Takže, na začiatok, sa Vám chcem veľmi pekne poďakovať ❤. Nikdy by ma nenapadlo, že za necelý týžden budem mať úžasných 333 pozretí. WOW. Ja nechápem . A prepáčte, že nová časť vychádza až tak neskoro, jednoducho som nemala čas. Takže ešte raz sorry...❤U
-A...-
Bol tam môj dobrý kamarát Andrej, ktorý nás tam už čakal, aby nás pustil dnu zadným vchodom, cez ktorý mohli chodiť iba zamestnanci alebo VIP hostia. Bola som mu za tu láskavosť veľmi vďačná.
Keď sme sa konečne dostali dnu, Maggie ma začala ťahať smerom k baru. Aboslútne som nechápala, čo sa to s ňou deje.
Objednala nám dve vodky.
Maggie ju kopla do seba, ja som len nechápavo pozerala. Objednala ďalšie a ďalšie, no ale ja som už po dvoch vodkách nevládala, tak som dostala nápad. Bol to tzv. jeden z mojich "párty trikov", ktorý som využívala dosť často, neoblubujem alkohol. Objednala som si flašku s jahodovým džúsom, ktorý mi mal slúžiť na zapíjanie. Lenže ja som ho vypila naraz, takže mi zostala prázdna flaška. Bolo to moje plus, pretože som už nemusela piť ten nechutný alkohol. Vždy, keď som do seba kopla ďalší pohár, tak namiesto toho, aby som ju prehltla, tak som ju jednoducho len vypustila do fľaše od džúsu, v ktorom si Maggie myslela, že mám ešte jahodový džús, ktorý som si pred chvíľkou stihla objednať.Po troch vodkách bola Maggie celkom dosť opitá, ale stále nie tak veľa ,aby nevedela tancovať.
Vytiahla ma na parket.
Dj pustil energetickú skladbu, pri ktorej sme sa naozaj vybláznili. No, ale po tejto skladbe nasledoval slaďák. Maggie sa na mňa usmiala, chytila moje ruky a položila ich na jej boky, tie svoje zatial obmotola okolo môjho krku. Mierne som sa pousmiala. Začali sme sa hýbať do rytmu.
Po chvílke som ucítila niekoho pohľad na mne. Bola to Maggie. Naše pohľady sa stretli. Začervenala som sa a usmiali sme sa navzájom.Jej tvár sa začala približovať k tej mojej. Bola tak blízko, až som ucítila jej dych na svojej tvári. Jej pohľad uprela na moje oči a zároveň pery. Bolo mi jasné, čo chce. Keď som konečne ucítila, ako sa mi jemne dotkla pier, v tom momente ju niekto poklepkal po pleci.
-TO BE CONTINUED-
KAMU SEDANG MEMBACA
She's LESBIAN
Manusia Serigala„A vôbec ťa nezaujíma od koho alebo od čoho máš tú jazvu?" „Nejaký čas som sa to aj snažila zistiť, no ale po vypočutí si všetkých svedkov, som to vzdala. Nikto nič nevedel...teda aspoň mi to tak vraveli." „Tak to poďme zistiť." Zoe sa snaží ochráni...