2 uur later en 13 afleveringen van breaking bad, was Rayan inslaap gevallen. Ik besloot dan om naar beneden te gaan om de platteau weg te zetten. Ik liep de hoek om van de keuken en zag dan Dennis aan het vloggen is. Hij draaide zich om en richtte de camera naar mij.
"Goeiemiddag vrouwelijke muf." Lachte hij.
Goeiemiddag, grote muf en muffe kijkers." Lachte ik naar de camera.
Dennis zette zn camera uit.
"Je hebt indruk gemaakt op Rayan hoor, hij kan maar niet zwijgen over je, om 4 uur snachts kwam hij mn kamer binnen om over jou te praten." Zei Dennis.
Ik lachte en bloosde.
" Ale ik ga wat editen aan deze vlog, is het erg dat je erin komt? Vroeg hij."Nee, tuurlijk niet." Lachte ik.
"Oja, doe maar of je hier thuis bent, als je zin hebt in playstation doe maar en daar liggen de koeken en snoep." En hij wees naar een lange kast.
"Ok thanks Dennis!" Riep ik.
"Graag gedaan!" Riep hij terug vanuit de gang.
Ik ging terug naar Rayan en zag dat hij wakker was.
"Goeiemiddag mufje." Zei ik zacht.
"Hey prinses." Zei hij met een slaapstem.
Hij legde zijn haar goed en kwam naast mij zitten op de rand van het bed.
"Samen video opnemen?" Vroeg hij lief.
"Jaah, wat gaan we in de video doen?" Zei ik blij.
"Uhm, Q&A?" Vroeg hij.
" jep, is goed." Zei ik.
Rayan plaatste een tweet voor vragen te stellen en al snel kregen we honderden vragen.
De beste haalden we eruit.
Toen begonnen we met opnemen en ik stond even uit beeld."Unagize hier met een nieuwe video. Vandaag heb ik iemand bijzonder die samen in de video komt."
Hij deed teken dat ik mocht komen en ging naast hem zitten.
"Dus vandaag een Q&A samen met mij vriendin." Zei hij blij.
"Hallo ik ben celina." Bloosde ik.
Hij gaf me een kus op de wang en sloeg zijn arm rond me heen.
"Ok eerste vraag: hoe oud zijn jullie?" Stelde Rayan.
"18 maar ik ben een net geboren eicel" zei hij lachend en sloeg op zn been en riep :funny!""17" lachte ik lief.
"Tweede vraag: vanwaar kennen jullie elkaar?❤️"
"Van op een meeting." Antwoordde ik blij.
"Derde vraag: Is celina echt jouw vriendin?😱"
Hij keek droog naar de camera, pakte mn wangen vast en trok me in een kus en knuffel en duwde me naar achter op zn bed.
"Nee sorry dat is mijn zus."Grapte hij.
Ondertussen zat ik terug naast Rayan met zijn arm over me heen.
"Vierde vraag: hoelang al samen ps: favo koppel!💕""Sinds gisteren." Zeiden we te samen.
"Maar we gaan voor lang." Zei ik er nog bij.
Al de andere vragen waren hetzelfde of ik zijn vriendin was.
"Drop zeker een like, abonneer als ge nieuw bent. Volg mij op sociale media en JA JOE!" Riep hij luidt.
Hij sloot de video af ging achter zijn computer zitten en begon met editen.
*klop klop*
Dennis kwam binnen.
"Ah hier zijt ge, Celina de vlog staat online." Zei hij blij."Oh tof ik zal meteen kijken." Zei ik met een lach.
"Aja, hebben jullie goesting om mee te gaan naar de kermis?"Vroeg hij.
"Jah super!" Riep ik.
"Ok, rond 17 uur vertrekken we." Zei Dennis.
Dennis sloot de deur en ik ging achter Rayan staan en gaf een kus op zijn haar.
"Pizza bestellen?" Vroeg hij opeens.
"Mmm ja lekker!" Riep ik blij.
Hij belde en bestelde 2 pizza's margaritta. En Rayan ging naar iedereen in het huis vragen welke pizza ze woude.
Een kwartiertje later zat ik op zijn bed naar tv te kijken terwijl Rayan verder aan het editen was.*ping ping*
Selina: zit je in het youtubershuis??😱Ik: ja waarom?🤔
Selina: ik heb je gezien in de vlog van Dennis "who's that girl"
Ellen: ja, en ge zegt niks tegen ons!?😪
Ellen: bent ge ons al vergeten ofwa?🙄Ik: nee ik was gewoon heel moe en heb heel veel tijd doorgebracht me Rayan door samen video op te nemen...
Selina: ben je er nog steeds??
Ik: ja ik blijf er een hele week, aangezien ik samen ben met Rayan vroeg hij of ik wou blijven. Het is toch vakantie.
Ellen: dus we zien u een hele week ni? En ons meidenweekend dan?
Ik: Sorry!! Ow uhm pizza is er ... Joe.
Ellen: buuh doei dan😑
Selina: ..... Salu😕Oei oei zal dit wel goedkomen met haar vriendinnen? Wat zal ze doen??
Omg 55 lezers al gehad merci!
Straks nieuw deel
Joe❤️
JE LEEST
BIG meeting
FanfictionEen verlegen meisje genaamd celina (17 jaar) gaat haar idool unagize meeten en dat veranderde heel haar leven