Lara se připravuje na večerní vysílání.... ,,Ach bože. Já jsem tak nervózní. Já to nedám. Ježíši." Praví a třískne knihou o zem.
Lucia: Co to bylo??? (Zvědavě)
Lara: Ahoj mami. (Smutně)
Lucia: Nazdar. Taky si slyšela tu ránu před chvílí?? Co to asi bylo???
Lara: Samozřejmě, že jsem jí slyšela, když jsem to byla já kdo třískl s knihou o zem.
Lucia: Co??? Děláš si srandu??? Jak si s ní mohla jen tak třísknou??? Připadá ti snad ta kniha jako fotbalový míč??? (Naštvaně)
Lara: Promiň mami. Já prostě ten stres nezvládám. Večer mám být v televizi a zatím to vypadá, že se hlavou zahrabu do písku, abych se na to všechno nemusela dívat. Taky je tu druhá možnost trochu jiná, že se tam zahrabu celá, abych se vyhla dalšímu stresu.
Lucia: Vím přesně jak ti je. Také jsem při prvním svém koncertu zažívala stres. Věř mi, že v tu danou hodinu jsem měla v plánu víc než se zahrabat do písku. Chtěla jsem utéct a už se neobjevit.
Lara: Taky dobré řešení.
Lucia: Ale no tak Laro. Nesmíš se nechat stresem ovládnout. To je totiž to nejhorší co můžeš udělat.
Lara: Tak co mám tedy dělat???
Lucia: Věřit si Laro....A teď mě prosím omluv musím připravit večeři.
Lara: Jo dobře já jdu na vzduch.Lucia jde vařit večeři. Lara míří na vzduch a co vůbec Violetta, Leon a TD...????
Ve škole Listen to music. Poslední hodina tance končí a tak i celá umělecká škola.
Ludmila: Díky Violetto, že si mě zachránila.
Violetta: Ehm...Před čím konkrétně???
Ludmila: Před tou cunami tady na podlaze. Upřímně nechtěla bych uklouznout. Doufám, že tě aspoň něco bolí.
Francesca: Ludmilo to se fakt nikdy nepolepšíš?? Opravdu budeš pořád prudit???
Ludmila: No jo. Lidi se holt nemění.
Violetta: Lidi se mění ale jen ten kdo chce se změnit se doopravdy změní.
Ludmila: Opět nějaký tvoje žvásty. Ty nebudu poslouchat. A proč taky, když si vše myslím opačně než ty. Tak mě tu nepoučuj a hleď si raději svýho. Já vím co je pravda a co naopak lež. Vím to dokonce líp než ty. Zbohem.
Francesca: Zbohem. Už se nevracej. A mimochodem. Cunami je velká vlna a té louži co tu byla rozlitá by se jí jen stěží vyrovnala.
Ludmila: (otočí se na Francescu)
Francesca: (zamává Ludmile)
Ludmila: (jen si odfrkne a odchází pryč)Ve třídě zůstane jen Violetta, Leon, Diego a Francesca.
Violetta: Fran já před tebou smekám. Ty si jí to právě fakt dobře vrátila. Prostě nemám slov.
Francesca: Díky. Štvát Ludmilu má své klady.
Violetta: Ale i zápory.
Francesca: Jo pravda...(Zamyslí se)...Jestli bude takhle nesnesitelná zkazí vánoční přípravy nám všem.
Violetta: Já vím. Jdeme???
Francesca: Jo jdeme.Violetta se otočí ale omylem se srazí s Leonem.
Co se stane???
Dají se Leon s Violettou dohromady??
Dokáže si Lara věřit a zvládnout tak i televizní vysílání???
A co Ludmila??? Změní se vůbec někdy???
ČTEŠ
Violetta - Společně jsme lepší (Láska o Vánocích přichází)
FanficSpolečně jsme lepší. Právě tyto slova jsou vyřčená z našich známých hrdinů ze seriálu Violetta. Violetta, Francesca, Federico.....a další věří že tyto slova znamenají víc než oni sami říkají. Je to jejich výkřik který jim dodává odvahu, sílu dokonce...