Capitolul 4

5.6K 284 17
                                    

Ma intorc pe calcaie, si ma prefac ca nu am auzit ce tocmai a spus acest specimen rar.Car tava goala cu mine, spre bucatarie, iar cand scap de sub privirea lor, dau afara o gura de aer pe care nu realizasem ca o tinusem pana acum.

-Whoa, ce s-a intamplat?intreaba Josh vazandu-ma rosie in obraji de furie.

-Nimic!Absolut imic!zic eu printre dinti.

Framantand aluatul pentru paine nu-mi pot scoate din cap cuvintele lor.Jur ca in acest moment as vrea sa dobor ceva, sau sa sparg ceva, insa sunt destul de sigura ca daca o sa fac asta aici, nu o sa ma aleg decat cu niste grave amenzi, si probabil o concediere.

Si, in plus, care este faza cu ea si el?Adica...nu ca mi-ar pasa, dar ei doi?Serios?Acum cateva ore se dadea la toate fetele, iar acum scoate aceasta...chestie..la cina?

Imi imping toate aceste ganduri afara din mintea mea, pentru ca nu este treaba mea cu cine si ce face el.

-Beth!rasuna vocea sefului de sectie, Rich.

Imi ia cateva secunde sa realizez ca numele meu se auzea din afara bucatariei, mai exact fix in restaurant.

Cum imping usa bucatariei, il vad pe Rich stand la masa lor, cu mainile incrucisate si o privire ucigatoare pe fata.

Okey...

Fac pasi repezi pana la el, si inca nu-mi pot da seama ce este in neregula.

-Acesti doi clienti spun ca nu sunt multumiti de serviciile tale, si ca nu te comporti regulamentar!ridica acesta tonul la mine.

-Poftim?!mi se deschide larg gura, si casc ochii imediat la auzul cuvintelor.

Ce naiba?Nu am facut absolut nimic!Ba chiar ei au inceput!Ugh!

-L-ai auzit!rasuna vocea lui Melody.Nu-mi place cum te comporti.

-Scuza-ma?Nu sunt eu cea care te-a jignit!ridic eu vocea la ea, si in acest moment as da orice ca sa-i pot rupe fiecare os din corp!

-Domnisoara Devonne!intervine Rich.Insist sa-ti ceri scuze, si sa promiti ca asta nu se va mai repeta!

Pentru un moment iau in considerare propunerea lui.Sa-mi cer scuze si sa ma prefac ca ei doi nu exista nu suna atat de rau.Insa asta mi-ar jigni ego-ul destul de mult, iar orgoliul meu este prea mare ca sa ma injosesc in acest fel.

-Nu!Nu am de ce sa-mi para rau.Eu nu am facut nimic gresit.Am adus tava cu alimentele cerute, apoi ea s-a luat de tinuta mea!Nu mi se pare corect ca eu sa-mi cer scuze!ma apar eu.

Rich pare putin ofensat, insa se uita la Melody, iar aceasta incepe sa vorbeasca.

-Cum poti minti?Domnule, aceasta este o excroaca!se ridica ea de la masa.

Tot ce vreau sa fac este sa-mi bag mainile in parul ei brunet, si sa o fac cheala!Insa inspir si expir, calmandu-ma.

-Bethany!tipa Rich catre mine.Te rog frumos sa-ti reiei activitatea, si sa nu se mai repete!tonul lui autoritar ma cam sperie.

-Atata tot?Ea este cea care m-a insultat!se opune Climb.

-Domnisoara, pentru reclamatii exista o linie speciala pe care v-as ruga sa o accesati daca vreti sa va spuneti opinia!ii taie acesta vorba.

Pentru asta, parca il iubesc mai mult.

In timp ce merg la bucatarie incerc sa aflu de ce Harold statea acolo, cand stia prea bine ce se intamplase.Mda...nimic nu este intamplator.

-Bethany, strange masa numarul doi, ma anunta Lola cu un zambet primitor.

A trecut mai bine de o jumatate de ora de cand am fost acolo, asa ca sper ca spiritele s-au mai calmat, si ca nu sunt nevoita sa sar la bataie.

Facand pasi spre ei doi, o vad pe Melody ridicandu-se de la masa, cu tava in mana si cu cateva resturi ramase pe ea.

Aceasta mi-o inmaneaza, in timp ce eu ma intreb ce naiba s-a intamplat cu ea.Acum treizeci de minute m-ar fi omorat, iar acum este asa politicoasa?

-Ah, Bethany, mi-a placut foarte mult shake-ul de capsuni!zice ea stand in fata mea.

Cand degetul ei indica bautura, atinge paharul si "accidental" il impinge.In urmatorul moment, simt sucul rece cum trece prin hainele mele ajungandu-mi la piele.

-Ups!Aproape ca-mi pare rau!spune ea razand in timp ce tava imi pica jos din cauza impactului.

Nu pot sa nu o injur de cateva ori in gand, apoi ma uit prin jur.

La o masa observ un pahar plin cu Pepsi, asa ca-l apuc, si fara sa ma mai gandesc a doua oara, i-l vars mironositei in cap.

Vad cum face o intreaga scena, si tot ce pot face este sa-i multumesc lui Dumnezeu pentru ca tura lui Rich s-a terminat, si nu poate vedea asta.

Insa Lola vine repede din bucatarie, ingrijorata.

-Ce naiba s-a intamplat aici?intreaba ea cu tonul ridicat si cu ochii mari.

In momentul urmator eu si Melody incepem sa vorbim in acelasi timp, argumentand si gesticuland prin aer.

-Ok!intervine Harry, si ma mir instant.Ea a udat-o pe ea, iar ea pe ea!spune el aratand spre noi doua.

-Poftim?tip eu.Ea a inceput!Si sunt sigura ca a facut-o intentionat!urlu eu in continuare.

-Cum?Tu esti cea care mi-a udat tinuta!Tricoul asta costa mai mult decat casa ta!tipa la randul ei.

Cand ne apropiem una de alta, fiind pregatite pentru o paruiala buna, Harry ma prinde de coate inainte sa o pot plesni, iar Lola face la fel cu Melody.

Desi incerc sa scap din stransoarea lui, este mult prea puternic.Cand ma intorc cu fata spre el, pregatita sa-l plesnesc, acesta imi prinde mana, la fel cum a facut si acum cateva ore.

-Tu chiar vrei sa ma palmuiesti, corect?remarca el pervers.

Imi dau ochii peste cap, incercand in continuare sa scap de bratele lui.

Whoop-Whoop!So, pareri?Haideeee cu parerile si cu teoriile, chiar imi place sa citesc comentariile voastre, asa ca nu ezitati sa va lasati parerea!

Unconditionally-Harry Styles F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum