Taaaakže...konečne som sa dokopala k novej časti...nie, že dokopala. Ja som aj chcela napísať novú časť, lenže sa mi nejakým spôsobom podarilo zabudnúť heslo....ale to je jedno...takže si užite novú časť...❤U.
-Hrozne som to chcela.
Chcela som ucítiť jej sladké a nádherne pery na mne."Píp-píp" zazvonil telefón.-
Obidve sme sa od seba odtrhli...
Nahnevána som zišla dolú schodmi a bola som pripravená zabiť toho debila, ktorý rušil v tej najnevhodnejšej chvíli.
Keď som mobil po nejakej dobe našla, môj nahnevaný výraz na tvári zmizol...
Bola to kriminálna polícia.
Po chvíli váhania som to zdvihla samozrejme.
***
Po vyše 10 minútovom telefonáte som zostala stáť ako obarená.
Vôbec som nechápala, čo sa práve stalo.
Moja myseľ bola úplne inde. Cítila som, ako sa mi tlačia slzy do očí. Keď som počula schádzať Maggie po schodoch, snažila som sa upokojiť, lenže to samozrejme nešlo len tak. Rozplakala som sa ako malé dieťa. Maggie nechápala, čo sa deje. Hneď, ako zistila, že plačem, pribehla ku mne a silno ma objala. Po chvíli som sa jej pustial, odtiahla som si ju od seba (aj keď mi to rvalo srdce) a šla som si sadnúť na gauč.
Maggie nechápala, čo sa deje. Prišla ku mne a sadla si vedľa mňa.Nevedela som vlastne ani to, ako jej to povedať. Snažila som sa to čo najdlhšie odďalovať, ale vedela som, že to raz musím povedať.
Chytila som ju za ruku a pozrela som sa jej do očí.
„Vieš, ako mi začal zvoniť mobil, keď..."
bola to celkom trápna chvíla a nevedela som, ako to brala ona, tak som to radšej nedopovedala a iba som sa trochu usmiala aj, keď to moc nešlo.„Hej." začala sa smiať.
„Keď som konečne zbehla po schodoch a našla mobil, na displeji svietilo neznáme číslo. Zdvihla som v plnom očakávaní, kto to bude..." stíchla som
„A? Kto to bol?"
„Kriminálna polícia."
Maggiin happy výraz sa zrazu zmenil na veľmi veľmi sad výraz.
„A? Čo od teba pre boha chcela?"
„Vieš ako si hovorila, že ti je divné, že sa ti rodičia dlho neozvali a že sa bojíš, či sa im niečo nestalo?"
„Samozrejme. Veď to bolo včera, myslím." dopovedala sklesle
„Oni volali ohladom nich. Vraj mi nemôžu nič viac povedať po telefóne a že sa máš zajtra zastaviť na identifikáciu tiel." povedala som a to som sa rozplakala už úplne
„Č-čo?"
Videla som, ako jej po líci stekala prvá slza. Pritiahla som si ju bližšie k sebe.
-TO BE CONTINUED-
أنت تقرأ
She's LESBIAN
مستذئب„A vôbec ťa nezaujíma od koho alebo od čoho máš tú jazvu?" „Nejaký čas som sa to aj snažila zistiť, no ale po vypočutí si všetkých svedkov, som to vzdala. Nikto nič nevedel...teda aspoň mi to tak vraveli." „Tak to poďme zistiť." Zoe sa snaží ochráni...