Pēc mēneša.
Bija jau pagājis laiciņš,kopš satiku Jungkooku.
Gan es,gan viņš bijām ļoti aizņemti,jo man bija jāgatavojas lielajiem pārbaudes darbiem un mājasdarbi arī bija daudz,taču,toties,Jungkooks kopā ar BTS izdeva jauno "Wings" albumu.
Es biju tik neizsakāmi laimīga par to,jo viņi beidzot ir atpakaļ ar jaunu dziesmu un albumu.
Es lepojos ar viņiem,ka viņi ir tik tālu tikuši un ir daudz ko sasnieguši,savas mūzikas karjeras laikā.Šodien beidzot bija man brīva diena un es varēju atpūsties,jo man tā skola jau ir nogurdinājusi.
Es iekritu gultā un paņēmu savu telefonu.
Es ieliku austiņas ausīs un uzliku BTS jaunā albuma dziesmu playlisti.
Tās dziesmas vienkārši ir nereāli labas un es laikam nekad nebeigšu tās klausīties,ja vien es nepārklausīšos līdz apnikumam.
Kamēr es klausījos mūziku,es iegāju paskatīties,kas jauns Twitterī.
Tur bija jauns twīts no BTS oficiālā twittera konta.
Es uzspiedu paskatīties un izpletu acis.Viņi visi tik labi izskatījās Omg...
Es brīdi skatījos uz viņiem un sāku domāt.
/Vai tā ir DANCE PRACTICE telpa?/
Tas bija redzams,jo viņi bija tajā pašā mēģinājumu telpā,kad dejoja "Fire" dziesmu.
Man pietrūka viņu vecā Dance practice telpa,jo tā man likās mājīgāka.
Šī bija pilnīgi balta un tukša,bet es par to jau nevaru sūdzēties,jo jaunajā ir vairāk vietas un lielāki plašumi izplesties.
Es twītam uzspiedu like un cerēju,ka viņi ieliks Dance practice video.Tad man iešāvās prātā ideja.
Es nebiju kādu brīdi runājusi ar Jungkooku,dēļ viņa saspringtā grafika,jo viņam bija jāuztājas dažādos koncertos ar jaunajām dziesmām un es katru reizi skatījos jaunos video,kas viņiem iznāca,lai paskatītos,kā viņi uzstājas,dejo un dzied.
Viņi visi vienmēr izskatījās lieliski.
Es gandrīz paģību vienā reizē,jo Jungkookam vienā priekšnesumā netīšām saplīsa krekls un uz skatuves dejojot,viņam krekls cēlās uz augšu un vērās vaļā.
Varēja redzēt viņa presīti un es gandrīz nomiru uz vietas.
Tas laiks tagad ir pagājis,bet es vēl aizvien nevaru to aizmirst.
Viņam pēctam bija par to kauns,kad uzzināja,kad viņam krekls pārplīsa uz pusēm,jo viņš to nepamanīja,deju laikā.
Cik stulbi...Man uzslēdzās BTS - Am I Wrong ,kad es uzrakstīju Jungkookam sms.
Man vajadzēja zināt vai tiešām viņi filmēja Dance Practice,jo ja tā tiešām ir,es nezinu,ko es darīšu.Es:
Hey! Ko dari?Pagāja 10 minūtes,kamēr viņš atbildēja un man jau likās,ka nedabūšu no viņa atbildi.
Es zināju,ka viņš ir aizņemts,bet man vajadzēja zināt.Jungkook:
Oh hey 😊
Ko es daru? Uzmini 😏Es:
Jūs filmējāt Dance Practice?Jungkook:
Kāpēc tā domā?Es:
Es redzēju bildi Twitterī,kur jūs visi esat Dance Practice telpā un tur bija teikts,ka šovakar būšot 💉💦😢
DU LIEST GERADE
RAIN : BROKEN | 2 | Jeon Jungkook FF ✅
FanfictionViss bija nevainojami,bet kā ir tagad? Turpinājums no pirmās sērijas - (Rain) Lietus | Jeon Jungkook FF | Vai viss būs tā,kā agrāk? Vai man būs lemts ar viņu atkal satikties? Tad laiks to uzzināt.