IV

1.3K 44 0
                                    

„On ma podviedol" dokončila Maggie a hodila sa mi okolo krku.

Trochu som ju od seba odtiahla, ale to len z dôvodu, že som chcela vedieť podrobnosti.

Po chvíľke sa mi ju podarilo trochu upokojiť a začala:

„Vtedy, keď si ma prerušila s tým, že ideš urobiť pukance, tak som ti chcela povedať o mojom chlapcovi. Spoznali sme sa pred dvomi mesiacmi na jednej párty u Emmi, kde bol aj on s nejakou partiou. Tých ostatních som neriešila, zaujal ma on! Emma nás zoznámila. Volal sa Dávid. Na prvý pohľad pohodový chalan. No ale všetka táto predstava o ňom sa skončila, keď ma zatiahol k Emme do izby a tam sme sa spolu vyspali. Páčilo sa mi to. Zamilovala som sa do neho. Aj on do mňa, teda...aspoň som si to myslela. Všetko bolo super, až do teraz. Keď som mu včera volala aby prišiel, vymyslel si výhovorku, že je chorý. Uverila som mu. No ale potom, ako mi zavolala Emma".....Maggie zostala ticho.

„Haló, Zem volá Megs." pošteklila som ju.

Pousmiala sa a pokračovala „ Hovorila v šifrách. Ako keby urobila niečo zlé, ale nechcela, aby som sa to dozvedela od nej, ale po chvíľke som si priala vrátiť naspäť čas, no ale to sa bohužiaľ už nedalo. Bola to ako nočná mora, ktorá sa z minúty na minútu stávala horšou a horšou." 

„No tak už to vyklop!"

„Nestačilo, že mi povedala, že ma podviedol, ale ešte mi aj povedala s kým. Bola som znechutená. Vyspal sa s mojou najlepšou kamrátkou..." Maggie už len koktavo povedala „E-emma.."

Nevedela som, čo jej na to povedať. Bolo vidieť, že sa cíti trápne, ponížene a zároveň aj zničeno, keďže prišla o frajera a aj o najlepšiu kamarátku.

Tentokrát sa mi už okolo krku nehodila, ale iba si prisunula pokrčené kolená a hlavu si položila na ne. Začala silno plakať.

Nemohla som sa na to pozerať. Chytila som jej hlavu a pozrela sa jej do tých krásnych, síce uplakaných nebíčkovo-modrých očí a povedala som...

„Počuj, nie som práve ten typ, ktorý ťa bude utešovať báchorkami, že sa to všetko určite vysvetlí a zase budete spolu, dobre vieme, že tak to funguje len vo filmoch a tu sme v REALITE! Treba sa prebrať a začať žiť. Pozri, ešte len je pol deviatej, tak by sme mohli niekde skočiť, čo povieš?"

-TO BE CONTINUED-

She's LESBIAN Where stories live. Discover now