omg #11 la ff si #13 la fpa :O
va iubeeeeeeeeesc, si multumesc pentru tooooot.
-Stii ce este ciudat?Faptul ca suntem iarasi blocati impreuna, zice el ranjind.
-O sa-ti blochez eu circulatia sangelui daca nu deschizi usa asta!ridic eu tonul la el.
-Whoaa.De ce esti asa nervoasa?
Oh, doar nu a pus aceasta intrebare, nu?
-Nervoasa?!Eu?Pai, hmm, nu stiu...Tu cum ai fi daca eu i-as baga limba pe gat unui tip.In fata ta.Chiar sub privirea ta?!tip eu.
-Aha!Deci, esti geloasa.
-Nu, nu sunt!Doar ca nu este frumos din partea ta sa...
-Iarasi esti tocilara.
-Si tu iarasi meriti sa fi omorat in chinuri.Ne-am obisnuit amandoi cu astea, zic eu.
-Esti asa o fitoasa...
-Si tu esti asa un nemernic!C-cum ai putut?vocea mea este acum o soapta.Nu credeam ca baiatul pe care il iubesc atat de mul...
Bethany!Tocmai ai scos pe gura o prostie mai mare ca tine!Ugh.Ma urasc!
-M-ma mai iubesti?intreaba el uimit.
-Tu iubesti sa respiri?Ei bine, daca da, ar fi cazul sa te opresti din pus intrebari tampite, caci altfel o sa te spanzur.
-De cand ai devenit asa sadica?
-De cand ai devenit asa enervant?
-Ugh!Te poti opri?
-Nu.Tu te poti opri din a fi un porc nesimtit?Iti zic eu raspunsul.N-U!
-Ok!Am gresit!isi arunca mainile in aer.Am facut o greseala.Acum, omoara-ma.
-Oh, cu placere!
-Stii ceva?intreaba el.
Imi deschid gura ca sa-i dau replica, insa imediat sunt izbita de perete.Mainile lui le tin pe ale mele de o parte si de alta a capului meu.Ce dracu incearca sa faca?Stai, de ce imi pun intrebarea asta in gand?
-Ce dracu ince...
Daaar, nu apuc sa raspund, pentru ca domnul-bagacios-de-limbi-pe-gat, isi preseaza buzele de ale mele.Nici gand sa-i raspund la sarut.
Abtine-te Beth!Rezista.
Incearca sa-si introduca limba aia in gura mea, insa buzele mele nu il lasa sa faca aceasta miscare.
-Sa nu ma mai atingi cu buzele alea infecte!Cine stie ce boli ai luat de la acel specimen rar!zic eu atunci cand buzele lui se departeaza putin de ale mele.
-Oh, mai taci si saruta-ma.
-Harry, daca nu ma lasi in pace, o sa tip!amenint eu.
-Si ce o sa le zici?"Baiatul acesta incearca sa poarte o discutie normala cu mine, iar eu ca o fitoasa ce sunt nu il pot asculta, pentru ca mintea mea este plina de prea multe teme si chestii pentru scoala."?!
-Jur pe ce-am mai scump ca o sa te castrez.
-Umm, da, dar atunci nu o sa te mai poti bucura de micutul, defapt marele, acesta!ranjeste el, apoi isi impinge soldurile in mine.
-Esti asa un...
Prinde oportunitatea pentru a-si introduce limba in gura mea in timp ce aceasta era deschisa.Inchid ochii si incerc din rasputeri sa ma abtin.Imi da drumu la maini, apoi le pune sub fundul meu, ridicandu-ma de pe sol.
-O sa tip si o sa spun ca ma violezi, zic eu.
-Da, cu siguranta, isi da el ochi peste cap, apoi incepe sa ma sarute pe gat.
Beth, controleaza-ti gemetele.Tine-le in tine.Nu deschide gura!
Buzele lui se duc si mai in jos, ajungand deasupra sanilor.La naiba!Stie cum sa se foloseasca de fiecare particica din corpul meu.Il urasc atat de mult...
Genunchiul sau se pozitioneaza intre picioarele mele, fix pe punctul meu fierbinte.De ce naiba imi face asta?Stie prea bine ca nu-i pot rezista...
-O sa ma opresc acum, spune el printre sarutari, daca promiti ca o sa ma asculti.
-E-eu, ah, eu...
Ugh!Nici nu pot sa vorbesc!Cuvintele imi ies din gura precum gemetele, iar el zambeste deasupra pielii mele.
-Nts, nts, nts.Fata rea.Raspunsul este "da", si o sa ma potolesc.Altfel...
Apoi adauga mai multa presiune pe feminitatea mea.
-Oh-k.
Cu un ultim sarut pe sfarcul meu dezvelit, acesta isi retrage mainle si genunchiul de pe corpul meu.
Pe omul asta ar trebui sa-l denunt la politie!
Imi trag breteaua sutienului si maneca tricoului inapoi pe umar in timp ce el se holbeaza la mine ca un nemernic ce este.
-Ai doua minute, zic eu.
-Cinci.
-Trei.
-Patru, continua el negocierea.
-Trei sau deloc.
Il vad ridicandu-se in picioare, si stiu ca vrea sa se apropie iarasi de mine.
-Ok, ok!Patru sa fie!cedez eu, insa feminitatea mea il doreste atat de mult, incat plange.
Serios.Plange.Sunt atat de uda incat devine incomod.
-Deci, de unde sa incep, spune el pentru sine.
-De la partea in care recunosti ca esti un imbecil, tachinez eu.
Zambeste ironic si isi da ochii peste cap.
-Am fost la aceasta petrecere si..
-Ai vazut-o pe ea, ai tarat-o intr-o camera, niho-niho, si gata povestea, continui eu sa-l intrerup.
-Ma lasi dracu' sa vorbesc?!
Whoa.Mai bine tac.Dau din cap si inghit in sec.
-Eram beat.Atat de beat incat nu mai vedeam pe unde merg, intelegi?Totul era in ceata, si cateva nenorocite de curve dansau pe masa.Atunci, acesta, spune el aratand spre pantalonii lui, s-a trezit din hibernare.Aveam nevoie de cineva pe care sa fut, si intelege ca nu mai stiam cum ma cheama.Apoi, am vazut-o.Am tarat-o intr-o camera si...aici stii tu ce s-a intamplat...
Isi lasa privirea in jos in timp ce eu imi repet in gand cuvintele lui.
-T-tu nici macar nu te-ai gandit la sentimentele mele?soptesc eu.
-Eu...uh...nu.
Imi musc buza de jos si imi mut privirea de la carliontii lui.
-Habar nu ai cum m-am simtit zilele astea fara tine...totul a fost atat de ciudat.Nu am mai simtit asta niciodata.Parca...parca nu eram capabil sa traiesc departe de tine.Am incercat sa beau, si sa uit, insa cu fiecare pahar, chipul tau devenea si mai clar in mintea mea.
suspans ca intotdeauna.
>:) sunt atat de diabolica.
bun, deci, ce credeti ca va face Beth?
next la +50 voturi si +20 comentarii :3.
CITEȘTI
Unconditionally-Harry Styles F.F
Hayran KurguBethany Devonne este o adolescenta simpla ce intra in ultimul an de liceu optimista si dornica de distractie.Insa planurile ii sunt date peste cap de noul sau coleg de clasa, Harry. Poate sa existe dragoste intre cei doi? Pot ei sa treaca prin toate...