazgāt..- Viņš čukstēja man pie auss.
Iestājās klusums un es nodūru galvu.
- Labi...- Es klusi atbildēju.
Viņš uzreiz pagrieza krānu un pār mani pārlīja auksts ūdens,kas lika man salekties.
Jungkooks aiz muguras iesmējās un pagaidīja,kamēr būs siltais ūdens.
Tad viņš paņēma švammi un dušas želeju.
Kad viņš to sasmērēja kopā,es jutu švammes materiālu,uz savas muguras.
Es nodrebinājos no viņa pieskārieniem un vienkārši aizvēru acis.
- Ļaujies...- Viņš atkal čukstēja pie auss,kamēr man berza muguru.
Es jutu viņa roku man uz muguras lejas daļas un tas lika man sastingt.
Es sāku šausmīgi sarkt un nezināju,kur likties.
BẠN ĐANG ĐỌC
RAIN : BROKEN | 2 | Jeon Jungkook FF ✅
FanfictionViss bija nevainojami,bet kā ir tagad? Turpinājums no pirmās sērijas - (Rain) Lietus | Jeon Jungkook FF | Vai viss būs tā,kā agrāk? Vai man būs lemts ar viņu atkal satikties? Tad laiks to uzzināt.