-Ugh!Bine!cedeaza primul Harry.
Vazand ca el intra in joc, dau si eu din cap aprobator.
-Yaay!sare ea si se bucura, apoi ne face cu mana si dispare din peisaj cu Zayn.
Melody ii sopteste ceva la ureche lui Harry, apoi pleaca si ea.El isi baga mainile in buzunar si incepe sa mearga fara sa-mi zica nimic.
-Aloo!tip eu in timp cel urmaresc precum un catel in lesa.
El nu raspunde.Merge in continuare.
Cand ne oprim, imi dau seama ca el venea defapt la masina.O deblocheaza, iar eu intru inauntru.
Este asa tacut, iar pe drum nu scoate nici macar un sunet.
-Ai de gand sa-mi spui si mie unde mergem?rup eu tacerea.
-Ai de gand sa nu mai fi asa enervanta?mi-o intoarce el.
Tac, neavand energia necesara unei certi cu el.Azi de dimineata radeam si ne jucam.Aproape ca ne-am sarutat!Iar acum, sta cu mainile pe volan si cu ochii atintiti pe sosea, fara sa scoata "psst".
Masina se opreste in fata unei pizzeri renumite, iar acesta iese si tranteste portiera dupa el.
Ouch.
Este nervos.
Ii urmez exemplul, iar acesta se uita ciudat la mine.
-Ce?Tu ai facut-o primul, raspund eu, apoi ma bag in fata lui si intru in local.
Mirosul este imbietor, si aproape ca-i multumesc lui Kim pentru ca m-a obligat sa vin si sa mananc.El intra dupa mine, trece pe langa mine si se aseaza la o masa.
Vai, ce gentleman!
Ma pun in fata lui, si apuc meniul de pe masa, uitandu-ma peste felurile de pizza.
Cand chelnerita ajunge langa noi, Harry comanda primul.
-Un quatro-formaggi si un Pepsi.
Dupa ce-si noteaza comanda lui, aceasta se intoarce catre mine.
-O Marguerita si o Cola.
Chelnerita pleaca, si bineinteles ca nu scapa de privirea lui Harry ce ii urmarea miscarile fundului.
Cand il vad, imi dau ochii peste cap si rad, atragandu-i atentia.
-Esti asa un mitocan!remarc eu.
-Ah, da?intreaba el ironic.
Dau din cap aprobator.
-Ei bine, macar eu nu sunt o mironosita fitoasa!scuipa el.
-Stiam eu ca nu trebuia sa vin, spun eu mai mult pentru mine.
-Scuza-ma?Tu nu trebuia sa vii?Eu trebuie sa te suport o ora sau chiar mai mult, si sa-ti suport fitele si aerele, si tot tu te plangi?
Ouch.Din nou.
-Nu as fi venit daca Kim nu ma obliga!ridic eu tonul si atrag atentia catorva oameni.
-Si crezi ca eu stau aici din placere?
-Ugh!spun eu frustrata.
Cand isi deschide gura pentru a mai arunca cateva bombe in aer, chelnerita apare cu comanda.
Il vad luand o bucata de pizza, si inainte sa poata musca din ea, ii spun:
-Sa-ti stea in gat.
Zambeste ironic si fals, apoi incepem sa mancam.
Cum naiba poate fi asa schimbator?De dimineata radeam si paream doi indragostiti, iar acum se comporta asa?!
-Poti, te rog, sa nu mai cioflai?intreb eu si sparg linistea.
-Poti, te rog, sa dispari de pe fata pamantului?raspunde el.
-Esti imposibil!zic eu si las felia de pizza pe care o tin in mana sa cada inapoi pe farfurie.
-Ooh, eu sunt cel imposibil?Orice as spune, comentezi!
-Pai poate nu as mai comenta daca nu ai aduce vorba de sex la fiecare doua minute!de data aceasta tip, si toti oamenii din pizzerie se intorc sa ne priveasca.
-Spune fata ce aseara voia sa ma calareasca!tipa la randul lui.
-Poftim?!Eram beata, si stii bine asta!ridic si eu tonul.
-Oh, ce scuza ai gasit!
-Ei bine, tu nu ai nici macar o scuza pentru ca m-ai luat in brate noaptea trecuta!il lovesc unde-l doare.
-Visasei urat!Ce puteam face?Sa te las si sa ai cosmaruri in continuare?Defapt, asta ar fi trebuit sa fac!se ridica de la masa asa cum am facut eu, si arunca niste dolari langa comenzile noastre.
Ies val-vartej din restaurant, si incep sa merg cat mai departe de masina lui.
-Ai de gand sa mergi pe jos in frigul asta?intreaba el, calm.
-Cam da, raspund eu la fel de calma, oprindu-ma din drum si intorcandu-ma ca sa-l pot privi in ochi.
-Treci in masina.Oi fi eu un nesimtit, insa nu te las sa mergi atata drum pe jos.Singura.
Nu astept sa ma roage de doua ori, asa ca intru in masina, la caldura.Asta a fost chiar dragut din partea lui, nu?
-Te duc acasa?intreaba el.
-Da, te rog.
Ii dau adresa, iar de data aceasta drumul nu mai este la fel de linistit.Radio-ul merge, si umple micul spatiu cu muzica.
Harry's POV.
Cand coboara din masina, face cu mana, apoi fuge pe alee pentru a intra cat mai repede in casa.
Cearta de la local a fost ceva..uau!Nu stiam ca poate fi asa rautacioasa.Voiam doar s-o enervez pentru ca azi dimineata m-a vrajit cu felul ei de-a fi.Am fost un nemernic, da stiu, insa merita asta.Este prea fitoasa!
Insa, oricum ar fi, ma ingrijoreaza faptul ca incep sa o plac.Asta nu va fi bine, insa nu am ce sa fac.Este asa diferita, si asta ma atrage cel mai mult la ea...
Ce faaaaceti?Eu nu prea bine, frigul asta ma omoara!
CITEȘTI
Unconditionally-Harry Styles F.F
FanfictionBethany Devonne este o adolescenta simpla ce intra in ultimul an de liceu optimista si dornica de distractie.Insa planurile ii sunt date peste cap de noul sau coleg de clasa, Harry. Poate sa existe dragoste intre cei doi? Pot ei sa treaca prin toate...