Trei ore au trecut.Trei ore de cand incerc incontinuu sa-mi aleg tinuta perfecta pentru seara aceasta.Defapt, nici nu stiu de ce ma strofoc atat de mult, dar vreau sa arat impecabil in fata lui Melody si parul ei hidos brunet.
Aplic putin machiaj, imi aranjez in graba parul, si gata.In sfarsit am terminat.Verific mobilul, si vad ca nu sunt deloc in intarziere.
Noroc ca am fost inspirata si m-am apucat sa ma pregatesc de la ora doua.
-Esti sigura ca aici trebuie sa fim?intreb eu inca ingrijorata cand intram in barul cu pricina.
Este un fel de club inauntru, iar aici, afara este o terasa draguta.Fumul de tigara ma face sa tusesc de cateva ori, insa ma obisnuiesc rapid cu el.
-Sunt sigura!Poate ca inca n-au aju...
Dar Kim nu-si poate termina fraza, caci Harry, Zayn si Melody apar de dupa colt.
Nu pot sa nu ma holbez la Harold..arata..ei bine, arata superb.
-Devonne!In sfarsit am placerea sa te cunosc!rasuna glasul lui Zayn.
Sper doar ca el sa nu fie atat de nemernic precum este Harold.
Ii zambesc si inghit in sec, nestiind cum sa reactionez.Sunt intimidata de el..de tigara din mana lui, de parul rebel si ochii ciocolati ce nu se dezlipesc de trupul lui Kim.
-Eu zic sa ne asezam!intervine Harry, tinandu-si mainile bagate in buzunar.
Toti aprobam, si ne alegem o masa in margine, pentru a fi mai aproape de rau si de privelistea superba.Sunetul apei nu se poate auzi din cauza muzicii date exagerat de tare..mda, acum imi amintesc de ce nu pot inghite cluburile acestea.
O chelnerita isi face aparitia, si nu pot sa nu observ privirea curioasa a lui Harry ce o analizeaza de sus pana jos.
Chelneritele nu sunt asa cum credeam eu.Aceasta are o fusta extrem de mini, niste ghete ce-i depasesc putin genunchii, si un decolteu prea generos, ce lasa la vedere totul atunci cand se apleaca pentru a ne deschide bauturile.
Tarfa.
-Deci, Beth, ce bei?intreaba Zayn.
Mi se pare mie, sau este putin cam lipicios?
-Uhm..nu mersi, nu beau, raspund eu zambind.
-Pff, normal ca nu, il aud pe Harry comentand.
Nu suport sa fiu batjocorita, mai ales de Styles, asa ca ma grabesc sa vorbesc, fara sa ma mai gandesc de doua ori.
-Stii ceva?Surprinde-ma, ma adresez eu lui Zayn.
Afiseaza un mic zambet, si se mai uita inca o data peste meniul plin de bauturi alcoolice.In cateva momente, chelnerita apare iarasi, si nu ma pot abtine sa nu-mi rotesc ochii in orbite cand vad ce disperata de atentie este.
Inca o data, tarfa.
-Trei pahare de vodka simpla si unul cu vodka si suc de portocale, comanda Zayn.
Banuiesc ca cele trei pahare de vodka erau pentru ei, iar pentru mine era cel combinat cu suc.
-Uhm, si paharul meu?intreaba Kim confuza.
-Oh, tu nu o sa bei, raspunde simplu Zayn.
Mda, nu mi se pare mie.Chiar este bagacios.
-Dar...
-Shht.O sa-ti comand un Pepsi.
Kim se fastaceste putin fiind iritata, dar ii trece in scurt timp.Okaay.Zayn si ea fac schimb de cateva priviri ciudat de..uh..ciudate.Ciudat de ciudate.
Comanda ne soseste iar sanii chelneritei ne sunt iarasi aratati.Doamne!Fata asta trebuie sa nu se mai straduiasca asa de mult sa-i atraga atentia lui Harry.Deja a primit-o..
