XVIII

650 29 21
                                    

-„Neznášam ho. Nechápem, čo tým myslel. No nič, poďme na to." hovorila som si sama pre seba, keď som pomaly a neisto kráčala smerom k Zoe -

Zoe's POV

„Čo to do riti..." nedokázala som dohovoriť vetu, začala som cítiť, ako mi pomaličky steká po čele teplý prúd doposial neznámej tekutiny.
Bola to krv. Na nič som si nepomínala. Snažila som sa rozpamätať, ale márne. Nič som nevidela. Netušila som, kde sa v tejto chvíli nachádzam.
Cítila som, že mi neznámy objekt bráni v pohybe. Boli to reťaze. Obidve ruky som mala znehybnené.

„Okej, Zoe, musíme sa odtialto dostať, nech to stojí čokoľvek..." povzbudila som sa a rýchlim, prudkým a najmä silným pohybom som trhla rukami. Reťaze sa rozleteli po celej miestnosti.
Strhla som si z očí šatku, ktorá mi bránila v uvedomení, kde sa vlastne nachádzam.

„Waw..." moje telo ovládla chvílkova radosť

„Dobre...taaakže...." moje nadšenie sa náhle stratilo.
Stála som vo veľkej, tmavej a uzavretej miestnosti. Žiadne okná, žiadne svetlo. Mojou jedinou nádejou boli pancierové dvere. Ha...

„Super..." ironicky som sa usmiala

Maggie's POV

„Kurva...jasné, choď za ňou ty. Neboj sa, tebe neublíži...bla bla bla." mrmlala som si pre seba po ceste k Zoe. Schádzala som schody a snažila som sa pomaly zrekapitulovať, čo sa za posledných pár dní udialo.
Keď som narazila na pancierové dvere, v ktorých bola zrejme Zoe, paralizoval ma strach, nedokázala som sa pohnúť. Stála som tam, ako tvrdé Y.
Z tranzu ma dostal rachot. Rýchlo som sa zpamätala a naťukala kód, ktorý mi dal Alejandro pri odchode. Dvere sa začali pomaly otvárať.
Videla som na zemi ležiacu Zoe. Bol to hrozný pohľad. Po tvári jej stekala krv, ktorá bola zrejme z temena jej hlavy. Bola schúlená v kĺbku, triasla sa od zimi a spala.

„Musím ju zobudiť, musím to z nej dostať. Nechcem, aby sa jej niečo stalo keď..."
Zoe rýchlosťou blesku otvorila jej červené oči, svoj pohľad uprela na mňa. Bol to pohľad šelmi. Kým som si stihla uvedomiť, že je voľná, tak som skončila na zemi. Au. Bol to bolestivý pád, ale zareagovala som pohotovo. Takmer...pohotovo.

„Vysvetlíš mi, čo má toto kurva znamenať?!" Zoe na mňa jačala, ako zmyslov zbavená

„Zo, vysvetlím ti to..." nepáčilo sa mi, v akej polohe sme. Okamžite som Zoe prehodila pod seba a tým som ju očividne prekvapila. Jej oči zmenili svoju farbu na normálnu, jej hlas bol znovu normálny a dokonalý, ako pred tým.

Zoe's POV

Necítila som bolesť, necítila som lútosť, necítila som nič. Automaticky som po Maggie vyštartovala. Nečakala som, že mi to oplatí. Nedokázala som sa ovládať. Maggie ma dostala pod seba, pripadalo mi to, ako by ma reštartovala. Začala som cítiť, dokázala som sa ovládať. Cítila som adrenalín, ktorý pomaly mizol a nahrádzal ho strach.

„Ako? Prečo? Kto?..." automaticky som zo seba vyvalila, keď som uvidela doudieranú Maggie.

-TO BE CONTINUED-

Mojí milí, čitatelia🤗. Prepáčte mi, za to čakanie...mala som veľa vecí, ktoré som musela zariadiť. 😥Preto, to čakanie. Luv ju💝( I hope, you luv me too :3)

She's LESBIAN Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon