-Beth, aud vocea groasa a lui Harold ce ma striga neincetat de cateva secunde.
-Hmm?zic si imi ridic capul din perna.
-Nenorocitul de telefon iti suna!Fa-l sa se opreasca, se plange el si imi arunca telefonul.
Este doar alarma.
-Uhm..nu ar trebui sa mergem la scoala?intreb eu putin ingrijorata.
-Nu.Young ne-a spus ca putem sa stam acasa, mormaie el in perna.
Ma ridic, imi trag camasa lui mai in jos pentru a ma acoperi, dar nu apuc sa fac cativa pasi, ca-i aud vocea sexy de dimineata:
-Nu pleca.Vino aici, langa mine, zice el si isi deschide bratele pentru a ma primi.
Zambesc, si ma arunc langa el.Ma ia in brate, si ma intorc cu fata spre el.Nasurile noastre se ating, iar buzele sunt doar la cativa centimetrii distanta.
-Esti superba, sopteste el.
-Shht.Arat ca dracu.
-Oh, atunci inseamna ca dracu este fiinta cea mai perfecta, chicoteste.
Gasesc un lant la gatul lui, si incep sa ma joc cu el.Are forma de cheie.Este ciudat, dar si superb in acelasi timp.Il invart putin, sa il analizez, iar pe spatele lui vad scris ceva in araba, presupun.
-Ce scrie?intreb eu cand el are ochii inchisi.
-Neconditionat.Uau.Profund.Chicotesc la gandul ca un baiat rau asa cum este el, poate avea o latura sensibila si romantica pe care am descoperit-o acum, recent.
Dupa inca ceva minute petrecute in pat, gadilandu-ne si tachinandu-ne, ne punem la masa, mancand micul dejun ce consta in niste cereale cu lapte.
-Nu te deranjeaza daca vii cu mine acasa, nu?ma intreaba el in timp ce ne mancam cerealele.
-La ai tai?Adica, la parinti?Imbracata asa?incep sa ma ingrijorez.
-Stai linistita.Te vor iubi.
-Pot sa-ti pun o intrebare ridicola?vocea mea rasuna.
-Uhm..sigur?zice el nesigur.
-De ce vrei sa ma prezinti?Adica...s-suntem..stii tu...
-Impreuna?imi continua el propozitia.
Dau din cap aprobator, si el rade.
-Ti-am spus ca este o intrebare prosteasca...
-Shh, zice el si imi pune lingura lui la gura.O sa lasam timpul sa decida, continua el.
Inghit in sec si imi retrag privirea de la el, fiind al naibii de stanjenita.
-Arati bine!spune el frustrat.
Desi am stat aproape o ora in fata oglinzii, tot ma simt urata ca naiba.Parul nu ma asculta, asa ca mi-l prind si cateva suvite rebele ies din coc.
-Beth, spune calm Harry cand vine pe la spatele meu si ma apuca de talie, punandu-si capul pe umarul meu, arati superb.O sa te adore, spune el.
Ma hotarasc sa-l cred, si in putin timp suntem in masina.
-Da-i mai tare!zic eu cand Katy Perry-Roar incepe la radio.
Chicoteste, dar ma asculta.
-Ro-o-o-o-o-o-oar, fredonez eu in timp ce el rade de mine.Cee?Si tu ai facut asta cu Royaaals-ul tau, asa ca si eu am voie s-o fac, zic eu si scot limba la el.
CITEȘTI
Unconditionally-Harry Styles F.F
Fiksi PenggemarBethany Devonne este o adolescenta simpla ce intra in ultimul an de liceu optimista si dornica de distractie.Insa planurile ii sunt date peste cap de noul sau coleg de clasa, Harry. Poate sa existe dragoste intre cei doi? Pot ei sa treaca prin toate...