-„Niekedy pred..."-
„Niekedy pred rokom a pol, som bola s kamarátmi oslavovať moje sedemnáste narodeniny. Boli sme veľká partia, vrátane mojej najlepšej kamarátky Emmi. Samozrejme, chalani dostali debilný nápad. Chceli ísť piť do nedalekého lesa. Bolo to krásne miestečko, bol tam malý a priezračný potok. Ale to nie je podstatné. Podstatné je to, čo sa stalo potom. Pili sme, zabávali sme sa. Bolo niečo po pol noci, keď sme začuli hlasné vytie. Moji blbý kamaráti si robili srandu že sú to vlci, no ale ja som to brala vážne. Dosť som sa aj bála. Pravdupovediac. Vytie neprestávalo. Dali sme si stávku, ten kto ju prehrá, to tam pôjde skontrolovať. Samozrejme, som prehrala ja. Pomalím a neistým krokom som sa blížila na miesto vytia. Nič som nevidela a ani nepočula. No keď som sa obzrela som už len citíla ako mi steká krv po nohe. Ráno som sa zobudila v mojej posteli, polonahá a s obvizaným pásom. Viac čudné ako to že som si nič nepamätala bolo to, že pod tým obväzom bola len jazva, ktorú mám vlastne do dnes. Ešte niečo?"
Maggie len nechápavo sedela.
Keď sa konečne odmlčala zahrnula ma kopou otázok. Ale najviac ma zaujala táto.
„A vôbec ťa nezaujíma od koho alebo od čoho máš tú jazvu?"
„Nejaký čas som sa to aj snažila zistiť, no ale po vypočutí si všetkých svedkov, som to vzdala. Nikto nič nevedel...teda aspoň mi to tak vraveli."
„Tak to poďme zistiť." chytila ma za ruku a viedla dolú po schodoch
„P-počkať, čo to vývádzaš?" lapala som po dychu
„Uvidíš."
***
Celú cestu sme bežali. Ocitli sme sa pred metrom. Stále som nechápala čo sa deje.
„Vysvetlíš mi už konečne kam ideme?" stále som naliehala, ale nič nové som sa nedozvedela, bohužial
Keď sme konečne nastúpili, podarilo sa mi odmlčať Maggie.
„Mám jedného známeho ktorý nám pomôže."
„Ale ja som nedala vedieť rodičom..." nenechala ma dohovoriť
„Neboj sa, keď prídu, nájdu si lístok." žmurkla na mňa
„Ty si úžasná." dala som jej pusu na líco
„Č-čo robíš?!"
Sakra....tá pusa...
„Ehm..nooo...to bolo za ten lístok." nevedela som ako jej to mám vysvetliť
„Počkať,ja som nepovedela že sa mi to nepáčilo." zašklebila sa
„Ty si pako." buchla som ju do ramena
„Ty si." vrátila mi to
„Nene..."
Nestihla som dohovoriť. Bola to konečna zástavka. Naša zástavka.
-TO BE CONTINUED-
YOU ARE READING
She's LESBIAN
Werewolf„A vôbec ťa nezaujíma od koho alebo od čoho máš tú jazvu?" „Nejaký čas som sa to aj snažila zistiť, no ale po vypočutí si všetkých svedkov, som to vzdala. Nikto nič nevedel...teda aspoň mi to tak vraveli." „Tak to poďme zistiť." Zoe sa snaží ochráni...