XII

963 37 4
                                    

Ľudia, naozaj ma mrzí, že som tak neskutočne dlho nepísala.
Dôvodi sú nasledovné:
Musela som si v škole dohnať známky, samozrejme.
A nemala som vôbec nápady, ako pokračovať.
Ale teraz som tu v plnej paráde😃.
Užite si časť. ❤U.

-Videla som, ako jej po líci stekala prvá slza. Pritiahla som si ju bližšie k sebe.-

Po chvíľke spoločného plakania sme sa od seba oddtrhli.

Nastalo ticho.
Žiadna z nás nevedela, čo povedať. V jednom okamihu som sa mala chuť smiať, v druhom plakať. Bola som rada, že som skoro pobozkala Maggie,  ale na druhej strane...jej rodičia...a ona. Bože. Hrozne mi to všetko bolo ľúto.
Bolo mi na nič.

Chytila som ju za ruku, pozrela som sa jej do očí.
„Neboj sa, všetko dobre dopadne. Pôjdem tam zajtra s tebou. Sľubujem." posnažila som sa o úsmev.

Ani neviem ako a Maggie sa ocitla na mne. Sedela na mne obkročmo a rukami ma šteklila. Jej veľmi veľmi sad nálada sa zrazu vyparila. Myslela som, že ju zaškrtím.
Na jednej strane bolo príjemné vedieť, že na mne sedí.

Nabrala som silu a v jednom okamihu som šteklila ja ju. Keď som si konečne myslela, že sa vzdáva, tak som zrazu ležala pod ňou ja. Zase. No tentokrát to už to detinské štiklenie nebolo. Bolo to príjeme hladkanie po mojom holom bruchu. V jednom okamihu to bolo až vášnivé.

Videla som, ako prestáva vnímať okolie.

Chcela som využiť príležitosť a dostať sa spod nej,  keď som si uvedomila, čo robí, zastavila som sa.

Videla som ako si prezerá moje polonahé telo. Bolo to cute. No keď sa kúsla do spodnej pery, nevydržala som to.
„Áno, áno ja viem, že som hot. Ale nemusíš mi to dávať až takto najavo." povedala som egoisticky

„Pako." dala mi pusu na čelo.

„Ty si." zasmiala som sa.

„Cvičíš? Pretože si myslím, že ten sixpack sa neurobil sám." pousmiala sa

„Samozrejme. Myslíš, že toto by som dosiahla tým tvojim slávnym "gaučingom"? žmurkla som na ňu.

(Pozn.A.: myslím si, že každý z nás vie, čo je to gaučing :D)

Už keď to vyzeralo, že ma konečne pustí zo zajatia, tak sa ku mne naklonila a pošepkala mi
„Ukážeš mi ako?"
Oh, god...to je tak hot.

V jednej chvíli to dokonca vyzeralo, akoby ma provokovala, keď stúpala po schodoch.

-TO BE CONTINUED-

She's LESBIAN Where stories live. Discover now