Ellen was al ondertussen naar huis,stil stapte ik de auto in.
"Wat gebeurd er schat? Waarom ga je niet naar binnen? Waarom liggen er bloemen voor de deur en waarom knuffelde je Ellen? Je haat haar." Bleef Rayan doorvragen.
"Rayan stop! Mijn ouders zijn dood." Huilde ik in zijn jas.
"Wat? Hoe? Wanneer?" Overspoelde hij me weer met vragen die onbeantwoord blijven.
"Ik weet het niet." Snikte ik.
Rayan startte de auto en reden naar huis, onderweg naar huis hebben we niks gezegd.
Om alles te verwerken ging ik vroeg gaan slapen.
~~
*nachtmerrie*
Ik zag mijn papa in de verte staan, snel liep ik naar hem toe maar eenmaal ik dichterbij kwam zag ik dat hij een mes had vol met bloed.
Hij gromde: "nu is het jouw beurt!" En hij zwaaide met het mes.
Heel snel wou ik wegrennen maar dat ging niet.Gillend werd ik wakker.
Rayan was wakker geworden door mij,hij nam me vast en kalmeerde mij.
"Je zweet helemaal." Keek hij angstig.
"Ik mis mijn ouders zo hard, waarom zou mijn vader zoiets doen, ik herken hem niet." Begon ik te huilen.
Rayan wreef door mijn haar en drukte een kus op mijn hoofd.
Na een kwartier viel ik zijn armen inslaap.
~~
*tututututu*
"Goeiemorgend schat, nog wat kunnen slapen?" Wreef hij door mijn haren.
"Een beetje." Zuchte ik diep.
"Kleed je maar rustig aan ik zal ontbijt maken en Kyano aankleden." Lachte hij lief.
Ik strekte me nog even uit pakte mijn kleren en nam een douch.
Denkend aan mijn ouders stapte ik uit de douch en staarde naar de aangedampte spiegel.
Wat ik dan deed snapte ik ook niet waarom maar het is een signaal dat het niet goed gaat.
Op de aangedampte spiegel schreef ik HELP met een doodskruis.Fris gewassen verliet ik de badkamer en ging naar de keuken.
In de keuken waren Rayan en Kyano al aan het ontbijten.
"Dag liefje." En drukte een kus op Kyano zijn voorhoofd.
"Papa zegt dat we naar Gio, Melanie, Ties en Luca gaan." Lachte hij blij.
Vragend keek ik naar Rayan.
"Uhm ja schat dat was een verrassing." Keek Rayan lief.
"Dat is lief schat dat zal goed doen voor mij." Wreef ik over zijn rug.
Een tijdje later zaten we in de auto opweg naar Nederland.
~~
"Lucaaa." Riep ik uit en sprong in haar armen.
Ook gaf ik de andere een stevige knuffel.
Met zn allen gingen we naar de McDo, nadien gingen we nog naar een verjaardagsparty van een neef van Gio.~~
Een halfuur later namen we afscheid en gingen terug naar huis.
(Sorry dat ik zo lang niets meer heb geplaatst maar ik heb zo weinig tijd door stage, lere voor rijbewijs en ik was nog eens ziek ook)
JE LEEST
BIG meeting
FanfictionEen verlegen meisje genaamd celina (17 jaar) gaat haar idool unagize meeten en dat veranderde heel haar leven