Cand gust din bautura, sunt placut surprinsa.Este dulce, si ma arde putin pe gat, apoi este putin amaruie, insa combinatia este perfecta.Chiar imi place, si nu cred ca acesta o sa fie ultimul pahar..
-Deci, Devonne, iti place?rupe Zayn tacerea ce se lasase.
-Uhm..da.Presupun sa da!zambesc eu.
-Sfanta..
O aud pe Melody soptind, dar atunci cand o intreb ce a spus imi raspunde cu un simplu "nimic".
-Vi la dans?intreaba Kim ce se ridicase deja in picioare.
Zayn a chemat-o la dans, si bineinteles ca nu a refuzat.O sa-mi fie greu sa stau aici cu doua perechi de ochi ce ma analizeaza si-mi asteapta fiecare miscare pentru a comenta sau a adauga ceva rautacios la ce am spus eu, dar dau din cap in semn ca nu.
Oricum, acesta este al patrulea pahar, si nu cred ca mai sunt in stare sa dansez.Ma simt ciudat, dar totodata bine.Chiar foarte bine.
Intre timp, Melody dispare prin multime gasind probabil un baiat ce sa i-o traga pentru bani, apoi ea sa-i poata consuma pe cine stie ce droguri si chestii scarboase.Nu vreau sa-mi imaginez.
Privirea mea nu s-a intersectat nici macar o data cu cea a lui Harry, si ma plictisesc de moarte, asa ca hotarasc sa vorbesc eu prima.
Poate nu are de gand sa fie un nesimtit si in seara asta..
-E o vreme frumoasa, huh?rasuna glasul meu peste melodiile asurzatoare.
-Mda..frumoasa sa stai la o masa cu o tocilara ce a baut prea mult si in curand o sa fie beata.
La ce ma asteptam eu?Doar este Harry Styles.Nu poate fi dragut cu nimeni, asa ca hotarasc sa inghit in sec si sa nu raspund provocarii.Oricum are dreptate.Si, ma rog, de unde stie ca aproape sunt beata?A observat cat am baut?Nici macar nu a aruncat o privire peste masa pentru a ma vedea.
Nu sunt o tocilara, insa sunt constienta ca aproape sunt beata, si nu vreau sa ma cert cu nimeni.Probabil daca sangele meu nu ar fi amestecat cu alcoolul i-as intoarce replica, insa acum, tot la ce pot sa ma gandesc sunt ochii sai verzui ce stralucesc sub luminile multicolore de aici.
Bethany!Revino-ti in fire!
-Scuza-ma, o sa ma duc la baie!anunt eu politicos.
-Te scuzi ca mergi la baie?Si ce spuneai?Ca nu esti tocilara?Pff, remarca el ironic.
Ugh!Cred ca i-as raspunde daca nu as fi ocupata sa ma adun de pe jos pentru ca din cauza bauturilor fara numar pe care le-am dat peste gat, cum ma ridic in picioare, fac contact cu solul.
Super.
Este bine ca nimeni nu m-a vazut..inafara de el.
Ma surprinde cand se ridica si se indreapta spre mine pentru a ma ajuta.
De data aceasta, atingerile sale nu sunt brutale si agresive, ci grijuli si gentile.Ori asta, ori am baut eu prea mult si ma gandesc numai la tampenii.
Alcoolul nu este bun pentru mine.Absolut deloc.
Dum-dum.Ce faceti ;;)?Toate bune si frumoase :))?Va place :o3?
CITEȘTI
Unconditionally-Harry Styles F.F
FanfictionBethany Devonne este o adolescenta simpla ce intra in ultimul an de liceu optimista si dornica de distractie.Insa planurile ii sunt date peste cap de noul sau coleg de clasa, Harry. Poate sa existe dragoste intre cei doi? Pot ei sa treaca prin toate...