Cum intru in minunatul apartament, in care am mai fost de dimineata, nu apuc sa fac cativa pasi, caci simt mainile lui Harold pe talia mea.
Dupa cateva secunde sunt lipita de perete, mainile mele sunt tinute de-ale lui si suntem periculos de apropiati.Serios, cred ca o sa fac un infarct.
Cand buzele sale incep sa-mi sarute pasional umarul, imi pierd complet mintile.
-Harry...,soptesc eu, dar imi iese din gura mai mult precum un geamat.
Simt cum zambeste pe pielea mea, si continua sa ma zgarie gentil cu dintii sai albi imaculati.
Buzele sale incep sa urce din ce in ce mai sus, lasand in urma lor sarutari fierbinti si muscaturi fine.Simt cum pielea efectiv imi arde...
Gura lui ajunge pe gatul meu, si pot jura ca asta este cea mai tare senzatie pe care am simtit-o pana acum.Harry incepe sa se joace cu lobul urechii mele, tachinandu-ma cu cateva mangaieri pe corp.
Incepe apoi sa imi sarute maxilarul, iar atunci cand ajunge la gura mea, buzele noastre sunt doar la cativa milimetrii distanta.
Vreau acest sarut mai mult decat imi vreau viata!
Acesta imi zdrobeste buzele cu ale sale, ce au gust de alcool, dar in acest moment, acest gust combinat cu buzele lui este ceva complet minunat.Limba lui se strecoara usor in gura mea, si oh, Dumnezeule!Baiatul asta saruta atat de bine!
Limbile noastre incep sa danseze impreuna, iar inainte ca gurile noastre sa se dezlipeasca, acesta ma musca de buza inferioara facandu-mi un mic scancet sa-mi paraseasca gura.
Face un pas inapoi, dar ma grabesc sa ma apropii de el iarasi.Mainile sale imi inconjoara corpul, si imediat nu mai simt parchetul sub picioarele mele ce acum sunt incolacite in jurul abdomenului sau.
Mainile mele se joaca in carliontii lui, si ma izbeste iarasi de perete.Sarutul devine din ce in ce mai salbatic si mai pasional, in timp ce degetele sale ma strang de fund.
-De cand asteptam momentul asta, spune el printre sarutari.Bine..asta si sa-ti ating fundul perfect, adauga el dupa cateva secunde, iar acum stransoarea sa devine mult mai brutala, insa imi place la nebunie.
Cand in sfarsit ating din nou solul, ma gasesc lingandu-mi buzele, vrand sa-l gust din nou, si din nou..pana nu mai pot.
-E-eu ar cam trebui sa plec...ma balbai eu.
-Nu, sopteste el dandu-mi o suvita de par dupa ureche, te rog, mai stai, adauga el iar fruntile noastre se lipesc.
Inghit in sec in timp ce el imi mangaie obrazul.Corpul meu vibreaza si fierbe sub atingerile sale.
-Poti sa stai peste noapte?intreaba el.
-Uhm...
Nu stiu daca ar fi o idee buna.Eu si el..singuri..intr-un apartament luxos, imediat dupa ce ne-am aratat laturile salbatice...nu prea suna bine, corect?Insa, inima castiga lupta impotriva creierului, iar cuvintele imi ies din gura:
-Sigur, soptesc eu.
Buzele sale se preseaza pe nasul meu.
-Harold, esti beat...
-Si tu esti frumoasa, raspunde el.
Zambesc, si asta face si el inainte sa se indeparteze si sa umble in dulap.Imi arunca iarasi un tricou alb.Jur ca face asta doar ca sa ma poata vedea pe jumatate dezbracata...insa, mintea mea este complet ametita dupa acel sarut incredibil, asa ca prind tricoul.
-Ce este cu tine si tricourile albe?intreb eu jucausa.
-Nimic.Imi place ca tu sa le porti, raspunde el.
Acum realizez si eu ca el poarta numai tricouri de culori inchise.Nu l-am vazut niciodata purtand alb sau ceva deschis.
-Acum poti sa iesi si sa ma lasi sa ma schimb.
-Saau, pot sta si sa te admir.
-Da, dar dupa ce ma vei vedea dezbracata, voi fi nevoita sa te castrez.
Acesta se ridica de pe pat, si se arpopie de mine, apoi imi sopteste la ureche:
-Iar eu, daca nu incetezi sa fi asa sexy si rea, voi fi nevoit sa te violez.
