1 jaar later
Binnenkort gaat Kyano naar het eerste leerjaar hij kijkt er al naar uit maar nu ik gestopt ben met werken is het moeilijk om alle schoolspullen en rekeningen te betalen.
Rayan en ik proberen al 6 maand om opnieuw ouders te worden.
Door zijn werk heeft hij me amper aangeraakt, het is ook bijna mijn verjaardag dan wordt ik 24, iedereen vliegt dan over naar hier het is al 4 maand geleden dat ik ze niet heb gezien.Sinds een maand geleden volg ik les om Koreaans te leren door een Koreaanse popgroep wil ik het leren, en vandaag komen ze in London optreden! Uiteraard heb ik al een ticket gekocht en sta ik helemaal van voor!
"Schat? Zijde klaar?" Vroeg Rayan ongeduldig.
"Tuurlijk, al meer dan een uur." Zuchte ik.
"Waarop wachte dan?" Vroeg hij stom.
"Ik dacht dat je nog niet thuis was van werk." Lachte ik.
"Genoeg getreuzeld kom in de auto." Facepalmde hij.
Ik gaf mijn jongens nog een kus en stapte de auto in.
Ze zwaaide me na en ik zwaaide terug.
De CD van BTS stond op en zette de volume harder en zong luid mee.(Blood sweat and tears)
(Koreaanse versie)
(Japanse versie)
Na een uurtje rijden kom ik toe bij het stadion, ik parkeerde me checkte nog is of alles goed zit en stapte happy uit.
Aan de ingang bleef ik staan want ik had afgesproken met vrienden die ook grote fan zijn."Hey je bent er al."hoorde ik een vrouw zeggen.
"Oh hey Marie." Zwaaide ik.Ik gaf haar een knuffel en Talisa ook.
"Klaar voor?" Vroeg ik blij.
"Tuurlijk!" Riepen ze.
We stapten naar binnen ik kocht nog een army bomb en een trui van Jungkook, daarna liepen we de zaal binnen en natuurlijk dicht bij het podium.
Na een tiental minuten wachten doofde de lichten en ging het groot scherm aan.
Op het doek verschenen de 7 jongens met een intro.
Het scherm ging uit en het witte doek viel naar beneden.
Er stonden wel 20 dansers op het podium en de muziek startte.
"All the underdogs in the world." Begin Rapmonster te zingen.
Namjoon kwam tussen de dansers staan.
Iedereen schreeuwde mee met hem: " Today we fight!"
Suga kwam vanachter de dansers.
"No not today!" Dabte hij.
~~2 uur later
Het was een super geweldige show, de jongens kwamen heel dicht en lachte naar mijn camera.
"Wachten jullie even op mij, als ik naar het toilet ga?" Vroeg ik hun.
"Tuurlijk." Antwoordde Marie.
De liedjes van BTS bleven hangen dus zong ik luid.
"Wow wat een prachtige stem." Hoorde ik een mannenstem zeggen.
"De mannentoiletten zijn hiernaast." Zei ik verschoten.
"Weet ik maar ik kwam voorbij en ik hoorde je zingen." Hoorde ik hem lachen.
Ik deed mijn toiletdeur open en zag Rapmonster bij de deuropening staan.
"Voor je gaat roepen (lachte hij) ja je was met mij al de hele tijd aan het praten." Knikte hij.
"Oh my god." Keek ik geschrokken.
"Maar uh nu moet ik gaan, hier bel me morgen op dan heb ik meer nieuws voor je." Knipoogde hij.
Hij duwde een opgevouwen papiertje in mijn handen en stapte terug naar de grote zaal.
~~
"Waar bleef je zo lang?" Vroeg Tessa.
Natuurlijk legde ik alles uit maar ze woude me niet geloven todat ik het papiertje liet tonen
We namen afscheid en reden naar huis.
JE LEEST
BIG meeting
FanfictionEen verlegen meisje genaamd celina (17 jaar) gaat haar idool unagize meeten en dat veranderde heel haar leven