"Toch ga ik doen, ik wil weten wie het is." Zei ik.
19:00
Celina staat aan de ingang, haar vriendinnen staan een beetje verderop.
Ondertussen was het al 19:20 en niemand daagde op, ik gaf het op& wou vertrekken, ik draaide mij om naar Ellen en Selina. Uit het niets riep een bekende stem : "Celina!"
Ik bleef stokstijf stilstaan en in mn gedachten zei ik:" da kan ni da hij dat is!"
Ik draaide om en ja hoor daar kwam Rayan lachend en zwaaiend aangelopen.
"Je hebt dus mn briefje gelezen." Zegt hij uitgeput.
"Was je verschoten? Toen ik kwam aanlopen? Dat had je niet verwacht eh" Vraagt hij porrend.
Mn vriendinnen zagen dat het goed was en gingen zonder mij naar huis.
We liepen samen door het pretpark.
Ik zag dat Dennis en de rest nog aan het opruimen waren.
Kastiop zag ons en kwam naar ons toe.
"Owla, Rayan heeft eindelijk beet!" Riep hij.
"Hoe noem je?" Vroeg hij erbij.
"Celina." Antwoordde ik akward.
"Goed zo makker, houde zo." Reageerde Dennis.
"Buuuh joh" antwoordde Rayan.
Rayan kleurde rood en ik voelde ook dat ik rood werd.
We stapte wat verder en hij kocht eten en drinken voor ons.
Daarna gingen we in een paar achtbanen.
Toen gingen we in een bootje, we waren helemaal alleen.
3 uur lang hadden we gepraat en nu was het al een tijdje stil.
Een werknemer zag dat we alleen in een bootje stapte en zette rustige liefdesmuziek op en lachte eens naar ons en knipoogde.Rayan keek naar mij, we lachte naar elkaar & bloosde.P.o.v Rayan
*ze is zo lief,mooi & schattig.
Onee fuck ik bloos..
Ik voel me zo op mn gemak bij haar, het liefst van al wil ik een hele dag bij haar zijn.
Haar mooie bruine ogen staren in de mijne, ze heeft zulke mooie ogen en een mooie en schattige lach.
Ben ik nu verliefd? Ik ken haar maar 3 uur maar het voelt zo goed & vertrouwt.Het bootje botste tegen de kant en ik viel tegen Rayan.
"Leg je anders tegen mij dan val je niet meer." Lachte hij lief.
Dus legde ik mn hoofd tegen zn schouder.Straks of andere keer nieuw deel😁 wat vinden jullie er al van? Ja joe🙋🏼💕
JE LEEST
BIG meeting
FanficEen verlegen meisje genaamd celina (17 jaar) gaat haar idool unagize meeten en dat veranderde heel haar leven