va anunt de pe-acum ca acest capitol este naspa.
ok.
oh, si LA MULTI ANI madiixxd <3333!
Sa ne traiesti :3.Frustrat, isi arunca mainile in aer, si ma lasa sa ies din celula bratelor lui.Il vad punandu-se in pat, cu coatele pe genunchi, si fata in palme.Tot el este cel suparat?
-Acum, daca nu te superi, as vrea sa pleci, zic eu indicandu-i usa.
-Acum, daca nu te superi, as vrea sa-ti explic ce s-a inamplat, repeta el.
Un zambet amar imi joaca pe buze.El chiar crede ca eu o sa il ascult?El chiar crede ca-mi poate intra iarasi in minte?Sa ma faca sa-mi uit si numele, si totul o sa fie bine?
Pai, daca el crede toate aceste lucruri..se inseala amarnic.
-Harold, nu vreau nici sa te ascult, nici sa vorbesc cu tine, soptesc eu.
-Esti asa o fitoasa.
-Eu?Scuze, Harry, dar se pare ca nu intelegi intreaga situatie.Nu eu sunt cea care te-a inselat, ok?Nu eu sunt cea care ti-a respins apelul, doar pentru a continua un nenorocit de sarut!acum tip.Nu eu sunt cea nemernica, cea irascibila si cea irecuperabila!
Cuvintele mi-au scapat din gura inainte sa gandesc.Insa, nu am de gand sa-mi cer iertare.Nu si de data asta.
-Nu este vina mea ca nu stii cum sa iubesti!Nu este vina mea ca ai un trecut mizerabil.Si, cu siguranta nu este vina mea pentru ca nu-ti poti controla viata!
El doar sta pe pat, uitandu-se la mine, in timp ce-mi arunc mainile prin aer ca o nebuna, jignindu-l din ce in ce mai rau.
-Pai, spune el ridicandu-se de pe pat, se pare ca ai clarificat lucrurile, adauga el cu vocea extrem de stinsa.
Isi ia haina de pe fotoliu, apoi trece pe langa mine, si coboara scarile.Nu am ce sa fac acum.Trantesc usa, o incui, iar picioarele nu mai pot rezista, asa ca pic pe parchetul rece, cu lacrimile din ochi ce de-abia asteapta sa iasa.
Am exagerat?L-am facut sa se simta extrem de prost.Stiam ca daca aduc vorba de caderile lui de furie si de trecutul sau negru o sa se supere.Kim a aflat de la Zayn ce fel de om era Harry inainte.
Era pur si simplu un monstru.Nu spun ca acum nu mai este.
Am aflat de tatal lui ce-i batea mama zilnic.Am aflat ca intr-o noapte, cand tatal lui s-a imbatat extrem de rau, a lovit-o asa de tare pe Anne, incat i-a lasat vanatai si semne care nici pana astazi nu s-au vindecat.
Am aflat ca atunci, Harry fiind furios, a vazut negru in fata ochilor, si si-a atacat propriul tata.Stiu ca l-a ranit atat de tare, incat are cazier.
Cu toate ca stiu toate astea....le-am folosit impotriva lui.Ma urasc pentru asta, insa, vorbele mele nu se compara cu ce a facut el.
Nici pe departe, insa vinovatia ma apasa pe piept extrem de rau, si tot ce am nevoie este un pui de somn.
Trebuie sa dorm pe bune...nu cum s-a intamplat azi noapte.Este ora unsprezece.
O sa trag un pui de somn inainte sa-mi inceapa tura la KFC.
..
Imi iau haina pe mine, ma incalt si ies afara.Ce zi de cacat.Ploua intruna.Tunetele si fulgerele ma cam inspaimanta, si as da orice sa ma aflu acum in masina lui...la caldura si cu el langa mine.
Cum pot sa gandesc asa?El este cel care si-a tras-o cu tarfa aia, in timp ce eu imi faceam griji pentru el.
Imi continui mersul prin ploaie, pana ajung la restaurant.Se pare ca nimeni nu observa ca am plans cam trei ore, si asta ma bucura.
Inseamna ca machiajul meu chiar are efectul dorit.
-Hei, pustoaico!saluta ca de obicei Lola, apoi imi lasa un sarut pe frunte.Sa speram ca mitocanii aia doi nu mai vin aici pe tura ta, glumeste ea, referindu-se la Harry si curva.
Falsez un ras, pentru ca nu vreau sa observe tristetea din ochii mei.Imi iau uniforma pe mine, apoi trec la treaba.
Orice as face, tot la el imi zboara gandul.De ce nu pot pur si simplu sa nu ma mai gandesc la el?
Cand vad un om saten, la el imi zboara gandul.Cand vad pe cineva imbracat in verde, imi amintesc de ochii lui precum jadul.
Cred ca am nevoie de un doctor....care sa-mi repare inima.
Comenzile vin una dupa alta, iar afacerea merge foarte bine.Nu am mai vazut locul acesta asa de aglomerat decand a fost oferta cu 2+1 gratis la copanelele iuti de pui.
Restaurant aglomerat=bani pentru patron.Insa, pentru noi, restaurant aglomerat=certuri, stres si fara gandire.
Mda.Reusesc sa duc tavile cu alimente fara sa-mi scape ceva pe jos.Macar primesc un bacsis generos.
Cand impart cateva sucuri, o vad pe Kim impreuna cu Zayn intrand pe usa.
Ma observa, si se grabesc spre mine.
-Frumoasa palarie, Devonne, spune Zayn.
-Frumoasa suvita.Ce esti tu?Un soi de inghetata?il tachinez eu.
Kim nu ne-a inteles niciodata glumele, si ea crede mai mereu ca o sa ne paruim sau batem, insa relatia mea cu Zayn este chiar una foarte buna.
Ei se aseaza la o masa, iar eu imi scot carnetelul pentru a nota comanda lor.Cand Kim deschide gura pentru a comanda, nu apuca sa scoata un cuvant, pentru ca murmur eu:
-Un cola mare, cartofi pai si sos de usturoi, zic eu in timp ce scriu.
Asta comanda de fiecare data.
-Uhm, defapt, voiam sa comand o impacare a celei mai bune prietene cu iubitul sau ce noaptea trecuta a facut o greseala minora.
-Minora?ridic eu tonul.Oh, deci daca Zayn ar fute o fata pana ii iasa creierii din cap, ar fi o greseala minora?
Ok.Poate ei nu m-au auzit injurand asa pana acum, si de-asta privirile lor sunt inspaimantate.
Imi dreg glasul, si imi asez palaria mai bine pentru a ma calma.
-Malik?intreb eu pentru a comanda cat mai repede.
-Umm, eu cred ca ma multumesc cu un Tuborg.
Rup hartia cu comenzile, apoi i-o intind tipului ce imi pregateste tavile pentru servire.Cand imi intorc spatele la ei, o aud pe Kim soptind:
-Trebuia sa spui "sa-l asculti pe Harry"!
-Tipa e nebuna.Poate sa ma si castreze!spune el tot in soapta.
Dracu sa-i ia.
Ma duc inapoi in bucatarie pentru comanda lor.Toby imi intinde tava pentru ei, insa eu o pun pe masa, si fur cateva ingrediente de la Alessia, ce pregateste hamburger-ii.
Lui Kim ii pun niste ardei iuti in Cola, iar pentru Malik am ceva mult mai diabolic.
In berea lui, pun carnea tocata, cruda, si mai arunc ceva ceapa si ardei grasi.
Ies de pe usa dupa ce pregatesc asta, si le las comanda.Ma intorc cu spatele pentru a pleca, si apuc o sticla de cola din frigider.Cand iau o inghititura, le aud tipetele de "Iuuuuuu" si "Iaaaaack".
eu v-am avertizat.
inspiratia nu prea vrea sa treaca pe la mine.
next la peste 30 voturi, si +15 comentarii, ca sa am timp :)))...
CITEȘTI
Unconditionally-Harry Styles F.F
FanficBethany Devonne este o adolescenta simpla ce intra in ultimul an de liceu optimista si dornica de distractie.Insa planurile ii sunt date peste cap de noul sau coleg de clasa, Harry. Poate sa existe dragoste intre cei doi? Pot ei sa treaca prin toate...