Bolo piatok 13.teho, keď sa rodičia Meggie rozhodli, že odídu na dva týždne na Maltu. Mali odlietať o týždeň.
Jej rodičia pracovali v tej istej firme. Boli to vysoko postavení ľudia s veľkým prínosom pre firmu, takže mali aj úžasné platy.Kedže Meggie nebola ešte plnoletá, tak sa rozhodli, že ju dajú k niekomu na tie dva týždne do "opatery". Maggieina mama bola s mojou mamou vo veľmi častom kontakte, takže prvému, komu zavolala bola ona. Moja mama.
„Áno Nataly?"
„Ahoj, je mi to trošku proti srsti, ale mám na teba jednu prosbu. Máš čas?"
„Áno, mám. Čo sa deje?
„Vieš no....pamätáš si, ako som ti spomínala, že Tibor ma chce niekam zobrať na naše výročie? Spomínal tam nejakú exotickú dovolenku."
„Samozrejme. Veď to bolo nedávno."
„No, tak sa rozhodol, že nás zoberie na dva týždne na úžasnu Maltu...."
„Dobre,dobre...al,e čo potrebuješ odo mňa?"
„Vieš no...."
V TELEFÓNE OSTALO TICHO
„Haló, no tak to už vyklop. Čo sa deje?"
„Potebujem "postrážiť" Maggie. Nemohla by u Vás zostať na tie dva týždne? Samozrejme, že jej budeme posielať peniaze..."
„Ale samozrejme, to si mohla povedať hneď."
-O ŠESŤ DNÍ NESKÔR-
Bol chladný štvrtkový večer, keď sa Maggie rozhodla, že je čas na balenie. Brala si stredne veľky červený kufor, v ktorom mala len základné veci. Nebrala si toho veľa, keďže bývali od nás len necelých 20km. Keď sa pobalila, rozhodla sa, že si pôjde napustiť horúcu vaňu. Potrebovala trochu zrelaxovať po dlhom a namáhavom dni.
Ráno musela skoro vstávať, aby sa stihla ešte rozlúčiť s rodinou. Museli ju zaviesť rodičia.
DEŇ D
Nastalo ráno. Bolo sychravé, ako každé iné v tomto ročnom období. Maggie samozrejme zaspala a zobudil ju zvuk maminho fénu v kúpelni. Rýchlo vstala, hodila na seba mikinu Vans, čierne potrhané rifle a tenisky, ktoré museli dokonale ladiť s mikinou. Na raňajky nebol bohužial čas. Mama na ňu netrpezlivo kričala z auta. Bol čas na odchod. Maggie na seba nastriekala parfém a buchla s dvermi, ktoré mali samozamykací systém. Takže jej to ušetrilo čas a nemusela vyťahovať z kabelky kľúče, ktoré si tam stihla pred odchodom ešte hodiť.
Zrazu sa ocitli pred našim domom. S mamou sme ich už nedočkavo čakali vonku. Maggie si na seba natrela posledný náter jej červeného rúžu a vystúpila z auta.
Skoro mi oči vypadli z jamiek. Bola, tak neskutočne nádherná. Jej vlasy veli vo vetre. Pleť sa jej leskla ako lúče, ktoré pristávali na priezračne čistom jazere. Kým som si stihla uvedomiť, že sa na ňu pozerám s otvorenými ustámi, tak som len jemným hláskom počula
„Ahoj..."
-TO BE CONTINUED-
YOU ARE READING
She's LESBIAN
Werewolf„A vôbec ťa nezaujíma od koho alebo od čoho máš tú jazvu?" „Nejaký čas som sa to aj snažila zistiť, no ale po vypočutí si všetkých svedkov, som to vzdala. Nikto nič nevedel...teda aspoň mi to tak vraveli." „Tak to poďme zistiť." Zoe sa snaží ochráni...