Romanticus

55 1 0
                                    

"Alles gaat toch goed met jou eh?" Vroeg ik bezorgd.

"Ja...en n-nee." Stotterde hij.
"Celina toen je nog bij ons in de buurt woonde, vond ik je leuk maar ik dacht dat gaat wel over, maar toen je je verhuisd was begonnen die gevoelens sterker te worden." Vertelde hij nerveus.

"Luister Gari, ik hou van je als beste vriend maar ik zie Rayan doodgraag. Ja ik was een paar jaar geleden verliefd op u maar ik zag je als een broer en wilde onze band niet stukmaken." Zei ik oprecht.

"Jammer dat het nooi wat word tussen ons, maar ben al blij dat je eerlijk bent." Zei hij een beetje blij.

Hij trok me in een knuffel en fluisterde'ik hou van je'.

"Wat is er? Je kijkt zo sip?" Vroeg hij en tilde mn hoofd naar boven.

"Rayan is ons 1 maand samen zijn vergeten." Keek ik sip.

"Misschien komt dat door de drukte en moeheid van gameforce en het gedoe van Ellen en Selina." Trooste hij me.

"Kan, maar toch."  Keek ik met rode ogen.

5 uur later
De meeting was afgelopen iedereen was heel moe, zelfs ik want ben nog met veel fans op de foto geweest, had het echt niet verwacht, ook heb ik gefilmd en de fans kwamen er ook in voor s/o.

"Prinses, ik heb een verrassing voor jou." Zei Rayan met pretoogjes.

Hij bedekt mn ogen en liepen samen ergens naartoe.
Uiteindelijk deed hij zn handen van voor mn ogen weg.

"Gelukkig 1 maand samen zijn!" Riep hij en drukte een kus op mijn lippen.

Er lag een dekentje op de grond bedekt met kussens en rondom kaarsjes in de vorm van een hart. Er stond een picknick mand.
Ik keek in de picknick mand maar er zat alleen een briefje in, het was een reservering in een hotel in London, voor volgende maand. Hysterisch begon ik te gillen en sprong in Rayan zijn armen en gaf hem miljoenen kusjes.

"Oh gosh schat, samen naar London met de liefde van mn leven aan mn zijde! In mn favoriete land!" Riep ik hyper.

"Haha dat was om je iets anders te doen denken en om het cadeau op een speciale manier te verstoppen." Grapte Rayan.

Ik zag dat we naar huis reden, teleurgesteld kwam ik binnen en tot mn verbazing zag ik rozenblaadjes die ergens naartoe leidde, ik volg de blaadjes.
Het kwam uit bij de keukentafel.
De tafel was romantisch gedekt voor 2 en in het midden een kaars.
Na het heerlijke dinner met al mn favoriete eten was het tijd om te gaan slapen.
Ik volgde de weg met rozeblaadjes en kwam uit in de slaapkamer, op zijn computer was er een slideshow bezig met allemaal foto's van ons 2 van de voorbije maand. Op zijn bed lagen rozeblaadjes in de vorm van een hart.
Ik draaide me om naar hem en Rayan had opeens een boeket roderozen vast. Hij gaf ze aan mij met een lach.

"Weet je dat je het beste in mijn leven bent?"Zei ik lachend.
"Echt waar Rayan, ik ben blij dat youtube bestaat, dat jij begonnen bent met youtube en dat er eindelijk die meeting was." Ratelde ik door.

Hij stopte mij door me te zoenen.
Rayan duwde me op bed en begon me te kietelen.

"Nee Rayan stop hahaha!" Gilde ik.

Dennis kwam de kamer binnen en keek ons raar aan.

"Ow, ik dacht dat jullie.. Uhm bezig waren." Knipoogde hij en deed de deur terug dicht.

Rayan en ik keken elkaar aan en kregen de slappe lach.

"Eerlijk schat, ik dacht dat je ons 1 maand samen zijn vergeten was." Zei ik stil.

"Hoe kan ik zoiets belangrijks vergeten." En hij pakte me vast.

Uiteindelijk vielen we inslaap arm in arm.

Kort hoofdstuk sorry maar hopelijk vinden jullie het leuk ja joe💕

BIG meetingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu