Hoofdstuk 8

104 5 0
                                    

School ging goed tot het 3e uur. Het 3e uur had ik geschiedenis. Geschiedenis is gewoon saai daar kan het vak zelf ook niets aan doen en nou ja dode mensen zijn meestal ook wel redelijk saai. Dus besloot ik om uit het raam te staren. Wat de docent heel verkeerd opvatte. Die man was zo chagrijnig dat ik alleen toen ik naar buiten zat te staren er al uit werd gestuurd. En omdat de ontmoetingen met de directeur ook niet al te soepeltjes verlopen waren moest ik in mijn nablijf tijd ook klusjes gaan doen. De rest van de dag verliep op zich redelijk normaal. Toen het laatste uur eindelijk afgelopen was. Dacht ik: '' yes!!! Eindelijk naar huis!!!" toen herinnerde ik me dat ik nog moest nablijven en klusjes moest doen. Mijn vrolijke bui verdween als sneeuw voor de zon. Ik slenterde naar het kantoor van de directeur. Ik klopte op de deur. ''Kom binnen'' zei de directeur. Toen ik binnen kwam zag ik de directeur met een chagrijnig gezicht voor zich uit kijken. Kan die man nooit vrolijk zijn?! Ook al kan ik dat begrijpen met zo'n piep baan. Wie wil er nou de hele dag vrijwillig op school zijn met vervelende kinderen. Ik bedoel maar, je denkt na een lange opleiding '' yes! Eindelijk van school!'' en dan ga je weer terug naar school. De logica. Ik ging zitten zonder toestemming. En bleef wachten tot de directeur eindelijk iets ging zeggen. Toen voelde ik opeens twee handen op mijn schouders. Van schrik sprong ik overeind. Recht tegen het hoofd van degene die achter mij stond. ''Auuuuu!!!'' Jammerde degene achter mij. Ik keek om en zag Hunter staan met zijn handen op zijn kin. ''Kon je niet ff uitkijken'' zie Hunter boos. ''Had je me maar niet moeten laten schrikken'' zei ik net zo boos terug. Hij had namelijk een heel harde kin dus mijn hoofd deed ook redelijk veel pijn. Toen ik nog een keer keek zag ik dat hij bloedde. Heel erg bloedde. ''Oh sorry'' zie ik hysterisch. Ik voelde snel aan mijn haar of ik bloedde. Ik bedoel mijn haar is heilig. Ik haalde mijn hand terug en zag dat er iets roods en kleverigs aan zat. Ik gilde. ''Nee nee'' fluisterde ik hysterisch '' het kan niet het kan gewoon niet''. Hunter keek me vreemd aan. ''Wat kan er niet?'' Vroeg hij. ''Mijn haar is rood en kleverig en vies en ik bloed'' zei ik hysterisch. Hunter keek me nog vreemder aan. Toen pas keek de directeur op. Hij zei dat ik nu ontmiddelijk de wc moest gaan schoonmaken. Was die man blind ofzo?! Zag hij niet dat ik zwaargewond was en dat mijn haar rood en vies was?! Oh ja en Hunter bloedde natuurlijk ook maar dat was niet belangrijk. Mokkend pakte ik mijn spullen. Ik besloot dat ik op de wc mijn haar wel zou fiksen. Hunter liep achter me aan de meisjes wc in. Ik bedoel school is afgelopen dus who cares. Ik begon mijn haar schoon te maken, het bloeden was ondertussen al gestopt. Naast mij was Hunter ook bezig zich weer schoon te maken, bij hem was het bloeden ook al gestopt. Ik begon nog steeds mokkend de wc schoon te maken. Hunter bleef me de hele tijd in de gaten houden. ''Waarom blijf je me in de gaten houden'' vroeg ik hem na een tijdje. ''Nou............
________________
Hello!!l
Dat was het weer voor deze week. Misschien een beetje laat en iets minder dan normaal maar wat maakt het uit. Het was dit of helemaal niets. Haha weer een cliffhanger!😈😈😈😈 Wat houden wij toch van cliffhangers😈😈😈😈😈. Dat word wachten tot volgende week😈😈😈
Bye E. en N.

Demon girl (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu