IX

1K 37 1
                                    

-,,Nič si z toho nerob. Keby mi ten bastard nedá niečo do drinku, tak tam s ním tiež nevydržím..."-

,,Počkať, čo spravil?" keď som si to konečne urovnala v hlave, tak som nekontrolovatelne zvrieskla

,,Sama by som to nevedela, keby sa mi nezačala motať hlava."

,,Hmm, ale veď si toho aj dosť vypila, takže ti nemusel ani nič do pitia dávať." áno, viem, neznášam ho a zastávam si ho...o bože.

V tom som videla, ako Maggie narástol na tvári zlostný úsmev.
Pozrela sa na mňa.

,,Prečo si ho tak zastávaš? Hmm?"

Zrazu som mala pocit, ako keby už medzi nami nebola taká veľká medzera, ako na začiatku. Myslela som si, že sa mi to len zdá. Predsa len som mala v sebe nejaké to precento alkoholu. Síce len malinké, ale bolo tam.

Pozrela som sa na ňu. Ona na mňa. Naše pohľady sa stretli.

Srdce mi začalo divoko biť. Moj tep sa zrýchloval. Mala som pocit, že som zabehla maratón. Začala som sa napriemerne veľa potiť.

Medzera medzi nami bola čím ďalej tým menšia.

Stále so mnou udržiavala očný kontakt.

No, keď som sa konečne uvedomila a prebrala sa z "tranzu", prerušila som náš kontakt.

V obývačke zostalo trápne ticho.

Po nejakej tej dobe pozerania sa do blba som sa zdvihla a bez slova som odišla.

Po ceste do izby mi chodili hlavou rôzne myšlienky, no ale jedna sa stále opakovala a mechcela zmiznúť.
Bola to tá chvíla v obývačke.
Tá chvíla, keď sa mi každou sekundou zrýchloval tep.
Tá chvíla, pri ktorej som mala pocit, že mi srdce kazdú chvíľku vyskočí z hrude.
Tá chvíla, pri ktorej som sa cítila, ako po úspešnom zabehnutí maratónu.

Vtedy mi to došlo.
Asi som sa zbláznila.
Bola som do nej zbláznená.

Rozhodla som sa zmyť tie myšlienky zo seba.

Vošla som do kúpelne. Zapálila si sviečky okolo vane. Pustila som teplú vodu. Pomaly som začala sypať malé kryštáliky soli do kúpela. Tá vodu zafarbila na žlto.

Po chvíľke relaxovania moje myšlienky znovu zablúdili k Maggie. Moja ruka bola čím ďalej tým bližšie k môjmu rozkroku.

Myslela som, že vybuchnem. V hlave mi behali myšlienky, čo by sa stalo, keby sa od nej neodtiahnem. Možno by ma pobozkala. Možno by ma len navnadila a ja by som to nevydržala.

„Ach...je tak hrozne hot." vzdychala som.

Už keď som si myslela, že budem, v tom som začula silnú ranu. Znelo to, akoby niekto spadol na zem.

-TO BE CONTINUED-

Konečneeee novaaaa čaaaasť.
Takže dúfam, že ste si ju užili.
Dlho som nad touto časťou premýšlala.
A btw, máme tu neuveritelných 1,6k READS.
ĎAKUJEEEEM.^^

She's LESBIAN Where stories live. Discover now