11

2.4K 246 43
                                    

P/S- Disebabkan ramai yang terpedaya time sye update yg previous chapter tu. Jadi, ni hadiah saya bagi untuk awak semua! Hehe, sorry♥

♥♥♥

16/25 days

Song Ji Hyo Pov

Mataku yang terasa berat dibuka perlahan-lahan. Kepalaku yang dibalut, dipegang.

Ah, baru aku ingat yang mr bitch boo tu sempat tembak aku sebelum aku tembak dia semalam. Shit!

Dahlah kali ni bukan seorang je yang aku bunuh but 3 orang sekaligus! Uhh but i don't regret do it at all.

Balutan di tanganku dan kepalaku segera dibuka. Tiba-tiba seseorang memegang tanganku menghalangku daripada berbuat demikian.

"Cik tak boleh keluar lagi dari sini. Luka cik tak sembuh lagi." kata jururawat tersebut. Aku mendengus geram.

"Shit. Just do your own work and let me go!" marahku.

Segera aku mencapai jacket di meja dan berlalu pergi. Tidak menghiraukan langsung jeritan jururawat tersebut.

Aku keluar dari hospital dan berjalan di sekitar kedai-kedai yang ada di situ sambil menikmati pemandangan.

Huh, mesti Taehyung bawak kereta aku pergi tempat kerja dia tu.

Tiba-tiba, hujan mulai turun dengan lebat. Aku hendak berlari mencari tempat teduh tetapi kepalaku terasa berat sangat. Pandanganku mula kabur.

"Someone.....

"Help me...." bisikku perlahan. Berharap ada orang yang akan membantuku. Itu sahaja yang dapat aku cakap sebelum aku jatuh pengsan.

♥♥♥

Oh Sehun Pov

Semasa aku keluar sahaja di kedai 7Eleven untuk membeli ramen, aku ternampak susuk tubuh perempuan yang sedang terbaring di atas lantai.

Segera aku berlari ke arahnya. Mataku terbuntang luas melihat siapakah gerangan tersebut.

"Jihyo ahh ! Song Jihyo !" ucapku sambil menggongcangkan tubuhnya tetapi tiada respon yang diberinya.

Aku mula gabra. Dahlah hujan tak berhenti-henti. Aku segera mengangkatnya gaya 'bridal style' dan membawanya masuk ke dalam kereta.

♥♥♥

"Siapa perempuan ni Hunnie?" soal seorang lelaki berambut silver.

"Song Jihyo. My crush haha. Tapi rasa macam impossible je kalau dapat dia." kata Sehun.

Yang lain mengangguk sambil tersenyum. Jadi perempuan ni lah yang selalu buat Sehun angau.

"She's okay?" tanya seorang lelaki yang memakai t-shirt belang-belang pula.

"I don't know. Maybe, yes." jawab Sehun memandang keadaan Jihyo yang sedang terbaring lemah di atas katil miliknya.

♥♥♥

Jihyo berasa bahawa ada sesuatu yang sejuk di atas dahinya membuatkan dia terjaga dari pengsan. Matanya dibuka perlahan-lahan.

✔sasaeng + kthWhere stories live. Discover now