III

1.4K 40 0
                                    

Maggie sa mi celá uplakaná a rozmazaná vrhla v izbe okolo krku. Zo začiatku mi to bolo divné ju objať, ale potom som sa spamätala a chytila ju za ten jej úžasny vyšportovaný pás. Bože, ten pocit. Neviem, prečo sa mi to tak páčilo.

Keď sa trochu upokojila, tak som ju vytiahla na strechu. Na naše slávne rozprávacie miestečko.

Aby som to upresnila, nebola to strecha, ale časť na streche, na ktorej sa dalo pohodlne sedieť. Väčšinou som tam chodila s bratom premýšlať, ale v poslednom čase sama. Keďže bol na intráku. Dostali sme sa tam cez okno, ktoré bolo v mojej izbe.

Maggie sa očividne bála výšok, tak ma pevne schmatla za ruku a moje srdce sa rýchlo rozbušilo. „Bože čo sa to so mnou deje." pomyslela som si

Keď sme si posadali na vankúše, ktoré som tam mala, aby mi nebola zima, Maggie prelomila to trápne ticho.

„Asi pred dvoma mesiacmi..." v tom som ju prerušila.

„Počkaj tu!" pomali som preliezla cez okno do mojej izby a utekala do kuchyne urobiť popcorn, ktorý sme mali obe určite radi. Veď, kto by nemal rád popcorn?

Medzi tým, ako som tam nebola, si Maggie stihla upraviť, tričko od pyžama, tak aby jej bolo vidieť ramienko od podprsenky. Nechápem načo...

Po ceste na strechu sa mi pár pukancov rozsypalo po zemi. Keďže som mala plné ruky, pretože som zobrala aj Coca-colu, tak som ich nemala ako zobrať, nechala som ich tam.

Keď som vchádzala, počula som, ako Veronika volá. Po chvíly odpočúvania som zistila, že to bola jej BFF Emma. Po skončení ich rozhovoru sa Veronika veľmi a silno rozplakala. Vošla som na strechu a tvárila som sa, že nič neviem.
Hneď ako som tam vošla, Maggie sa na mňa vrhla a spustila :

„On,on...." a rozplakala sa ešte viac.

„Kto?! Čo sa deje?" Vydesene som naliehala aby mi to vysvetlila.

„On ma..."

-TO BE CONTINUED-

She's LESBIAN Where stories live. Discover now