4. Miestelyje

438 61 1
                                    

Kavinėje buvo jauku ir šiltą. Merginos iškart tapo ramesnės, tik man buvo neramu, kaip pasakyti merginoms, kad neturiu pinigų. Bet to neprireikė, nes Beatričė paklausė:

- O čia užtenka pasakyti vardą ar reikia ir klasę?

- Manau užteks ir vardo,- biški abejodama atsakė Keitė. Nelabai supratau apie ką jos kalba taigi paklausiau:

- O kodėl reikia pasakyti vardą?

- Oi! Užmiršau, kad tu nieko nežinai,- draugiškai tarstelėjo Kristabelė.

- Kol mes neturime sparnų galime visų prašyti pagalbos, maisto,- lyg savaime suprantamą dalyką aiškino draugės ir priėjusios prie kasos pademonstravo:

- Aš Kristabelė, mokausi Fėjų mokykloje prašau man atnešti dienos patiekalą ir apelsinų sulčių.

Pardavėja viska užsirašė ir priėjo prie mūsų. Mes visos užsisakėme po dienos patiekalą ir nuėjome link staliuko prie lango. Ilgai laukti mums neteko. Kol kimšau salotas merginos plepėjo apie rytojaus pamokas:

- Reikia nenusivėlinti grįžti, nes man reikia pasiruošti drabužius kuriuos rytoj rengsiuosi,- pasakė Keitė.

- Aš tai rengsiuosi naujai nupirktus drabužius,- prašneko Beatričė.

- O ką rytoj mokinsimės?- paklausiau norėdama nutraukti jų pokalbį apie drabužius.

-Atrodo apie Gyvūnų fėjas,- atsakė Kristabelė.

- O ką jos gebą?

- Na, tai lyg ir mažiausiai galių turinčios fėjos. Jos gerai sutaria su gyvūnais, stipriausios sako, kad kad suprantą jų kalbą.

- Tai fėjos skirstomos į mažiausiai ir daugiausiai turinčias galių?- nusistebėjau.

- Na taip... Bent jau visi žino, kad gyvūnų fėja turi mažiausią galių, o Karalienė daugiausiai...

- Kaip manote ką mes rytoj mokinsimės?- pasidomėjau.

- Nežinau tikriausiai mums duos kokį driežą ir reikės suprasti ko jis nori, bus paprasta, nes jie dažniausiai nori arba valgyti arba miegoti,- paaiškino Eva.

- Visai kaip aš!- sušuko Keitė. Visos nusijuokėme.

- O kodėl mes to mokinsimės?- nusiraminusi paklausiau.

- Manau, kad sužinotume kitų fėjų galas ir, kad jei būtume tokia fėja būtų lengviau apsiprasti su savo galiomis. Beto kai mokiniesi galima nuspėti kokios tu rūšies fėja,- nusišypsojo Beatričė.

- Tai jai rytoj gerai suprasiu tą driežą, tai reikš jog aš gyvūnų fėja?- paklausiau.

- Nebūtinai, dažniausiai gyvūnų fėjų požymiai nepasireiškia. Na nebent stipriausioms šios rūšies fėjoms.

- O kaip manote ar kuri nors iš mūsų kambariokių yra gyvūnų fėja?- pasidomėjo Beatričė.

- Ryt pamatysime,- nusišypsojo baigdama valgyti Eva. Netrukus visos baigėme valgyti ir nuėjome link išėjimo.

- Kur pirmiausia traukiame?- paklausė Keitė.

- Gal į tą parduotuvę?- ranka parodė Eva.

Ir mes per lietų nuskubėjome į ją. Pasirodo ta parduotuvė buvo labai didelė. Net iš tolo būtum pastebėjęs užrašą virš durų "Madingi drabužiai ". Merginos nuskuodė į moteriškų drabužių skyrių, aš nuėjau iš paskos, bet neturėjau jokio noro apsipirkinėtį. Skirtingai nei draugės kurios vos laikėsi nespiegdamos ir aikčiojo vos išvydusios gražesnę suknelę. Kadangi neturėjau pinigų apsipirkinėti nusprendžiau , kad geriau eisiu pasivaikščioti po miestą. Taip ir pasakiau merginoms.

- Gerai tai susitiksim prie kavinukės...- biški sutrikusi pasakė Beatričė.

- Ne, nelaukite manęs aš grįšiu viena,- atsakiau. Kad butu įtikinamiau jog man viskas gerai išeidama dar nuoširdžiai nusišypsojau ir pamojavau truputi nuliūdusioms merginoms. Išėjusi iš parduotuvės patraukiau tiesiai į mokyklą nes per pliaupiantį lietų nieko nesimatė. Priėjusi apsižvalgiau aplinkui. Man pasirodė, kad pastebėjau šešėlį panašu į tuos kuriuos mačiau šalia blyksnio. Tik šis buvo daug šiurpesnis bei didesnis. Nejučia mane nupurtė šiurpas. Pasileidau bėgti į mokyklą žaibo greičiu ir pradariusi duris sunkiai atsidusau, šmurkštelėjau vidun. Sunkiai susmukau prie durų. Mano krūtinė tankiai kylojosi. Mintys lyg vijurkas sukosi galvoje. Kuo daugiau galvojau tuo labiau panašėjo jog man tik pasivaideno. Taip nusprendusi atsistojau ir nužingsniavau į miegamąjį. Bet supratusi jog dabar tik po pietų nusprendžiau jog būtų kvailą eiti miegoti. O kadangi į miestą grįžti nebesinorėjo patraukiau ištyrinėti mokyklos koridorių. Pirmą nusprendžiau eiti į salę. Gerokai paklaidžiojusi radau ją, bet dėja ji buvo užrakinta. Nusiminusi nusprendžiau grįžti atgal į miegamąjį galvodama, kad merginos bus jau grįžę. Bet pasiklydau! Kad ir kaip stengiausi būti drąsi mane po truputi gniaužė baimė. Staiga prieš mane iššoko šešėlis!

Dar viena dalis. Tikiuosi buvo įdomu ;)

Juodoji Fėja (Laikinai sustabdyta)Where stories live. Discover now