Cum iesim din imensa cladire in care locuieste Harry, bineinteles ca Kim incepe cu intrebarile sale stupide..
-Sii, v-ati tras-o?intreaba plina de entuziasm.
-Ce?imi scapa un mic tipat printre buze.Doamne, Kim!Bineinteles ca nu!imi ridic eu tonul revoltata.Cred ca ai stat putin cam mult pe langa el, pentru ca ai devenit la fel de perversa ca el.
-De unde stii ca este pervers?intreaba ea dand din sprancene.
-Ugh!
Deschid portiera masinii ei si o trantesc cand ma asez pe locul pasagerului.
-Voiam doar sa te distrezi la fel cum eu am facut-o...
-Stai, ce?intreb eu dupa ce ea scapa porumbelul.
-Uhmm..nimic!Cum ti se pare vremea?Mie mi se pare foarte frumoasa avand in vedere precipitaiile si clima Londrei, asa ca soarele acesta este...
Mda..asta este Kim.Cand ceva merge prost POC! gura ei incepe sa vorbeasca.
-Kim Martin!Mai exact, ce s-a intamplat aseara?o intrerup eu.
-Nimiiic, exagereaza ea.
Stiu ca nu o sa poata tine secretul prea mult timp, asa ca hotarasc sa tac din gura.Nu de alta, insa vreau sa ajung cat mai repede acasa si sa mananc ceva, pentru ca stomacul meu a luat-o razna din cauza fluturasiilor astora imbecili!
-Da mama!raspund eu satula de atatea intrebari.Am vizionat cateva filme si am adormit acolo dupa ce am iesit la acel suc.Nu e ca si cum as fi fost rapita sau violata!
In sfarsit tace din gura si ma lasa sa ma descalt in pace.Tot ce vreau sa fac restul zilei este sa dorm, pentru ca o data ce m-am trezit de sub vraja lui Harry, durerea de cap si-a facut iarasi aparitia.
Bineinteles ca nu o sa-i spun asta mamei.O sa inceapa iarasi cu intrebarile, iar durerea o sa se agraveze.
Urc scarile, intru la mine in camera si ma arunc in pat.Apuc o perna in brate, si o strang atat de tare incat ma dor mainile.
Nu stiu ce este cu sentimentul asta ciudat pe care-l simt in prezenta lui.Este doar un alt baiat ce vrea sa ma culc cu el.
De parca tu nu ai vrea.Constiinta mea este enervanta.Dupa cateva momente, inchid ochii si atipesc.
..
Nenorocitul de telefon suna intr-una, si sunt nevoita sa imi deschid ochii si sa ma trezesc.Oricine ar fi, ar trebui sa stie ca sunt nervoasa si ca o sa fac precum o nebuna cand voi raspunde.
Pipai noptiera pana cand dau de el, apoi il duc la ureche fara sa ma mai obosesc sa vad cine suna.
-Alo?zic eu cu vocea stinsa.
-Bethany?aud de pe cealalta parte.
O s-o omor!
-Ugh!Ce mai vrei Kim?Dormeam!
Si il visai pe el..Ugh!
-Cineva nu este bine-dispusa deloc azi!spune ea si pot jura ca rade.
-Ai cinci secunde sa spui ce vrei, altfel te vei trezi cu telefonul inchis in nas, o amenint eu.
-Ok, ok!Fii blanda, bestie!Deci, noi suntem in parc, si gasca e incompleta fara tine..
-"Noi"?ii repet eu cuvintele si o intrerup.
-Eu, Zayn..si Harry.
-Oh...
Trebuie sa-mi calculez sansele.Daca ma duc acolo, voi fi stanjenita de toata chestia ce s-a intamplat in aceasta dimineata, dar si de ce s-a intamplat noaptea trecuta.Dar..daca stau aici, voi regreta ca nu am iesit cu ei..asa ca ma hotarasc sa merg.
-Unde sunteti?intreb eu in cele din urma.
-In parc, spune ea entuziasmata.
Cum convorbirea este incheiata, ma ridic din pat si ma aranjez rapid.Sunt sigura ca nu murea fara mine acolo.Este cu Zayn si Harry.Cu ambii se intelege de minune.
Cu siguranta planuieste ea ceva, insa nu vreau sa-mi petrec restul serii stand singura in casa, ca o batranica inconjurata de pisici.
Aplic repede putin machiaj pentru a-mi ascunde fata somnoroasa, cobor scarile, imi anunt plecare, si pornesc la drum.
In mai putin de zece minute sunt langa parc, si il observ pe Harry stand rezemat de un copac.
De ce este asa sexy cand nu face nimic?
-Heii!saluta Kim stand periculos de aproape de Zayn.
Ii fac cu mana neavand chef sa dau din gura.Cand imi intorc putin capul, o observ.O observ pe Melody.De ce trebuie ea sa fie mereu pe aici?Si de ce naiba nu mi-a spus Kim de ea?!
-O seara frumoasa, huh?incerc eu sa fac o conversatie cand stau langa Kim si Zayn incercand sa fiu cat mai departe de Harry si Melody.
-Frumoasa pentru a dezvirgina o tocilara?!Da, destul de frumoasa, raspunde Harold.
Gura mea se deschide larg in forma de "o", iar Kim il cearta prieteneste, in timp ce eu ii spun:
-Limbajul tau este foarte neadecvat!
-Vezi?Esti o tocilara!ma tachineaza el.
-Ei bine, tu esti un nemernic!
-Nimic nou...
Ranjim amandoi.
-Ati vrea sa mergem iarasi la club?ne opreste din tachinat, Zayn.
-Uhm..nu este locul in care vreau sa fiu acum, raspund eu plina de ezitare.
-Atunci, patul meu este locul unde vrei?ma tachineaza Harry in continuare.
Melody pare iritata de remarcile lui perverse la adresa mea, si asta nu ma deranjeaza, ba chiar imi place!
-Ook!spune Kim incercand sa linisteasca spiritele.Voi doi ar trebui sa iesiti undeva...
-Ce?scuipam eu, Melody si Harry in acelasi timp.
Whoa!Inteleg de ce eu si Harold am facut-o, insa ea?
-Da..o pizza sau ceva?propune ea.
-Intinsa pe fata lui?spun eu jucausa.
-Eu as vrea ca altcineva sa fie intinsa...
Sopteste el.
-Sunteti asa incapatanati!Eu si Zayn o sa mergem la film iar Melody trebuie sa ajunga la club.Voi doi unde vreti sa plecati?intreaba ea.
-Acasa!raspundem din nou eu si el in cor.
-Am o seara frumoasa, si nu as vrea sa stiu ca voi doi stati singuri, indopandu-va cu mancare.Va rog, iesiti.Pentru mine?intreaba ea cu o fata de catelus plouat.
Suspaans <3.
ce facetiiii?
eu tocmai am dat olimpiada la romana -_-...
a fost ataaaat de mult de scris; ma dor degetele si acum..
CITEȘTI
Unconditionally-Harry Styles F.F
FanfictionBethany Devonne este o adolescenta simpla ce intra in ultimul an de liceu optimista si dornica de distractie.Insa planurile ii sunt date peste cap de noul sau coleg de clasa, Harry. Poate sa existe dragoste intre cei doi? Pot ei sa treaca prin toate...