O přestávce Fran + Violetta - hudební učebna.
Violetta: Půjdeš dneska ven?
Francesca: Ne mám kroužek matyky
Violetta: Nekecej. Ty chodíš na matematický kroužky. To jsem nevěděla že se zabývaš matematikou. Od kdy jses tak rozhodla že si z lepšíš matyku.
Francesca: Jo chodím a nikdy jsem se matykou nezabývala ani jsem se na ty kroužky sama nepřihlásila. Byl to můj otec, který si myslí bůh ví co. Jak v tom budu dobrá dokonce mi i plánuje život že jednou budu jako on. Jenže já matyku nechápu nikdy jsem jí nerozuměla a tet ji budu muset studovat. Vio jsem kvůli tomu fakt dost zoufalá. Nepřekvapilo by mě kdyby mi můj super otec zakázal chodit i na tuto školu a přihlásil mě místo toho na horolovou školu s matykou. Vidí ve mě jen sám sebe a to co ve skutečnosti chci já ho nezajímá.
Violetta: To mě mrzí Fran že to tvůj otec moc nechápe. Možná se to časem zlepší nebo myslíš že to opravdu nepochopí. Jsou přeci Vánoce nevěřím tomu že by tě ani nevyslechl.
Francesca: Možná časem ano. Jenže to už by bylo pozdě, jelikož by mě při prvním velkým testu vezli nohama napřed. Vio to bych opravdu nepřežila.
Violetta: A co kdyby si ho pozvala na naší vánoční akademii. Kdyby tě jen viděl jak zpíváš tomu bych i věřila že se mu rozsvítí.
Francesca: Seš normální? Kdybych mu jen málo naznačila že je vystoupení nešel by z nás ani jeden.
Já bych seděla doma na prdeli u učebnicích z matyky a on by se spokojeně díval na televizi.
Violetta: Jo no.......Ale nelam si už s tím hlavu. Uvidíš že to dobře dopadne. Víš že se na mě můžeš když tak kdykoliv obrátit. Ať je to klidně kvůli pokecu, tátovi i s matykou bych ti mohla pomoct. Neříkám sice že jsem expert na matematiku ale něco se dá. S kámoškou jde totiž vše lépe než s jakýmkoliv expertem.
Francesca: Díky si fakt kámoška. Umíš člověka potěšit.
Violetta: To jsem celá já. Zazpíváme si aby ti bylo lépe
Francesca: Ráda
Violetta: Ulevilo se ti?
Francesca: Moc
Violetta: Tak jdeme už na hodinu?
Francesca: JoFrancesca s Violettou odejdou hned po té na to místo přichází Leon s Diegem
Diego: Čeho se bojíš? Že budeš zpívat s někým tady že školy nebo co?
Leon: Proč bych se měl bát?
Diego: Já nevím. Ty tady říkáš že nechceš aby to vyhrála nějaká Ludmila.
Leon: Ano to nechci. Nechci totiž vystupovat s někým co si hraje že je nejlepší ze všech a přitom není.
Diego: Senza
Leon: jdeme račí do třídy zachvili začíná hodina tance.
Diego: BeruVe třídě.
Brodway: Mám nápad
Maxi: Jaký?
Brodway: Aby se naše Ludmila Co nejvíce naštvala.
Maxi: Co chceš dělat?Brodway vylije vodu na podlahu
Brodway: Tohle
Maxi: Super
Camilla: To jste se zbláznili až si Tady někdo zlomí nohu a nebude to Ludmila bude to tvoje vina a ty dostaneš sprda od ředitele.
Federico: A toto je i silný kafe pro Ludmilu. Kdyby to fakt schytala ona neobejdeme se bez potíží.
Brodway: Ale prosím tě. Mluvíš jako holka Federico.
Camilla: Možná jako holka mluví ale má rozum to se zřejmě o vás říct nedá. Chováte se jako pětiletý děcka.
Pak neříkej te že jsme vás nevarovali.Brodway a Maxi si jdou vysmátě sednout na svá místa.
Přichází Violetta, Francesca, Leon, DiegoBrodway: Fran, Vio máme pro Ludmilu překvapení.
Camilla: Jo překvapení na zabití.
Violetta: Ehm....Raději to ani nechci vědět.Violetta prochází uličkou kde náhle uklouzne po rozlité vodě.
ČTEŠ
Violetta - Společně jsme lepší (Láska o Vánocích přichází)
FanfictionSpolečně jsme lepší. Právě tyto slova jsou vyřčená z našich známých hrdinů ze seriálu Violetta. Violetta, Francesca, Federico.....a další věří že tyto slova znamenají víc než oni sami říkají. Je to jejich výkřik který jim dodává odvahu, sílu dokonce...