Takže tady máte Q&A k 10. dílu. Chci jen napsat, že stačilo přidat jen příspěvek o nedostatku otázek a už to valilo. Poslali jste mi dost otázek na to, aby se tohle mohlo "uskutečnit" a za to vám strašně děkuji. Jinak se strašně omlouvám, že díl nevyšel hned po 10. day, jak jsem slíbila. Bylo toho hodně ve škole a já měla co dělat, aby mě nezavřeli za vraždu naší učitelky na matiku.
-ChristinaDying^_^
______________________________Jeremy
Co pro tebe znamená Ellie?
U každého jiného člověka bych věděl, co říct, ale u Ellie prostě nevím a to mě tak štve. Chci se o ní dozvědět, co nejvíc věcí můžu. Třeba se mi ty informace budou jednou hodit, ale netuším, jestli je někdy použiji proti ní...Snaží se tvůj otec léčit?
Jedním slovem-ne. Každý den sedí u televize s flaškou piva a krabičkou cigaret, kterou má během jednoho dne vykouřenou do poslední cigarety a ještě si ten den jde klidně i pro další do obchodu. Dříve to byl můj vzor, ale po tomhle mám problém ho nazývat jen otcem...Myslíš si, že by mezi tebou a Ellie mohlo být něco víc?
Počkat...mezi mnou a Ellie? Jako vážně? Před pár dny bych možná řekl "kamarádský" vztah, ale po tom, jak ublížila mému nejbližšímu kamarádovi v mých kalhotách, si nejsem úplně jístý, jestli něco "víc" mezi námi někdy bude. Nebo teda dokud se neomluví mé chloubě a nenachystá mu nějaké "překvapení".Proč Ellie vlastně stalkuješ?
Jak už jsem říkal v první otázce, chci se o ní dozvědět co nejvíce informací a svým způsobem mi přijde hodně zajímavá, ale rozhodně něco skrývá. Vím to...Jak chceš zařídit, aby se o tvém "koníčku" Ellie nedozvěděla?
Snažím se držet si co největší odstup, i když v posledních dnech to moc dobře nešlo. Nemluvím s ní o intimních věcech, protože kdybych to udělal, neovládl bych se a řekl bych jí snad o všech detailech, co jsem o ní za ty dva roky zjistil. Jsem jen trochu nervózní z toho rozhovoru s Clarou. Nevím, jestli to, co řekla myslela vážně nebo mě chtěla jen zastrašit.Ellie
Jaký vztah máš s rodiči?
Uh...od mala se musím řídit jejich pravidly, které nejsou pro mně, jako pubertální holce s přítelem, vůbec příjemné a rozhodně mi tím ve výchově nepomáhají-podle mě. Pravidla třeba jako zákaz vycházení po večerce, dělání domácích úkolů za světla a podobně, bych překousla, ale pravidla, co se týkají mých přátel a celkově mého života mimo školu jsou až přehnaná a nutí mě, abych je porušovala. Co se týče vtahu konkrétně, tak byl vždycky dobrý, ale postupem času jsme se dost odcizili a jednoduše si už moc nerozumíme.Co si myslíš o Jeremym?
Stupidní, arogantní, povýšený, hloupý, sobecký, tvrdohlavý...mám pokračovat?Proč chodíš tancovat do studia potají?
Má matka neměla tanec nikdy v lásce a podporoval mě jen otec. Párkrát se kvůli tomu hádali a pokaždé, když se na něčem opravdu neshodli, tak má matka začala vyhrožovat rozvodem. Nevěřím tomu, že by to má matka doopravdy udělala, ale můj otec tomu zcela věří. Matka mého otce ho opustila, když byl zrovna ve věku, jako jsem já a nevzal to moc dobře. Myslí si, že bych na tom skončila stejně, jako on, ale já nejsem ani zdaleka, jako můj otec. No, nicméně se jednou shodli na tom, že mi to jednoduše zakážou, ale myslíte si, že mě to zastavilo?Proč máš každý pátek otevřené okno celou noc?
Tohle je dost intimní otázka...Máš z něčeho strach?
Ehm, z pavouků, hadů, uzavřených prostorů, duchů, tmy...
ČTEŠ
Stalker [CZ]
Teen FictionHřbetem ruky jsem přejel po její chladné kůži, na což se následně otřásla. Dvěma prsty jsem jí uchopil za bradu a donutil jí tak nahlédnout do mých očí, kde se míhala světla projíždějících aut. Hrudník se jí zběsile zvedal a zmateně sebou cukala, co...