-Už keď som si myslela, že budem, v tom som začula silnú ranu. Znelo to, akoby niekto spadol na zem.-V šoku som vstala z vane. Prehodila som cez seba lososový župan a bežala dolú.
Zostala som stáť ma mieste, ako obarená. Keď som sa konečne zpamätala, rýchlim krokom som sa dostala k Maggie, ktorá ležala bezhybne na zemi.
Klakla som si k nej a skontrolovala jej tep. Na šťastie bol dostatočné silný, aby som mohla usúdiť, že žije.
Po neuspešnom prebudzovaní som sa rozhodla, že ju zoberiem do nemocnice. Ale v tom sa Maggie prudko zobudila so slovami.
„Nie!!! Do nemocnice nie!!!" až v tedy som si uvedomila, že som premýšlala nahlas...znovu.
„Super, aspoň si hore." povedala som trochu sarkasticky
„Veľmi vtipné, Zoe." keď to dopovedala snažila sa postaviť, ale to sa jej samozrejme nepodarilo, keďže tu ešte pred chvíľkou ležala v bezvedomí
Keď som jej pomohla dostať sa na nohy, tak som ju odviedla do hosťovskej izby, teda už jej izby.
Konečne po dotackaní sa do izby, sme si obidve sadli na postel.
„Nechápem, prečo nechceš ísť do nemocnice. Myslím si, že nie je celkom normálne len tak odpadnúť."
„Ehm...nepotrebujem sa dostať do problémov, len kvôli tomu, že som odpadla."
„Hmmm...Nechápem." jednoducho som odvetila
„Nechápem, ako tomu nemôžeš nechápať." zasmiala sa
Bože, prečo mi to robí?! Zase ten okúzľujúci a neodolateľný úsmev. Doslova sa pri ňom roztápam.
„Ďakujem." usmiala sa
„Č-čooo?! Za čo ďakuješ?" koktala som, ako malé decko
„Za ten môj okúzlujúci a neodolateľný úsmev a to, ako sa pri ňom roztápaš je hrozne cute. Ty si CUTE!"
Vtedy som si uvedomila, že som znovu premýšlala nahlas. Kurva!
Hneď ako to dopovedala sa začala ku mne približovať. Doslova som cítila jej dych na mojom krku.
Cítila som, ako mi mráz behá po celom tele. Jej hlas bol tak hrozne hot. Bola v ňom cítiť vášen a neuveriteľná túžba.
Jej pery od môjho krku oddelovala možno milimetrová vzdialenosť.
Hrozne som to chcela.
Chcela som ucítiť jej sladké a nádherne pery na mne."Píp-píp" zazvonil telefón.
-TO BE CONTINUED-
YOU ARE READING
She's LESBIAN
Werewolf„A vôbec ťa nezaujíma od koho alebo od čoho máš tú jazvu?" „Nejaký čas som sa to aj snažila zistiť, no ale po vypočutí si všetkých svedkov, som to vzdala. Nikto nič nevedel...teda aspoň mi to tak vraveli." „Tak to poďme zistiť." Zoe sa snaží ochráni...