Harry's POV.
-Tu stai aici si nu te misti!spune raspicat Kim in timp ce cauta ceva prin frigider.
Stau ca un nenorocit de copil, pe scaun in timp ce ea cauta ceva dulce sa-mi dea.V-am spus ca vreau o acadea.Daca nu o pot avea pe Bethany, macar sa am ceva dulce.Nici nu realizez cand analizez iarasi lantisorul si il strang in pumn amintindu-mi de zambetul ei atunci cand i l-am pus la gat.
Bine, si ceea ce s-a intamplat dupa a fost uimitor, insa zambetul acela minunat imi ramane intiparit mereu in minte.Si, inca o data, ma urasc pentru noaptea trecuta.Mda.Ce pot spune?!Am nevoie de aplauze pentru porcaria pe care am facut-o atunci, nu?
-Poftim, ma trage Kim din gandurile mele, punandu-mi in fata un bol cu cereale.
Ma stramb putin, insa apoi incep sa le cioflai, stiind ca asta o enerveaza la culme.Zayn ni se alatura, si bineinteles ca acum se giugiulesc.
-Ati vrea in numele lui Dumnezeu sa incetati?!zic eu frustrat.
Ei schimba niste priviri, apoi il aud pe Zayn:
-Putem s-o chemam pe Bethany, daca promiti ca o sa te faci bine, si ca nu o sa mai incerci sa ataci un om nevinovat de pe strada!
-Oh, te rog!Statea in fata mea!imi iau eu apararea.
Ei ofteaza, si il vad luand telefonul in mana.
-Nu face asta, ii zic eu.Nu trebuie sa vina aici.Pot sa ma descurc si singur, spun eu.
Nu vreau ca Bethany sa fie babysitterul meu.O sa ma descurc si singur.Bineinteles ca maine o sa am o durere de cap cat California, insa nu ma intereseaza asta.Probabil o sa ma culc, imaginandu-mi-o pe ea in bratele mele, insa o sa ma trezesc singur.Exact ca inainte..
La dracu!
Ups.Doamne, iarta-ma.Am cateva scapari.
La naiba!Trebuie sa trec o data peste.Nu pot sta asa in continuare.Nu pot sa mai suport aceasta greutate de pe piept.Si oricum, ce naiba este asta?Nu am mai simtit-o inainte, si nici nu vreau sa o mai simt!
Bethany's POV.
Imi prind parul, apoi imi iau ghiozdanul.Ies pe usa si imediat o zaresc pe Kim traversand spre mine.
-Hei pisicule!zice ea plina de viata.
Cum naiba poate fi mereu asa fericita dimineata?Mie imi vine sa iau toata lumea la pumni si sa scuip pe mormantul lor.Este un miracol ce poate ea sa faca.
Vazand ca nu raspund, incearca in continuare sa faca o conversatie.
-Lui Harry ii este dor de tine, zice ea.
-Da?Pai si eu vreau sa zbor pana in Australia si sa calaresc cativa canguri, insa nu totul este posibil, spun eu nepasatoare.
Insa, chiar acum imi vine sa dansez de bucurie.Nu ca m-ar interesa sa ma impac cu el, insa imi place ca sufera.Trebuie sa-l doara si pe el cat m-a durut pe mine.
Dupa asta, ma pot impaca cu ideea ca totul s-a terminat.O sa trec peste.
-Uh, ma gandeam ca azi am putea iesi la cumparaturi, stii?Noi doua, fix ca inainte, aud vocea lui Kim.
-Umm, da.Sigur, spun eu, apoi incepem amandoua sa radem in timp ce intram pe poarta scolii.
Si, ca de fiecare data, sa inceapa teroarea.
Nu ma gandeam ca teroarea va incepe asa de rapid, insa intru in clasa si observ imediat carliontii fostului meu iubit-neiubit.Pe el, adica chiar in poala lui, sta frumos Melody-curva-cartierului.Pardon.Curva-Londrei.
Inspira, expira; inspira, expira.Si pentru numele lui Dumnezeu nu te mai holba!
Constiinta mea s-a intors din concediu.Imi zdruncin capul apoi imi mut rapid privirea de la cei doi oameni pe care ii urasc din tot sufletul meu.Kim se uita la mine pentru ca probabil se asteapta sa explodez si lor sa le dau foc.Insa, am invatat cum sa-mi tin furia sub control.
Trec frumos pe langa ei si "accidental" ghiozdanul meu o loveste pe Melody in cap, apoi mi-l arunc pe banca, scotandu-mi linistita cartile.
-Uhm, Beth, esti ok?intreaba Kim.
Poate a observat tristetea din ochii mei, sau poate a observat ca aproape smulg filele din caiet in timp ce incerc sa ajung la ultima pagina scrisa.
-Da.Totul este extrem de bine.De ce nu ar fi?Este o zi perfecta din viata mea minunata si extraordinara!zic eu cu zambetul ironic pe fata.
Am lasat-o fara cuvinte in timp ce profesorul intra in clasa, iar Melody este obligata sa plece de pe Harry.
Ok.
Eu plang toata noaptea cu gandul la el, consum tone de servetele, iar el...el pur si simplu sta acolo si o saruta pe ea.Da Doamne sa-i scape limba prea adanc, s-o faca pe Melody sa vomite fix in gura lui, apoi sa mearga amandoi la spital.
Vedeti?Fix de asta cred eu ca trebuie sa vizitez psihologul...
Profesoara de romana se aseaza la catedra si imediat incepe sa predea.In timp ce scriu ce dicteaza ea, gandul imi zboara la niste metode prin care l-as putea tortura pe Harry.
Serios.Poate acea masa de tortura inca mai exista?Sau, poate o sa incep sa-i trimit biletele si sa ma semnez cu -IF.De la inima franta.
Cred ca cineva ar trebui sa-mi interzica serialul Pretty Little Liars.
Harry's POV.
Se suna de pauza in timp ce-mi sterg rujul lui Melody de la gura.Planul meu functioneaza al dracului de bine.Da!Am inceput sa injur iarasi, pentru ca nu am nevoie de ajutorul Tau!
Revenind.Nu mi-a trebui mult ca s-o conving pe aceasta tarfa sa se prefaca ca sunem impreuna.Doar cativa amarati de dolari.Bethany parea scoasa din sarite, chiar daca zambea si incerca sa se calmeze.
O stiu prea bine.
-Deci, astazi ramane stabilit, da?Ne vedem la cumparaturi, zice Zayn si ma readuce la realitate.
-Uh, da, sigur, zic eu.Aminteste-mi, ce dracu iti trebuie?raspund eu.
Imi place sa injur.Asta poate pentru ca am incercat sa ma abtin cu gandul ca Doamne-Doamne ma va ajuta in recuperarea fetei de care sunt indragostit, insa se pare ca m-am inselat.
-Umm, nimic.Doar cateva chestii pentru masina, spune el.
bau.
ok, so urmatorul capitol va fi plin de actiune >:).
pana atunci
kisses :*.
next la 40 voturi si +20 comentarii. :3
CITEȘTI
Unconditionally-Harry Styles F.F
FanfictionBethany Devonne este o adolescenta simpla ce intra in ultimul an de liceu optimista si dornica de distractie.Insa planurile ii sunt date peste cap de noul sau coleg de clasa, Harry. Poate sa existe dragoste intre cei doi? Pot ei sa treaca prin toate...