Vandaag is het zover ik vetrek voor een weekend met Rayan naar London.
Onze koffers stonden al een week geleden klaar.
"Salu." Zwaaide ik en Rayan naar onze huisgenoten.
We stapten op de boot richting onze bestemming."Dit gaat het beste weekend ooit worden." Zei ik blij.
"Ik hou van jou." Fluisterde hij in mn oor.
"Ik ook van jou." Lachte ik lief naar hem.We filmde nog even het prachtige uizicht voor in ons weekendvlog.
45 minuten later kwamen we aan bij ons eindpunt.
Ik stuurde nog snel een sms naar Dennis dat we veilig zijn toegekomen.
We namen de taxi richting ons hotel.
Aangekomen in ons hotelkamer keek ik rond, het was een prachtige en grote kamer, in de verte kon je de big ben zien.
Ik keek op het bed zag een fles champagne.
"Zullen we het vieren dat we 2 maand samen zijn?" Vroeg hij.
"Ja is goed." Stemde ik in.Uit een kast haalde ik 2 champagne glazen en Rayan schonk in.
Na een tijdje gingen we London verkennen, als eerste gingen we naar 'London eye' het was er erg druk om in het rad te gaan.
Na 25 minuten aanschuiven stapten we in.
We zaten nu helemaal vanboven en konden we heel London zien.
We pakten allebei onze camera en begon met vloggen, ik filmde het uizicht dan de ruimte waar we inzaten en tenslotte filmde ik Rayan."Het uizicht is prachtig, wauw." Zei ik verwonderd.
"Bedoel je mij of het uizicht van London?" Grapte Rayan.
" hihi, allebei." Zei ik lachend.
We genoten nog van het uizicht en daalden terug.
We stapten uit en gingen met de bus naar de Big Ben.
Bij de Big Ben namen we wat foto's van elkaar zoals iedereen stond te doen met hun armenGrappig om te zien.
Terug met de bus gingen we naar de Tower Bridge, nadat we de brug hebben gefilmd gingen we naar ons hotel om morgen nog naar Buckingham Palace te gaan en om te shoppen."Hier met jou in London wonen zou cool zijn." En gaf hem een slaapwel kus.
Rayan gaf nog een slaapwel kus op mn haar en viel dicht tegen mij inslaap.
10 uur 's morgens
*klop klop*
"Room service!" Klonk een stem achter de deur.
Rayan deed open en pakte de kar aan.
"Prinses wakker worden, 2 maand samen." Fluisterde hij in mn oor."Goeiemorge lieve schat." Fluisterde ik met mn ochtendstem.
We aten ons ontbijt op dat Rayan had besteld.
Een tijdje later zei ik.
"Ik heb iets voor jou." Glimlachte ik.
Hij pakte het doosje aan en schuifde het open.
Het was een iphone hoesje met foto's van ons erop samen met de datum."Oh dankje prinses, echt mooi." En gaf me een kus.
"Ik heb ook nog iets voor jou." En liep naar zn koffer.
Rayan kwam terug naast me zitten met een zakje.
Hij overhandigde het zakje aan mij met een grote lach.
Ik keek in het zakje en mn mond vormde een grote 'o'"Rayan! Dat heeft toch kei veel gekost!" Riep ik uit.
Nog steeds kon ik het niet geloven ik haalde de 2 doosjes eruit, 1 van een gouden ketting met Rayan zn naam erop, hij deed het aan bij mij.
"Het staat je prachtig." Glimlachte hij.
Ik bekeek de ketting het was een gouden hart met daarin Rayan zn naam gegraveerd.Ik haalde het 2de doosje eruit van de iphone 6 plus.
"Ik zag dat je een nieuwe gsm nodig had omdat je smse niet verstuurde." Legde hij uit.
"Maar schat, je hebt deze reis al betaald en de ketting. Je hebt zowiezo meer dan duizenden euro's uitgegeven aan mij." Zei ik.
"Ey prinses, als ik het goed wil doen, doe ik het ook heel goed. Ik wil je gelukkig maken." Lachte hij.
"Geniet nou maar van je cadeau." Knipoogde hij."Dankje schat en je maakt me al gelukkig door me graag te zien." En gaf Rayan een kus.
Nadat ik mn iphone had ingesteld liepen we hand in hand naar beneden om te ontbijten.11 uur
We pakten de bus naar de winkelstraat.
Terwijl Rayan druk aan het vloggen is, liep ik in de Nike winkel binnen en kocht een T- shirt voor Rayan, en een trui voor mij.
We liepen verder en zagen een McDonalds.
Rayan porde in mn zij en vroeg."Denk je wat ik denk?"
"Ja duuh." en lachte.Samen stapte we de McDo binnen.
Na een kwartiertje pakten we terug de bus richting Buckingham Palace.
Daar aangekomen begonnen we te vloggen en namen we wat foto's.16 uur
Ondertussen richting hotel, viel ik op Rayan zijn schouder inslaap.
Plots werd ik wakker doordat ik werd opgetild door Rayan.
"Hey prinses." Lachte hij.
Hij zette me neer en samen hand in hand stapten we naar onze tafel voor ons avondeten.18 uur
Rayan sloot zijn vlog af met deze woorden.
"Onze laatste nacht hier in London want morgen vertrekken we weer naar huis, het was een geweldig weekend. Like deze video abonneer als ge nieuw zijt en ja...JOE!"Daarna pakte ik ook mn camera en nam op.
"Onze laatste nacht hier in London, morgenvroeg vertrekken we weer naar huis. Het was een geweldig weekend en veel gekocht (lachte ik)"ik liet alles zien.
"Gisteren hebben we ons 2 maand samen zijn gevierd en heb dit aan Rayan gegeven. "Rayan liet het hoesje rondon zn iphone tonen.
"Oja schat dit is ook nog voor jou." en gaf de Nike T- shirt aan hem
"Oh dankje prinses." Zei hij en gaf een kus.
Ik pakte mn Nike trui en deed het aan.
Natuurlijk heeft Rayan ook iets gekocht voor mij." Lachte ik.
"Het weekendje London en het hotel heeft hij als cadeau gedaan because I love London. Rayan heeft deze ketting ook gekocht." Ik liet fier mn ketting tonen.
"Deze iphone heeft hij me ook cadeau gegeven." Ik liet de iphone tonen
"Tot een volgende vlog." En sloot de video.
Samen keken we nog naar een horror 'lights out '20 uur
"Schat ik ga al slapen, morgen er vroeg uit om in te pakken." Zei ik zachtjes.
Rayan keek de kamer rond.
Lachend zei hij:" ja je hebt gelijk, slaapwel prinses." En drukte nog een kus op mn voorhoofd.162 kijkers op de 10 hoofdstukken gehad en al veel goeie commentaar gehad int school over mn boek hierdoor motiveren jullie mij om door te gaan! Veel love naar jullie! S/o naar LEPELSQUAD ❤️
Ja joe💕👌🏼
JE LEEST
BIG meeting
FanfictionEen verlegen meisje genaamd celina (17 jaar) gaat haar idool unagize meeten en dat veranderde heel haar leven