Capitolul 3

6K 286 11
                                    

-Ugh!Daca o sa mai stau inca un minut cu tine...

-Ce?Nu o sa mai poti rezista si o sa ma saruti?ma intrerupe el dand din sprancene.

Chiar vreau sa-i smulg capul si sa-l arunc in foc!Nu m-am mai dezlipit de usa, si bat in continuu in ea, sperand ca cineva sa ma auda si sa ma salveze de...el!

In timp ce eu ma chinui sa ies de aici, el sta acolo si rade intruna.Rasul lui este deja insuportabil.Bine...el este insuportabil!

Cand credeam ca nu mai am scapare si ca va trebui sa-mi petrec tot restul zilei si noaptea cu el, salvarea a venit!

-Beth?aud vocea lui Kim prin usa.

-Aa!Kim!Sunt aici!Adu cat mai repede ingrijitorul si scoate-ma de aici!Nu cred ca o sa mai rezist mult!tip eu ridicandu-ma de pe jos cu un zambet larg pe fata.

Cand cheia se invarte, si cand vad usa deschizandu-se ies afara cat ma tin picioarele, si o imbratisez pe Kim, ea stand confuza.

-Ce naiba ai patit?intreaba ea razand.

-Habar..nu..ai..cat..de nenorocit poate fi baiatul ala!ridic eu vocea inca imbratisand-o.

Cand Harry iese din biblioteca, are in mana geanta mea pe care evident ca aproape o uitasem acolo, apoi mi-o inmaneaza.

-Pa Kim!il aud zicand din spatele meu, apoi Kim isi scutura mana in aer.

"Pa Kim"?De ce nu "Pa Bethany si Kim"?Eu am fost cea care a stat acolo cu el mai mult de trei ore, si eu am fost cea care aproape a murit de nervi.

-Ah, poftim jacheta, spune ea.

O iau de la ea si ma imbrac, pentru ca pe hol este mult mai racoros decat in biblioteca.

-Ai vreo 1000 apeluri pierdute de la mine, insa sa nu-ti faci griji!Nu e ca si cum era sa mor pentru ca nu te gaseam pe nicaieri!Si nu e ca si cum doamna Devonne m-ar fi omorat daca m-as fi dus acasa fara tine!spune ea ironica.

Imi dau ochii peste cap, apoi imi verific telefonul.Avea dreptate...

-Ce ai de gand sa faci restul zilei?intreaba Kim cand mergem spre casa.

-Azi lucrez, ai uitat?intreb eu.

-Oh, ofteaza ea.

Stiu ca o adolescenta de 18 ani (aproape 19) nu ar trebui sa lucreze, insa eu strang bani pentru o masina, asa ca trebuie sa fac asta.

Totusi, sa lucrezi la KFC nu este atat de rau, corect?Plus ca mi-am facut o groaza de prieteni acolo, si chiar imi place ceea ce fac.

-Sa ma suni, rasuna vocea lui Kim inainte sa intram fiecare in casa sa.

-Mai, mai, mai!aud vocea mamei dupa ce intru pe usa.

-Daca ai de gand sa-mi ti o morala de doua ore pentru ca am intarziat, iti spun de pe-acum ca nu am timp.

-Morala?Nu as avea de ce sa fac asta.Kim m-a anuntat ca erai blocata in biblioteca, zice ea jucaus.

-Mama!A fost ingrozitor!ridic eu tonul in timp ce ma descalt si imi arunc geanta pe parchet.

-Presupun ca o sa-mi poves...

-Deci baiatul asta...

O intrerup eu si continui sa-i povestesc tot, cu voia ei sau nu.

-Apoi a facut cateva remarci perverse, si a continuat sa ma tachineze!ma vait eu.

Rade, probabil neintelegand gravitatea problemei, apoi continua sa spele vasele.

Ma grabesc sa ma imbrac, iar dupa o jumatate de ora sunt pe drum spre KFC.Nu este departe de aici, asa ca pot face drumul pe jos.

-Buna, Josh!spun eu cu zambetul pe buze, salutandu-mi colegul.

Imi raspunde cu un chicotit, apoi imi trag sortul si imi pun palaria pe cap pentru a trece la munca.

-Cum a fost azi, pustoaico?intreaba Lola, imediat dupa ce ma imbrac.

-A fost ok..presupun, raspund eu.

Vad cum isi deschide gura pentru a ma intreba de ce sunt asa posomorata, dar cativa clienti intra, si dupa cateva momente avem de gatit.

Bine, eu nu prea gatesc.Ma ocup cel mai mult cu servitul, insa nu ma deranjeaza sa prepar mancarea, nu ca ar fi mare branza.

-Poti duce asta la masa cu numarul 2?ma intreaba prietenos Lola.

-Sigur.

Imi aranjez sortul si palaria inainte de a iesi din bucatarie.

Oh nu!

La naiba!La naiba!La naiba!

Indreptandu-ma spre masa cu numarul 2, ii observ stand acolo pe Harry..si acea fata noua, parca Melody?!

Am un moment de ezitare, dar imi musc buza si ma duc spre ei.Fix atunci cand cred ca am scapat neobservata, si ma intorc cu pasi repezi spre bucatarie...il aud.

-Devonne?pot jura ca zambeste in batjocura.

Afisez un zambet fals, si ma intorc pe calcaie pentru a-l vedea holbandu-se la mine.

-Heeei!zic eu exagerand.

Observ cum ochii acelei fete ma analizeaza din cap pana-n picioare.

-Frumoasa tinuta!zice acesta ironic, iar Melody incepe sa rada.

Si o hiena are rasul mai frumos ca al ei!

-Spui de tinuta ei?Uite-i parul!continua aceasta sa rada.

Jur ca o sa-i rup capul!

Ce e cu mine si cu ruptul capetelor?!De cateva ore numai la asta ma gandesc!

Pam-Pam!Va multumesc ca cititi, si sper sa va placa in continuare :*:*.

Unconditionally-Harry Styles F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum