Capitolul 22

5K 225 22
  • Dedicat lui persoanelor perverse <3
                                    

Ma intorc cu fata la el, si imi presez buzele pe ale lui.Zambim ca doi tembeli, in timp ce stam in picioare cu buzele la milimetrii departare.Mainile sale incep sa-mi mangaie spatele, in timp ce ma joc cu parul lui carliontat.

Nici nu-mi dau seama cand ma ia in brate.Imi incrucisez picioarele in jurul abdomenului sau, in timp ce limbile noastre danseaza impreuna.Peretele rece face contact cu spatele meu, in timp ce Harry isi baga unghiile in fundul meu "perfect", tachinandu-ma.

Sarutaile sunt salbatice, si in cateva secunde, sunt aruncata in pat, cu el deasupra mea, muscandu-ma de gat si lasand durere dulce in urma atingerilor dintilor lui cu pielea mea fina.

Vad cum tricoul lui zboara prin camera, si sunt hipnotizata de abdomenul lui perfect.Il trag mai aproape de mine, iar piepturile noastre se lipesc.

Trage cu dintii de o bretea a maieo-ului meu, si incepe sa-mi sarute umarul dezvelit.

Sunt in transa.Complet.Buzele sale pline si moi ma rasfata cu fiecare sarutare, iar mainile sale reci se strecoara pe sub haina mea, atingandu-mi spatele.

-Esti sigura?intreaba el in timp ce limba lui este bagata in gura mea.

-Aham, murmur eu si continui sa-l trag si mai aproape de mine.

Imi da incet tricoul jos, iar apoi bineinteles ca se holbeaza cateva momente la bustul meu, pana imi pun degetul sub barbia lui, si il fac sa ma priveasca.

Zambeste, apoi incepe sa-mi sarute partea de sus a sanilor, facandu-mi pielea de gaina.Se duce cu sarutarile tot mai jos, ajungand la linia chilotilor, insa acolo se opreste, spre dezamagirea mea.

Imi deschide capsele sutienului, incet si senzual, apoi dantela zboara langa celelalte haine aruncate prin camera.Sanii mei ii sunt dezveliti complet, insa ma grabesc spre lampa, si o sting.Acum, singura sursa de lumina este cea a lunii, ce se strecoara printre draperiile mov ale camerei.

Chicoteste, apoi incepe sa-mi sarute bustul, iar gemetele mele scapa pe rand printre buzele mele intredeschise.Sfarcurile mi se intaresc, in timp ce limba lui le tachineaza.Incepe iarasi sa coboare tot mai in jos, dar de data asta, apuca dantela chilotilor, o trage, si acum sunt complet dezbracata.

Ma simt bine, pentu ca nu are cum sa ma vada atat de bine.Isi da si el blugii jos si ii arunca.

Incepe sa ma sarute pe coapsa, isi infige putin dintii in pielea mea, insa sentimentul este extrem de placut.Imi bag mainile in carliontii lui, si il trag mai in sus, pentru a-i pozitiona buzele unde vreau eu sa fie.

Zambeste deasupra pielii mele, apoi imi saruta usor si fin zona vulnerabila.Imi las capul in perna, si-mi imping soldurile pentru a face contac mai bun cu gura lui umeda.

Cand un deget intra in mine, un geamat slab inunda camera.Miscarile de du-te-vino isi fac aparitia, si asa si placerea maxima.Buzele sale imi sug, saruta si musca restul feminitatii, in timp ce nici nu mai stiu cum ma cheama.

Ii pot simti umflatura din pantaloni, cand ma musca de buza inferioara si isi impinge soldurile intr-ale mele.

-Ar fii bine sa spui daca vrei sa ma opresc, pana nu imi pierd controlul, mormaie el, insa dau din cap negativ.

Dupa micuta conversatie, disting boxerii aruncati in gramada de haine de pe parchet.

-Ok, nu am mai facut-o cu o virgina, asa ca trebuie sa-mi spui cand nu mai rezisti, bine?sopteste el, in timp ce eu ma pregatesc mental si fizic pentru ce urmeaza.

Buzele noastre se zdrobesc reciproc, iar limbile isi continua dansul lent.Cand putin din barbatia sa intra in mine, imi infing unghiile in spatele lui, poate prea brutal, insa durerea pe care o simt nu se poate compara cu cea pe care i-o provoc eu lui.

-Te doare?intreaba el.

-Taci o data, si fa-i ce trebuie sa faci pana nu mor!zic eu, si el chicoteste.

Intra si mai adanc in mine, in timp ce gemetele mele de durere sunt inabusite de buzele lui.Imi mut mainile de pe spate in carliontii lui, in timp ce du-te-vino devine mai intens, si cred ca am simtit putina placere, daca nu ma insel.

Durerea este suportabila, insa sper sa se termine cat mai repede.

-Oh, Doamne, esti asa stramta, sopteste el in urechea mea.

Cuvintele sale ma linistesc, si imi creeaza o euforie indescriptibila.Dupa ce le rosteste, imi paraseste buzele, si incepe sa ma sarute pe gat, acolo unde stie ca este punctul meu sensibil.

Numele lui se transforma intr-un geamat ce iese printre buzele mele, si asta il face sa se miste putin mai repede.

-Scuze, sopteste el in timp ce eu scancesc.

Il trag de par, apoi incep sa-l musc de buza, gustand putin sange.Nu imi pare rau, pentru ca ce imi face el nu se poate compara cu asta.

Orgasmul meu se combina cu al lui, si dupa cateva secunde, barbatia lui imi paraseste corpul, si se pune langa mine, nu inainte sa traga plapuma calduroasa peste corpurile noastre complet goale.

Ma intorc cu fata la el, si ma saruta pe frunte.

-O sa schimb maine cearceafurile, spune el.

Sa schimbe cerceafurile?Incerc sa ma uit pe sub plapuma sa vad dezastrul pe care virginitatea mea l-a creeat, insa el imi prinde fata, si ma trage mai aproape de el pentru a-l saruta.

-Inca te doare?intreaba.

-Harry, daca ma mai intrebi o singura data daca ma doare, jur ca o sa te trezesti chel, amenint eu, iar el chicoteste in timp ce ma face sa tac cu un sarut.

-Stii ca te iubesc, nu?sopteste el atat de incet incat ma chinui sa inteleg.

-Stiu.Toti ma iubesc.Sunt iubibila, il tahinez eu.

Cand aude asta, ma musca de limba.

-Si eu te iubesc, Harry, soptesc in timp ce fruntile noastre se ating.

Ce faceeeeti?Ok, pervers, si putin micut capitolul, insa am descris o gramada.Sper sa nu fie plictisitor :-s.

siii,  vote and comm :o3!!

Unconditionally-Harry Styles F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum