5.

275 21 2
                                    

Do dveří ředitelny vstupuje Leon se svým kamarádem Diegem. Společně se domluví na plánech akce a míří do třídy.

Ve třídě

Violetta: Fran já jsem tak netrpělivá. Co když se dozvíme že vánoční akce nebude. Vánoce jsou nejlepší svátky můžeme tou akcí udělat všem lidem radost.
Francesca: U mě to stejné ale neboj se rozhodnou správně.
Violetta: To doufám. Cítím že tyto Vánoce budou zvlášť obyčejné snad i pro všechny lidi v okolí.

Najednou se do jejich řeči promíchá Ludmila.

Ludmila: Cože? Ty chceš tu akci udělat jen kvůli lidem aby byli šťastní? Co to je za blbost?
Francesca: Proč si myslíš že to je blbost? Violetta nikdy neříká blbosti spíš ty.
Ludmila: Já a říkám blbosti? Nikdy....Vystoupení je od toho aby ta nejlepší hvězda.....To jsem já předvedla jaký má talent a ne aby zpívala k radosti. K čemu to vůbec je? Že mám pravdu Naty.
Naty: No já si myslím že má pravdu spíš Violetta než ty.
Ludmila: Cože? Řekni to ještě jednou to jméno na V a můžeš se rovnou rozloučit s naším přátelstvím.
Naty: Ty máš pravdu Ludmilo
Ludmila: Hodná......a Tet pojď. Ludmila odchází.....
Violetta: Naty proč to děláš? Proč nestojíš za svým názorem?
Naty: Musím jít promiň. (Odchází)
Francesca Vio neposlouchej jí. Vánoční akce jsou od toho aby jsme všem lidem udělali radost a ne aby jsme předvedli svůj talent jak si myslí Ludmila. Když Je blbá tak je blbá.
Violetta: Dobře (s úsměvem)

Do třídy přichází učitelé

Camilla: Pablo že bude vánoční akce. Mám Vánoce ráda. Lidi to potěší co si nacvičíme.
Brodway: Jo prosím. Cami má pravdu uděláme je.
Ludmila: Proč tady všichni mluví že díky vánoční akci uděláme všem lidem radost?
Pablo: A proč ne. Když je to jejich cíl. Jaký ty máš cíl Ludmilo
Ludmila: Že ocení můj talent. To mi připomíná že budu nejlepší hvězda na akci.
Beto: Ludmilo ty myslíš jen sama na sebe.
Ludmila: No a co to není trestné.
Pablo: Tet Ludmilo rači poslouchej. Pozvali jsme na vánoční akci slavného zpěváka Leona Vargase.

Leon s Diegem přichází do třídy.

Pablo: Vyhlašují soutěž. Kdo nejlépe za tři dny zazpívá bude s Leonem vystupovat na akademii.
Camilla: Cože? To je úžasné. Už se moc těším.
Ludmila: Nedělejte si nikdo žádné naděje. Já budu ta co vyhraje tu soutěž. Všichni tady víme že jsem nejlepší ze všech.

Francesca s Violettou se kouknou na sebe

Gregorio: (Naštvaně) Ludmilo nejsi tu jediná to si zapamatuj jasné.
Ludmila: (naštvaným tónem) Jasné.
Pablo: Připomínám že zkoušky budou za tři dny do té doby si připravte svou vlastní skladbu a zapište se do listu který je zavěšen na tabuli. Nashledanou
Studenti: Nashledanou

Pablo odchází a ostatní učitelé stejně tak. Zůstává jen učitelka zpěvu Jackie a Leon s Diegem.

Jackie: Tak tet máme hodinu zpěvu. Leone a Diego sedněte si do zadu vedle Violetty a Fran.
Leon: Dobře
Jackie: Tak a my jsme měli za úkol si připravit Jednu vlastní píseň. Kdo půjde tedy první?
Ludmila: Já (pohotově)
Jackie: Ludmilo ty chodíš neustále první.......Violetto pojď ty.
Violetta: Ehm......Fajn

Violetta jde ke klávesám začíná hrát i zpívat. Leon se na ní zaujatě dívá.💕💕💕

Píseň: Te creo

Jackie: Bravo. Pěkná práce Vio.
Violetta: Děkuji

Ludmila Si v duchu říká tato slova

Ludmila: Jestli se přihlásí do zkoušky mám jasnou prohru. Nesmí se přihlásit o to už se postarám.






Violetta - Společně jsme lepší (Láska o Vánocích přichází) Kde žijí příběhy. Začni objevovat