Harry's POV.
-Deci, cum este aceasta Bethany?intreaba enervanta de sora-mea.
-Gemma, poti te rog sa ma lasi sa-mi aranjez nenorocitul de costum?ridic eu tonul.
-Mereu imi ascunzi iubitele tale!Beth pare de treaba.
-Este Bethany, o corectez eu, si daca vreau sa ti-o prezint am s-o fac.De ce nu puteam eu sa stau in apartamentul meu, singur?!spun eu mai mult pentru mine.
-Pentru ca iti era teribil de dor de mine, ma tachineaza ea apoi ma ciupe de obraz.
-Si pentru ca nu stiu sa ma imbrac intr-un amarat de costum, adaug eu.
Nasturii astia sunt mult mai greu de inchis decat ma asteptam, si cu chiu, cu vai, ma rog de gelatina sa mi-i inchida.
-Sa nu ma astepti, zic eu, o sa ma intorc la mine.
Plec din casa, si pornesc spre Bethany.
Bethany's POV.
-Scumpo, esti gata?o aud pe mama strigand de jos.Harry a venit dupa tine!urla ea in continuare.
-Imediat!tip eu in timp ce imi verific tinuta inca o data.
Ok, presupun ca sunt gata, si arat mult mai bine decat ma asteptam, asa ca ies din camera si cobor scarile, in timp ce ochii lui Harold imi urmaresc fiecare miscare.
Cum ajung jos, acesta ma apuca de cot, si iesim din casa, nu inainte sa-mi sopteasca:
-De-abia astept sa-ti pot da rochia asta jos de pe tine.
Ma pregatesc sa-l sarut, insa usa se deschide larg in urma noastra, si o aud pe mama:
-Stati!Ati uitat de fotografie!
Imediat, vine langa noi cu un aparat de fotografiat, si imortalizeaza momentul, iar blitz-ul ne orbeste pe amandoi.
Il imping putin pe Harry, apoi ajungem in masina.Tot drumul ne-am certat pe tema serialului Pretty Little Liars.
-Serios acum, spune el, cine sta intr-un palton rosu si vrea sa omoare niste fete enervante?
-Cece!raspund eu.
-Cine naiba mai e si Cece?Spuneai ceva de un A.Si, apropo, daca tot este un criminal psihopat, nu putea sa-si puna si el alt nume?Serios?A?Suna a detergent de spalat vase, spune el si eu imi dau ochii peste cap.
-Nu ai cum sa intelegi..
-Ba inteleg.Ezra era cu Ama si era profesorul ei.Mare branza...
-Este Aria!
-Si mie nu-mi pasaa.
Oftez frustrata, si slava Domnului ca am ajuns.Cum ne dam jos din masina, muzica se poate auzi chiar de aici.
Sa inceapa distractia.
Cum intram inauntru, observ o gramada de adolescenti ce se destrabalau pe muzica data tare.Fumul de tigara si alcoolul se simteau in aerul inchis de aici.
Harry ma ia de mana, si ma ghideaza pana la mesele pline de dulciuri si bauturi.Macar ma pot indopa.
Ne asezam la masa, si ne punem cate un pahar de punch roz.Ma uit prin jur si...of fucking course ca o vad pe Kim ce nu a mai dat semne de viata!Ne vad si ei, si se indreapta spre noi.
-Deci, va distrati?intreaba Zayn tinand-o pe Kim de talie si lasandu-i un mic sarut pe obraz.
Bleack.
CITEȘTI
Unconditionally-Harry Styles F.F
FanficBethany Devonne este o adolescenta simpla ce intra in ultimul an de liceu optimista si dornica de distractie.Insa planurile ii sunt date peste cap de noul sau coleg de clasa, Harry. Poate sa existe dragoste intre cei doi? Pot ei sa treaca prin toate...