O 2 týdny později:
Naši hrdinové si užili čtyřčlenné rande, přespali u Francescy a také se druhý den velmi bavili na koupališti.
Francesca s Diegem mají za sebou své už první rande, což Violetta a Leon se teprve na své první rande chystají.
Hádka Olgy a Ramalla byla zažehnána, jelikož Ramallo požádal Olgu o ruku. Po Vánocích začnou chystat svatbu, kterou oba chtějí mít v létě.
Ludmila, jež se dozvěděla o vztahu Leona a Violetty začala dokončovat plán jak se Violetty zbavit. Stále ještě se nesmířila s prohrou, kterou s Violettou utrpěla.
Dnes je zrovna i den, kdy studenti představí své složené písně, jenž jim Jackie před dvěma týdny zadala. Naši hrdinové se také dozví jaké další písničky se budou na vánoční akci zpívat a kdo ze studentů bude vybrán na sólo.
Ve škole: Francesca s Violettou jdou do třídy.
Francesca: Slyšela si už někdy o pikniku na lodičce, Vio?
Violetta: Ne?
Francesca: Představ si, že mě Diego vzal na piknik. Lodičkou jsme vypluli v parku na rybník a potom Diego vytáhl proutěný košík s jídlem.
Violetta: Opravdu? Z něho se stává romantik.
Francesca: To mi povídej ale ty jsi mi ještě zatím neřekla kam tě ten tvůj Romeo dnes bere.
Violetta: Ten můj Romeo nechce bohužel nic říct.
Francesca: Neříkej mi, že ti to vadí.
Violetta: Vadí! Nesnáším překvapení.
Francesca: (Zasměje se)
Violetta: (Nechápavě pozvedne jedno své obočí a zírá na Francescu)
Francesca: Miluješ překvapení jen tě nebaví čekat, Violetto.
Violetta: (Chce protestovat ale nakonec poraženě svěsí ramena)
Francesca + Violetta: (Vejdou do třídy, pozdraví se s kluky a čekají na začátek hodiny)Začátek hodiny
Jackie: Dobrý den
Studenti: Dobrý den
Jackie: Dnes si navzájem ukážeme duety, které jste společně se svým partnerem vytvořili. Upozorňuji vás, že dva duety budou vystupovat na blížící se vánoční akci. Toto se však netýká Leona a Violetty, protože ti se samozřejmě i se svou vlastní písní této akce zúčastní. Na začátek bych tedy poprosila Francescu a Diega, aby představili svou složenou píseň.
Francesca: Bože! Taky nás mohla dát jako druhý (Zastěžuje si tiše)
Violetta: Buď ráda. Aspoň to budeš mít co nejdříve za sebou. (Usměje se mile na Fran)
Jackie: To bylo skvělé. Oba vás velmi chválím. Můžete se jít posadit a jako další půjde Ludmila s Natálii.
Diego + Francesca: (Jdou se posadit na svá místa)
Natálie + Ludmila: (Jdou k mikrofónu)
Ludmila: To je dost, že jste si mě také všimla, Jackie. Teď svým spolužákům ráda ukážu kdo je tu vlastně nejlepší.
Jackie: (Protočí očima)
Jackie: Ano. Tohle vystoupení též nebylo špatné, Ludmilo. A Naty? Tobě to také velmi dobře šlo.
Natálie: Děkuju. (Usměje se a jde si sednout)
Ludmila: Cssss.....(Chvíle ticha) Že nebylo špatné? Mojí zásluhou bylo výborné! Kdyby Natálie zpívala sama, tak dobře by to jistě nezazpívala. Což ani teď nemůžu říct, že ta nula něco zazpívala.
Jackie: Ludmilo!!!! Sedni si ihned na své místo nebo tě z tohoto okamžitě vyřadím.
Ludmila: (Zmlkne a naštvaně si sedá vedle Naty)
Jackie: Teď bych poprosila Maxe a Broadway.
Maxi + Broadway: (Jdou k mikrofonu, odzpívají svojí složenou písničku a jdou se opět posadit)
Jackie: (Vyvolá Camillu a Federica)
ČTEŠ
Violetta - Společně jsme lepší (Láska o Vánocích přichází)
FanfictionSpolečně jsme lepší. Právě tyto slova jsou vyřčená z našich známých hrdinů ze seriálu Violetta. Violetta, Francesca, Federico.....a další věří že tyto slova znamenají víc než oni sami říkají. Je to jejich výkřik který jim dodává odvahu, sílu dokonce...