Maggie chvíľu váhala, ale potom som ju trochu podpichla a súhlasila, na znak mojej vďaky som jej venovala objatie.
Zatiahla som ju dovnútra, aby sa obliekla, keďže už mala oblečené "pyžamo". Teda, ak sa to dá nazvať, ako pyžamo. Pod slovom pyžamo, si každý predstavuje dlhé nohavice a pohodlné tričko. Lenže ona mala na sebe len tielko a nohavičky, ktoré sa jej mierne zarezávali do toho jej vyšportovaného zadočku. Nemohla som si pomôcť. Stále mi tam utekali oči, ani som nevedela ako. Nedokázala som tomu zabrániť...nehovorím, že som aj chcela.
Maggie mala oblečené čierne roztrháne rifle, čierne tielko a tmavo zelenú bomberu, ktorá k tomu všetkému úžásne ladila. Svoj outfit úžasne doladila červenými Vans topánkami.
Ja som si obliekla čierne legíny, čierne tričko a na to červenú kockovanú košelu. Nakoniec som si obula čierne kožené Convers-ky.
Maggie mala ľahký make-up, ale za to veľmi výrazné očné tiene a linky.
Ja som mala iba ľahký make-up, ako vždy.
Keď sme sa konečne vychystali, Maggie sa ma takým tichým a neistým hláskom spýtala.
„A kam vlastne ideme?"
Zastavila som, pozrela som sa na ňu a povedal som.
„A vieš ty, že ani neviem?"
Začali sme sa obidve smiať. Ľudia sa na nás nechápavo pozerali.
Po chvíľke blúdenia mestom ma napadol jeden bar, v ktorom nalievali aj neplnoletým a bez predloženia občianského, keďže ani mne a ani Maggie nebolo ešte osemnásť, tak sme museli konať takto.
Pár metrov od vchodu do baru, ma Maggie zastavila a povedala :
„Myslíš si, že nám to prejde? Bojím sa, vieš, že ma tu každý pozná. Nechcem, aby ma niekto bonzol a robil starosti teraz rodičom na dovolenke. Slúbila som im, že budem slušná, aspoň kým neprídu, pretože vyťahovať ma zo sračiek na diaľku nie je dvakrát jedoduché."
Cítila som v jej hlase neistotu a strach. Bolo to divné, keďže ona bola tá rebelka, ktorá rada porušovala pravidla a teraz sa zrazu bála ona a nie ja.
„Vieš, nooo...Mám nápad!"
Chitila som Magginu ruku a začala som ju ťahať do tmavej uličky, ktorá bola hneď za tým barom.
A...
-TO BE CONTINUED-
Sorry ľudia, dnes to bola nudnejšia časť, ale bola som rada, že som vôbec niečo napísala. Mala som veľa školy. Veď poznáte. Zajtra víde na oplátku dlhšia a zaujímavejšia časť, tak dúfam, že sa bude páčiť :) A btw, ĎAKUJEM za 130 pozretí. Som rada, že to niekto číta .❤U.
YOU ARE READING
She's LESBIAN
Werewolf„A vôbec ťa nezaujíma od koho alebo od čoho máš tú jazvu?" „Nejaký čas som sa to aj snažila zistiť, no ale po vypočutí si všetkých svedkov, som to vzdala. Nikto nič nevedel...teda aspoň mi to tak vraveli." „Tak to poďme zistiť." Zoe sa snaží ochráni...