VII

1.1K 44 0
                                    

-Keď som konečne ucítila, ako sa mi jemne dotkla pier, v tom momente ju niekto poklepkal po pleci...-

Bol to Dávid. Maggin bývalý.

Nevedela som, ako mám zareagovať. Nemala som náladu s niekym, tak nevzdelaným viesť koneverzáciu. Ako mi slušnosť káže, tak som ho len pozdravila a predstavila sa mu. Maggie ho zo začiatku ignorovala, no ale po ďalších drinkoch, ktoré jej zaplatil Dávid, sa k nemu začala správať, ako k najlepšiemu priateľovi. Jednoducho, akoby sa pred tým nič nestalo. Dobre, chápem, bola opitá. Objímala ho, bozkávala . Mala som pocit, že ho asi pretrhnem a zakopem niekde ďaaaleko do lesa, kde ho nikdy nikto nenájde. No ale to bola zase len moja bujná fantázia, bohužiaľ.

Po chvíli ju Dávid vytiahol na parket, kde sa Maggie o neho trela až tak veľmi, že sa nedalo nevšimnúť, ako mu ten jeho klacek stojí. Hnus. Bolo mi na vracanie. Utiekla som na WC. Keď som sa vracala s nádejou, že tam Maggie bude už sama, tak som zostala zaskočená. Po Maggie a Dávidovy žiadne stopy. Akoby sa vyparili pod zem.

Zmätená som behala a hľadala ich po celom bare, ale márne. Keď už som strácala nádej, že ich vôbec nájdem, tak ma zrazu zastavil nejaký chalan s otázkou, koho hľadám. So slzami v očiach som mu odpovedala o koho ide. Dosť ma prekvapilo, že vedl o koho ide a vedel dokonca aj to, kde ich videl naposledy ísť. Hrozne mi pomohol. Ponúkol sa, že ma tam zavezie.
Hneď, ako som zbadala to miesto, tak mi naskočila husia koža.

Bol to tunel. Ten tunel, v ktorom dievčatá prichádzajú o panenstvo . Keďže Maggie už nebola panna, tak mi prišlo dívne, že je práve tu. Môj strach každým krokom narastal.

Zapala som si na mobile baterku, pomalým a bojazlivým krokom som vstúpila do tunela.

Po pol hodinovom blúdení som začula vzlikot.

-TO BE CONTINUED-

Ľudiaaaaaaa ste ÚŽASNÝ ❤❤❤.
Ďakujem pekne za úžasných 461 views. :3 A prepáčte za oneskorenie ale zase tá zasraná škola.❤U

She's LESBIAN Where stories live. Discover now