Jakmile se Violetta probudila ze zlého snu se velmi třásla. Nechápala proč se jí vlastně takový sen zdál a ani nepochopila co to s jejím tělem vše udělalo. Bála se si přiznat city k Leonovi, který by na ní už viděl snad každý její spolužák. Obávala se též i Ludmily, která na ní určitě kuje už své pykle.
,,Musím si promluvit s Fran." Řekla si Vio v duchu jen sama pro sebe, aby to náhodou nikdo neslyšel.
Hned jak si vše důkladně promyslela napsala Francesce...
Violetta: Musím ti něco říct...
Francesca: Tak to jsme dvě...
Violetta: Ok. Ve škole si promluvíme
Francesca: Dobře :-)
Violetta: :-)Po krátkém dopisování se Violetta nejen uklidnila ale také se i začala připravovat na dnešní den. Dnes byla neděle a tak nemusela jít do školy ani nikam jinam. Dneškem se chtěla věnovat jenom hudbě a užívat si i nedělní pohodu, která se jí však vůbec nevyplnila...
V poledne, kdy i celá rodina dojedla svůj jistě dobrý oběd se ozval mírný zvonek u domovních dveří. Violetta, která svou porci snědla jako první se vydala ke dveřím, kde také potkala svou kamarádku. Hned jí dovedla do svého pokoje, kde i zároveň začala vyzvídat...
Violetta: Fran, co se stalo??
Francesca: Co by se mělo stát?
Violetta: Pohádala jsi se s tátou?? Co ti řekl, tentokrát??
Francesca: Ehm...Táta je v práci. Včera se mi moc nechtělo domů, tak mi nechal vzkaz, že bude v práci i v neděli.
Violetta: Nechtělo domů?? Jak, že se ti nechtělo domů?? Francesco, kde jsi byla??
Francesca: Neboj. Byla jsem jen v klubu.
Violetta: V klubu?? Sama?? (Zděšeně)
Francesca: No...Zprvu jsem tam sama opravdu byla ale potom...
Violetta: Ne...(Vystrašeně)
Francesca: Ano...(Zasněně) Byla jsem s Diegem a když mě doprovázel domů, tak mě i políbil.
Violetta: Diego?? On, že tě políbil?? To je super a já už myslela na nejhorší. Jaké to vlastně bylo, když tě onen princ políbil?
Francesca: Vio, jsem v tom až po uši.
Violetta: To je vidět. Jelikož mě absolutně nevnímáš.
Francesca: Vnímám
Violetta: Ne nevnímáš.
Francesca: Fajn!! Vyhrála jsi!! Nemůžeš se mi ale divit, protože jsi též zamilovaná. Což se právě dostávám k tomu proč si mi vlastně ráno psala.
Violetta: (Přimhouří oči) Psala jsem ti, že si o tom promluvíme ve škole, ne.
Francesca: To sice ano jenže jsem to nevydržela. Byla jsem zvědavá co řekneš na mě a Diega i potom co mi chceš říct ty
Violetta: (Povzdychne si) Nechci o tom mluvit, Fran. A proč taky?? Je neděle a já si jí chci spíše užít, než přemýšlet opět nad Leonem.
Francesca: Já tušila, že se bude jednat o Leona. Jsme kamarádky, Vio. Měla by si mi říct to co tě trápí.
Violetta: (Mlčí) Zdál se mi sen.
Francesca: Ó, jistě o Leonovi.
Violetta: A o dvou dalších
Francesca: Pokud vím, tak Leon je jen jeden, ne.
Violetta: Nezdálo se mi o třech Leonech, Fran. Nejenže jsem v tom snu byla společně s Leonem ale objevila se tam má matka i Ludmila. Strčila mě nejen do propasti ale též mě i zabila.
Francesca: A ty si myslíš, že tě do té propasti hodila kvůli Leonovi?
Violetta: Nevím...Mám ale problém kvůli kterému jsem si i možná něco uvědomila.
Francesca: Co??
Violetta: Miluji Leona.
Francesca: To je snad dobře, ne? Chci říct, že je to fajn, že jsis konečně srovnala myšlenky. Zítra si s Leonem promluvíte a celou tuhle zamilovanou romanci vyřešíte.
Violetta: Zamilovaná romance?? Ty máš opravdu trochu střelený názvy. Musím tě však zklamat, jelikož si s Leonem žádná slova neprohodíme. Já totiž nechci skončit jako oběť, kterou Ludmila vystřelí do propasti.
Francesca: Violetto, když to byl jen jeden sen. Přece nebudeš, tak blbá aby si nechala odejít kluka, kterého máš tak ráda.
Violetta: Možná, že jsem blbá ale nejsem sebevrah. Víš co by to znamenalo chodit se slavným zpěvákem Leonem?? Všichni by na mě jen žárlili a Ludmila by udělala všechno proto, aby nám naše štěstí zničila.
Francesca: Třeba tě hodit do propasti?? Tak to hodně štěstí, aby jsi tam potom co Leona stratíš neskočila sama...(Odchází)
Violetta: Francesco...(Zoufale)I když Violetta na svou kamarádku volala, Francesca se už nevrátila. I když toho Violetta velmi litovala nechtěla si však stále přiznat, že Leona potřebuje.
Francesca, která od Violetty odešla bez rozloučení se naštvaně vydala domů. Tentokrát jí vůbec nevadil její otec, který by doma též mohl být. Chtěla se jen plně uklidnit a také si více promyslet plán, který zítra na Violettu i Leona uskuteční.
ČTEŠ
Violetta - Společně jsme lepší (Láska o Vánocích přichází)
FanfictionSpolečně jsme lepší. Právě tyto slova jsou vyřčená z našich známých hrdinů ze seriálu Violetta. Violetta, Francesca, Federico.....a další věří že tyto slova znamenají víc než oni sami říkají. Je to jejich výkřik který jim dodává odvahu, sílu dokonce...