Chicotesc, apoi il imping afara din dormitor, pentru a ma putea schimba in pace.
Imi dau tricoul jos, apoi pantalonii.Bineinteles ca o sa-mi las chilotii pe mine.Oi dormi eu cu el in acelasi pat, si oi avea eu fantezii cu el, insa sa stau doar cu tricoul asta pe mine nu prea suna bine.
Cand incerc sa-mi desfac capsele sutienului, observ ca acestea nu vor sa ma asculte.Cred ca iti bati joc de mine!
Incerc inca cinci minute sa le desfac, insa tot nu merg...asa ca n-am incotro.
-Uhm..Harry?strig eu sfioasa.
Stau cu spatele la usa cand acesta intra in camera.Nici nu vreau sa-mi imaginez ce poate sa aiba in minte acum.
-C-capsele s-au blocat...crezi ca ma poti ajuta?intreb eu tot la fel de rusinata.
Nu aud nici macar un cuvant, insa imediat ii simt mainile reci plimbandu-se pe spatele meu facandu-mi pielea de gaina.Aud prima capsa cum se deschide, apoi a doua si a treia.
Ma grabesc sa-mi tin bretelele pe loc, pentru a nu ramane complet fara acoperire.
-Poti sa-mi dai tricoul de pe pat?vocea mea sparge linistea.
Cum Harry imi intinde tricoul, ma grabesc sa mi-l trag peste cap, apoi imi dau sutienul jos pe sub tricou.Sunt desteapta!
..
Harry's POV.
Ea inca doarme in bratele mele.Inca ma holbez la pieptul ei cum se ridica si cum coboara cand ea respira.Inca ii mai admir chipul perfect, si inca ma mai joc in parul ei rosiatic.Este absolut perfecta.
Nici nu realizez cand incep sa ii mangai bratele.Vad cum pielea i se face de gaina si respiratia ii devine sacadata.
Ok, se pare ca as putea sa ma joc putin cu ea.
Ma misc cu grija de langa ea, pentru a nu o trezi, apoi incep sa o sarut pe stomac.
Pielea ei este atat de fina, iar gandul ca nimeni nu i-a mai facut ce urmeaza ca eu sa-i fac trezeste in mine o bucurie de copil.
Ma duc cu sarutarile din ce in ce mai in jos, si am grija ca picioarele ei sa fie mangaiate de mainile mele, in cel mai gentil mod posibil.
Ii trag cu dintii de linia chilotilor, insa ii dau drumul, elasticul plesnind-o usor.
Incep sa o sarut in interiorul coapsei, si observ ca este deja uda.Organismul ei raspunde la atingerile mele, iar asta este un semn extrem de bun.
Ii mangai incet feminitatea acoperita de bucata de dantela rosie, si o aud gemand.
Cand imi retrag mana pentru a tachina-o, vad cum corpul ei imi cauta degetele, si zambesc instant, oferindu-i ceea ce-mi cerea.
-Harry, o aud inca o data gemand.
Felul in care ea imi pronunta numele cand ii provoc placere imi face umflatura din pantaloni sa creasca din ce in ce mai mult.
Ii ridic tricoul iar sarutarile mele ajung pe sanii ei dezveliti, iar sfarcurile i se intaresc instantaneu.Ah, perfect.
Ii las un sarut pe buze, iar cand vad ca ochii i se intredeschid, rup tacerea:
-'Neata, spun eu mai mult ca o soapta.
Imi zambeste in loc de raspuns, isi baga mainile in parul meu, ador cand face asta, apoi ma trage mai aproape de ea, sarutandu-ma.
In sfarsit!A avut loc si primul sarut :3.Deci, ce credeti :o3 ?
btw, cine a luat 106 de puncte la olimpiada si s-a calificat la judeteana?
euuu <33 oh, da \:D/
sorry =)))..
daca doriti dedicatie, spuneti-mi :3.
CITEȘTI
Unconditionally-Harry Styles F.F
FanfictionBethany Devonne este o adolescenta simpla ce intra in ultimul an de liceu optimista si dornica de distractie.Insa planurile ii sunt date peste cap de noul sau coleg de clasa, Harry. Poate sa existe dragoste intre cei doi? Pot ei sa treaca prin toate...